پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

اجاره سوئیت در گرگان

اجاره سوئیت در گرگان

اجاره سوئیت در گرگان : ارزان ترین سوئیت های اجاره ای و تا لوکس ترین ویلا , کلبه های بوم گردی و سوئیت آپارتمان های شیک و مبله را با قیمت های متنوع و باورنکردنی را در سایت گلستانیها جستجو کنید. واحد های ما در بهترین نقاط دیدنی گرگان و گلستان با بهترین امکانات و مناسب ترین قیمت می باشد که آماده خدمت گزاری به شما مسافرین گرامی می باشد.شما می خواهید بهترین آپارتمان مبله در گرگان, اجاره سوئیت ارزان در گرگان , اجاره ویلا در شهر گرگان , اجاره ویلا در زیارت گرگان ,  اجاره ویلا در علی آباد کتول , اجاره ویلا در  جنگل ابر , اجاره ویلا در جهان نما را در سطح استان گلستان داشته باشید هیچ جایی جز سایت گلستانیها پیدا نخواهید کرد . گلستانیها دارای بهترین واحدهای اقامتی با تراس های بزرگ رو به جنگل و چشم اندازهای بی نظیر شما را به یک سفر رویایی به استان همیشه سرسبز و چهار فصل ایران دعوت میکند.برای اطلاع از قیمت واحدهای اجاره ای در سطح استان گلستان با شماره ی زیر تماس حاصل نمایید.

09114481870

09374399523

اجاره سوئیت ارزان در گرگان ، اجاره ویلا در گرگان ناهارخوران ، اجاره سوئیت ارزان در گرگان ، اجاره ویلا لاکچری در گرگان ، اجاره ویلا در زیارت ، اجاره سوئیت در گرگان

جهت مشاهده تمامی سوییت های موجود ، اینجا را کلیک نمایید

 

اجاره ویلا شهر گرگان

با تعطیل شدن مدارس و فرا رسیدن تعطیلات تابستانی و تعطیلات نوروزی سیل عظیمی از مسافران به سمت شمال حرکت می کنند. گرگان نیز یکی از شهرهای پرطرفدار در این فصل می باشد. اما باید به این نکته توجه داشت که در این فصل اجاره ویلا در گرگان کمی قیمت ها متفاوت می باشد و شما برای اجاره ویلا روزانه در گرگان باید مبلغ بیشتری را پرداخت کنید. سایت گلستان به شما کمک می کند تا اجاره ویلا ارزان در گرگان را داشته باشید.

اجاره روزانه ویلا دو خوابه در گرگان

شما می توانید اجاره ویلا درگرگان از ویلای دوخوابه واقع درافسران استفاده نمایید. این واحد ویلایی یکی از بهترین ویلاهای شهر گرگان است که دسترسی بسیار آسانی به مراکز تفریحی دارد. دارای یک حیاط بسیار تمیز و گلکاری شده که شما میتوانید در هنگام صبح دران قدم بزنید و از زیبایی حیاط آن لذت برید. ویلا به صورت دو خواب می باشد و گزینه مناسب برای خانواده هایی با تعداد 4 الی 8 نفر می باشد. این واحد ویلایی بسیار شیک و تمیز و در منطقه ای آرام می باشد.قیمت برای روزهای عادی بین 200 الی 250 هزار تومان می باشد. اما اجاره روزانه ویلا در گرگان در فصل بهار با قیمت بیشتری می باشد.

اجاره سوئیت در گرگان

اجاره سوئیت ارزان در ناهارخوران

خیلی مردم که قصد سفر به گرگان را دارند به اولین نقطه ای که برای گردش فکر می کنند و برنامه ریزی دارند ناهارخوران می باشد. ناهارخوران پارک جنگلی بسیار معروف و زیبا می باشد که چشم هر ببیننده ای را به خود خیره می کند. اجاره سوئیت ارزان در ناهارخوران در متراژ های متفاوت از 16 متر تا 85 متر می باشد که شما می توانید بسته به تعداد خانواده خود سوئیت مورد نظررا رزرو نمایید.

اجاره سوئیت در گرگان

اجاره ویلا استخردار در گرگان

برای بسیاری از مسافرین که به گرگان و شمال تشریف می برند اجاره ویلا استخردار در گرگان بسیار مهم و هیجان انگیز است که بتوانند در یک محیط آرام و دنج با خانواده خود یک روز رویایی و عالی داشته باشند. به همین دلیل دوستداران استخر به دنبال اجاره ویلا استخردار در گرگان می باشند. ویلای استخردار در اطراف گرگان و دوخواب میباشد.

اجاره ویلای استخردار در گرگان به دو صورت روباز و سرپوشیده می باشد. استخر ویلا فقط در فصل تابستان و اواخر بهار فعال می باشد. اجاره این ویلا در طول سال به غیر از ایام تعطیل 350 هزار تومان می باشد.

اجاره سوئیت در گرگان

اجاره کلبه جنگلی در گرگان

اما امروز ما یک تجربه جدید برای شما پیشنهاد داریم . اگر برنامه سفر به گرگان را دارید تجربه اقامت در کلبه جنگلی در گرگان را حتما امتحان کنید. کلبه های چوبی که بوی نم چوب و زندگی ساده روستایی حس هیجان را در شما بیدار می کند. این روزها مردم برای فرار از دغدغه های شهری به سمت اجاره کلبه جنگلی در گرگان نموده اند. در نزدیکی شهر گرگان در روستای جنگلی شموشک شما میتوانید برای اقامت کلبه جنگلی رزرو نمایید.

اجاره سوئیت در گرگان

قیمت اجاره ویلا در گرگان

قیمت اجاره ویلا در گرگان بسیار متنوع است و قیمت اجاره ویلا در گرگان دارای فاکتورهای مهمی می باشد.

اولین فاکتور در قیمت اجاره ویلا در گرگان: زمان سفر شما

درباره  بهترین زمان سفر به گرگان جهت اجاره ویلای ارزان در گرگان پیش از این صحبت شد. اگر قصد دارید در زمان خلوتی و ارزانی سفر کنید پیشنهاد می شود که فصل پاییز و یا اواسط بهار را جهت سفر انتخاب کنید ، زیرا در این زمان شرایط آب و هوایی گرگان هم بسیار عالیست.

دومین فاکتور در قیمت اجاره ویلا در گرگان: مکان قرار گیری ویلا

این یک امر واضحی است که اگر قصد اجاره ویلا در ناهارخوران گرگان را داشته باشید قطعا باید هزینه بیشتری را پرداخت کنید. پس اگر به فکر اجاره ویلا ارزان در گرگان هستید باید به مناطق دیگر شهر فکر کنید.

سومین فاکتور قیمت اجاره ویلا در گرگان : امکانات ویلا

اگر واقعاً قصد اجاره ویلای ارزان قیمت در گرگان را دارید پیشنهاد می شود از اجاره ویلا در ناهارخوران گرگان  صرف نظر کنید. هر چند که اگر شما زمان خود را تنظیم کنید ممکن است تا بتوانید اجاره ویلا ارزان در ناهارخوران را هم داشته باشید. تنها کافیست در  " زمان سفر " انعطاف داشته باشید.

اجاره روزانه خانه ویلایی در گرگان

خیلی از مسافران تمایل دارند که در سفر برای اقامت از واحد ویلایی استفاده کنند.  پیشنهاد می کنم برای اجاره روزانه خانه ویلایی در گرگان از واحد ویلایی رسالت استفاده کنید. این واحد ویلایی دارای مساحت 170 متر و به صورت دوبلکس و دو خواب می باشد. تمامی امکانات دراین ویلا مهیا می باشد و همچنین ویلا دارای پارکینگ با ظرفیت 4 ماشین می باشد و یک حیاط کوچک گلکاری شده هم برای قدم زدن و بازی کودکان دارد. ظرفیت این واحد ویلایی برای 4 الی 8 نفر می باشد و مبلغ اجاره آن 250 الی 350 هزارتومان می باشد. البته اگر تعداد نفرات به 10 نفر برسد با پرداخت مبلغ 60 هزار تومان رزرو صورت می گیرد.

اجاره سوئیت در گرگان

شهر گرگان به واسطه دیدنی های بسیارش مسافران زیادی را در خود جای می دهد. به همین دلیل در این شهر تعداد زیادی سوئیت برای اجاره وجود دارد. اجاره سوئیت مبله در گرگان هزینه ای به مراتب کمتر از اقامت در هتل های لوکس و گران قیمت را دارد. به همین دلیل خیلی از افراد درهنگام سفر بیشتر به فکر اجاره سوئیت در گرگان هستند.

اجاره ویلا در ناهارخوران گرگان

ناهار خوران یکی از بهترین پارک های جنگلی گرگان می باشد و به جرات میتوان گفت که بیشتر مسافرین شهر گرگان به دلیل دیدن این پارک به شهر گرگان سفر می کنند. اجاره سوئیت ارزان درناهارخوران باعث می شود که شما به پارک جنگلی ناهارخوران و روستای زیارت نزدیک باشید. اجاره سوئیت ارزان درناهارخوران شامل سوئیت های نقلی و تک خواب می باشد که امکانات اولیه برای اقامت را دارند.

اجاره سوئیت در گرگان

نکاتی باید در مورد اجاره سوئیت در گرگان بدانید

زمان تحویل ویلا

تمامی سوئیت های اجاره ای در گرگان در یک زمان مشخص تحویل و تخلیه می شوند. معمولا زمان تحویل ساعت 14 و زمان تخلیه 12 روز بعد می باشد.

هزینه کنسل اجاره ویلا در گرگان

حتما قبل از اینکه بیعانه را پرداخت کنید در خصوص بازگشت وجه کنسلی در بخش قوانین رزروی را مطالعه کنید. برخی از سایت ها در زمان تعطیلات و ایام نوروز درصد بازگشت متفاوتی دارند.

قوانین حاکم بر ویلای اجاره ای

ممکن است شما برای گرفتن یک میهمانی اقدام به اجاره ویلا در گرگان کنید پس ابتدا باید بدانید که مالک ویلا را برای میهمانی اجاره می دهد یا نه و در برخی موارد شما برای اجاره سوئیت در گرگان اقدام نموده اید اما مطمئن نیستید که می توانید حیوان خانگی خود را نیز ببرید در این صورت هم قبل از پرداخت بیعانه قوانین ویلا را مطالعه کنید.

به همراه داشتن مدرک شناسایی

حتما به این مورد در زمان اجاره سوئیت در گرگان دقت نمایید و مدرک خواسته شده را همراه خود بیاورید.

افرایش قیمت بعد از اجاره سوئیت در گرگان

حتما با این مشکل روبرو شده اید که در زمان تحویل مالک مبلغ بیشتری را از شما دریافت می کند این مشکل زمانی اتفاق می افتد که شما در زمان رزرو تعداد نفرات خود را کمتر اعلام کرده باشید و مالک می تواند با توجه به تعداد نفرات اضافه شده مبلغی را از شما دریافت نماید.

بررسی امکانات ویلا

در زمان اجاره ویلا در گرگان حتما به امکانات گفته شده در سایت دقت نمایید. که هزینه ای که در مورد اجاره سوئیت در گرگان پرداخت نموده اید با امکانات سوئیت همخوانی دارد یا نه؟

بهترین زمان اجاره سوئیت در گرگان

 جهت تعیین بهترین زمان برای اجاره ویلا در گرگان ابتدا باید معیارهای خود را بررسی کند. اگر تصمیم دارید در یک شرایط آب و هوای بسیار عالی به این شهر سفر کنید پاسخ این سوال متفاوت می شود با زمانی که شما قصد اجاره ارزان ویلا در گرگان را دارید.

 جهت اجاره ارزان ویلا در گرگان بهتر است زمانی را برای سفر به این شهر انتخاب کنید که کمترین مسافر در گرگان اقامت داشته باشند. در کل هر زمان که قصد رزرو ارزان ویلا در شمال را داشتید کافیست رفتار مسافران را بررسی کنید و عکس آن عمل نمایید.  شلوغ ترین زمان برای گرگان معمولاً ایام تابستان و تعطیلات نوروزی است. حتماً می‌دانید که باید به این زمان ها و مناسبت های ویژه را هم اضافه کنید.

بافت تاریخی گرگان

بافت تاریخی شهرگرگان بخشی از بافت‌های تاریخی منطقه محسوب می شود که بیش از 162 هکتار وسعت دارد. آن چه اکنون آن را بافت تاریخی گرگان می نامیم بازمانده مجموعه‌ای از یک شهر(استرآباد) و عناصر آن و فضاهای شهری همچون مساجد، آب انبارها، قنات‌ها، معابر و واحدهای مسکونی یک یا چند طبقه و غیره است. استرآباد دروازه‌ها و کاروانسراهای متعددی داشته که دروازه‌هایی چهل دختر- بسطام- میدان- فوجرد و سبزه مشهد از مهمترین آن ها بوده است.

اقوام ساکن در شهر گرگان

گرگانی ، سیستانیها و نیز سبزواریها ، کاشمریها ، شاهرودیها ، مازندرانیها ، بسطامیها و بیارجمندیها ، قزاقها ، سادات ، بلوچها ، ترکمنها از مردمان ساکن این شهر هستند .

محله های خوب گرگان

شهر گرگان (استراباد) در دوران قاجار ۶ محله بزرگ به نام‌های سرپیر ، دربنو ، سرچشمه ، میخچه‌گران ، نعلبندان ، سبزه‌مشهد و میدان داشت که دارای چندین محله فرعی مثل پاسرو، میرکریم، دوشنبه‌ای ، شیرکش ، باغشاه ، دباغان ، شاهزاده قاسم و... بوده‌اند .این ۶ محله و محلات فرعی هنوز هم به همین نام‌ها وجود دارند و بیشتر مساجد و تمام تکایای قدیمی و زیارتگاه‌ها و مکان‌های مذهبی شهر نیز در همین محلات قرار دارند که امروز بافت قدیم و معماری سنتی و تاریخی این شهر و بخش عمده‌ای از میراث فرهنگی این دیار را تشکیل می‌دهند، همچنین قزاق‌ محله که محل سکونت قزاق‌هاست جزو محله‌های قدیمی گرگان به‌شمار می‌آید.

اجاره سوئیت در گرگان

جاذبه های شهر گرگان

جاذبه های گرگان آن قدر زیاد هستند که نمی توان آن ها را تنها طی یک سرفصل دسته بندی کرد. بنابراین جاذبه های شهر گرگان را ۳ دسته می نماییم.

جاذبه های طبیعی گرگان

    آب بندان توشن
    روستای زیارت
    پارک جنگلی النگ دره
    سواحل شرقی دریای خزر
    دیوار بزرگ گرگان سد اسکندری
    چشمه آبگرم زیارت
    پارک جنگلی قرق
    چشمه سید کلاته

جاذبه های تاریخی شهر گرگان

    مدرسه عمادیه
    کاروانسرای قزلق
    کاروانسرای دیمه لو
    تپه ی باستانی و تاریخی تورنگ تپه
    دیوار دفاعی گرگان
    موزه صنایع دستی گرگان
    خرابه های شهر تمیشه
    کاروانسرای قزلق

جاذبه های مذهبی شهر گرگان

    امامزاده طیب
    امامزاده نه تن
    امامزاده عبدالله
    حرم مطهر سید ابراهیم

بهترین زمان سفر به شهر گرگان

شهر گرگان دارای 4 فصل بی نظیر است که شما می توانید در هر فصلی به این شهر زیبا سفر کنید. شهر گرگان به شهر 4 فصل معروف است به دلیل اینکه جاذبه های گردشگری در گرگان بسیار زیاد است شما می توانید هر زمانی به این شهر سفر کنید.

سفر به گرگان در فصل بهار

بهترین زمان برای سفر به شهر گرگان در فصل بهار است که هوا خنکی مطبوعی دارد و جریانات هوا در این شهر گرگان در فصل بهار بسیار خوب است و به هیچ عنوان شرجی بودن هوا حس نمی شود البته در فصل بهار تمام جنگل ها کاملا سرسبز نشده‌اند و معمولا تا اوایل اردیبهشت طول می‌کشد. شما در فصل خرداد ماه شاهد رویش گل در دشت های ییلاق می‌شوید البته در مناطق ییلاقی بهار با کمی تاخیر به وجود می‌آید

اگر در فصل بهار قصد سفر به گلستان را داشته باشید به شما پیشنهاد می کنیم که حتما سری به کلاله و خالد نبی بزنید. این شهر میزبان بسیار خوبی در روزهای بهاری خواهد بود. طبیعت بی نظیر , دشت شقایق و سوارکاری در دل تپه ماهورهای این شهر شما را به هیجان می آورد. خالدنبی یکی از زیارتگاه های محترم برای قوم ترکمن می باشد. شما می توانید در این منطقه با زندگی مردم مهربان و شریف ترکمن آشنا شوید و می توانید غذاها و شیرینی ها ی محلی ترکمنی در اینجا بخورید. تجربه زندگی در سیاه چادر به همراه چای آتشی بسیار شگفت آور می باشد. برای رزرو اقامتگاه بومگردی در خالد نبی می توانید از سایت گلستانی ها بخش اقامتگاه بومگردی رزرو کنید.

سفر به گرگان درتابستان

در تابستان هوا کمی گرم می شود در این فصل سفر به ییلاق ها و مناطق مرتفع سفر کنید که هوا در این مناطق بسیار بهاری و مطبوع است. شهرستان علی آباد کتول که در فاصله چند کیلومتری شهر گرگان قرار دارد دارای روستاهای ییلاقی بسیار زیبایی است که می توانید تابستان را مهمان این روستاها شوید. یکی از روستاهای بسیار زیبای این منطقه افراتخته می باشد که شما می توانید با اجاره ویلا درافراتخته با تراس های زیبا و بزرگ و چشم انداز فوق العاده از طبیعت نهایت لذت را ببرید. اما اگر زندگی در خانه های روستایی و با آداب و رسوم مردم این منطقه می خواهید سری به روستای سیاه رودبار بزنید و برای رزرو اقامتگاه بوم گردی پونه آرام اقدام نمایید. اقامتگاهی از جنس مردمان این منطقه با طبیعت بکر و تراس های زیبا میزبان شما هستند.

سفر به گرگان در پاییز هزار رنگ

در فصل پاییز مهر و آبان میتوانیم در ارتفاعات و روستاهای ییلاقی تا اوایل آبان‌ ماه سفر خود را ادامه دهیم. ناهارخوران که یکی از زیباترین مناطق تفریحی شهر گرگان می باشد در تمام فصول سال می توانیم از تغییر فصل در این منطقه لذت ببریم گرگان شهر رنگارنگ هست در تمام فصول سفر در این منطقه بسیار لذت بخش است .البته از جنگل النگدره غافل نشوید که به بهترین شکل ممکن شما پاییز را در آغوش خود می گیرید.

سفر به گرگان درفصل زمستان

البته در زمستان سفر به روستاهای جنگلی و اقامت در کلبه های چوبی در دل جنگل و تماشای آتش در بخاری های هیزمی در روزهای برفی و سرد بسیار لذت بخش فراموش نشود. روستای زیارت در این فصل بهترین میزبان به شما می باشد که به شهر هم نزدیک است و دسترسی خوبی دارد. البته می توانید سری به رامیان هم بزنید. بهشت پاقلعه درانتظار شما می باشد. بهشتی زمستانی در کنار بخاری های به گرمی دل مردمان منطقه .

مراکز خرید گرگان

مرکز خرید کاپری - مرکز خرید وارکانا - بازار بزرگ نعلبندان - پاساژ مرسل - بازار گوشت و ماهی گرگان - بازار امام - بازارچه آق قلا - خاله سوسکه - پاساژ مروارید - بازارچه بندر ترکمن, پاساژ رویال و بسیاری دیگر ازمراکز خرید بزرگ و دیدنی گرگان

غذاهای محلی شهر گرگان

از لحاظ تنوع غذایی و همچنین شکم گردی، گرگان مهد غذاهای خوشمزه با مواد غذایی تازه است. انواع و اقسام پلوهای مختلف مثل؛ خورشت ساک ، چکدرمه ، باسترمه ،‌ماش پلو , کئی ترشک، دمپخت , ماش پتی خارش، مرغانه ته چین و انواع بورانی ها همچنین غذاهایی بر پایه ی آش ها مثل؛ دوآش، گوجه آش، اسبه آش و یا ترشی آش در شهر گرگان بسیار مشهورند و پخته می شوند. انواع نان ها همچون؛ دراز نون، بنجی نون و نان زنجبیلی ، نان خرمایی ، سرغلبیلی ، حلوای اماج و پادرازیکلوایی و همچنین ترشی های مختلفی همچون سرکه سیر و انار ترشی از جمله خوشمزه جات این شهر هستند. یادتان باشد اگر به این شهر سفر کردید حتما کباب یونانی و دیزی را امتحان کنید.

اجاره سوئیت در گرگان

صنایع دستی گرگان

اما صنایع دستی این منطقه شامل قالیچه ترکمن ، ابریشم بافی ، زیور آلات می باشد.

بازارهای گرگان

یکی از لذت های سفر کردن به هر شهری خرید و گشت و گذار در میان بازارهای آن شهر می باشد. در بازارهای هر شهری شما می توانید به فرهنگ و آداب رسوم آن منطقه پی ببرید و شاید هم در گوشه و کنار بازار بتوانید غذاهای محلی خاصی را با قیمت مناسب خریداری نمایید.

بازار نعلبندان گرگان یکی از بازارهای بسیار قدیمی گرگان است که در میان خیابان خمینی و چهارراه میدان واقع شده است و از یک سمت دیگر به محلات قدیمی گرگان سرچشمه قرار دارد. از لحاظ معماری یکی از زیباترین بازارهای شمال ایران به شمار می رود. قدمت این بازار به حدود سال 375 هجری قمری می باشد.

بازار نعلبندان دارای چندین راسته می باشد که هر کدام به وسیله فرعی به یکدیگر متصل می شوند و مردم زیادی در آنجا مشغول به کار هستند. این بازار یکی از بازارهای بزرگ شهر گرگان می باشد که در حدود 150 مغازه در آن وجود دارد و همچنین علاوه بر مغازه های موجود گاری ها و دستفروشانی نیز در حال کسب و کار می باشند و اجناس خود را به فروش می گذارند.

از بناهای مهم و تاریخی داخل بازار نعلبندان می توان به حمام قاضی، مسجد جامع دوره‌ سلجوقیان، تكایای قدیمی، آب انبار و عمارت محمدشاه اشاره کرد. در سال ۱۳۱۱ خورشیدی خیابانی که اکنون خیابان امام نامیده میشود از وسط میدان رد شده، نعلبندان را به دو قسمت شمال و جنوب تقسیم كرده است.

بازار ماهی فروش های گرگان

این بازار سرپوشیده می باشد و محل اصلی فروش ماهی می باشد. البته به غیر ماهی شما می توانید مرغ , بوقلمون , گوشت گوسفند ,کله و پاچه و ... را خرید کنید.

بازارهای هفتگی در گرگان

معروف ترین بازار هفتگی در گرگان چهارشنبه بازار می باشدکه از قدیم الایام در این شهر دایر بوده است. در این بازار می توانید انواع پوشاک , کیف , کفش و مواد غذایی و میوه و تره بار را خریداری نمایید. مزیت این بازارهای هفتگی این است که می توانید همه اقلام مورد نیاز خود را از یک مکان مشخص خریداری نمایید و همچنین می توانید محصولات تازه کشاورزانی که برای فروش به این بازار آمده اند را خریداری نمایید.

از بازارهای هفتگی که نزدیک به شهر گرگان باشند می توانیم به پنجشنبه بازار آق قلا و دوشنبه بازار بندرترکمن اشاره کرد که دیدن آنها نیز خالی از لطف نیست.

اجاره سوئیت در گرگان

در گرگان کجا بمانیم؟

پیشنهاد ما این است که برنامه سفر خود را طوری تنظیم کنید که چند روزی را در شهر گرگان اقامت کنید و به قدر کافی زمان برای سرزدن به گوشه و کنار آن داشته باشید. اگر دوست دارید که آرامش واقعی را تجربه کنید و خود را در دل طبیعت جنگلی و بی نظیرشهر گرگان بیندازید.می توانید برای رزرو از سایت گلستانی ها اقدام نمایید.

گرگان کجا بریم؟

گرگان یکی از زیباترین و بهترین شهرهای ایران است که علاوه بر آثار تاریخی ارزشمند ، مناطق طبیعی سرسبز و کم نظیری دارد که می تواند جان آدمی را تازه کند. دیدنی های گرگان پارک جنگلی ناهارخوران ، جنگل توسکستان ، بازارنعلبندان گرگان ، مسجد جامع گرگان ،کاخ موزه گرگان ، پارک جنگلی النگدره، روستای زیارت، تپه تاریخی تورنگ تپه ، آبشار رنگو، دریاچه توشن ، خانه تقوی ها وآبشار نومل می توان اشاره کرد.