پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

 شیب بندی در لوله کشی فاضلاب |  برای جریان یافتن فاضلاب در لوله های افقی شیب مناسبی لازم است. شیب مناسب در لوله کشی فاضلاب حدود دو درصد است . با این مقدار شیب، جریان فاضلاب و سرعت تخلیه و ظرفیت تخلیه رضایت بخش می شود.

در شرایطی که تأمین شیب دودرصد در لوله های فاضلاب مقدور نباشد، مانند سقف طبقه ی زیرزمین و یا طول زیاد لوله ی فاضلاب افقی، می توان شیب را کمتر از دو درصد و تا حدود یک درصد نیز انتخاب نمود. در لوله های با شیب زیاد تر از حد لازم آب موجود در فاضلاب به سرعت از داخل لوله عبور می کند و مواد جامد فاضلاب در داخل لوله باقی می ماند.

روش ساخت شابلون شیب بندی: وقتی می گوییم لوله ی فاضلاب باید دارای ۲ درصد شیب باشد به معنای آن است که اگر طول لوله یک متر باشد دو سر لوله به اندازه ۲ سانتی متر یا ۲۰ میلیمتر اختلاف ارتفاع داشته باشند.

اگر طول لوله ۳ متر باشد دو سرلوله ۶۰  میلیمتر اختلاف ارتفاع خواهند داشت .

یکی از روش ایجاد و تعیین شیب معین استفاده از شابلون شیب بندی است.

شابلون شیب بندی در لوله کشی فاضلاب

می توان آن را از یک قطعه چوب با سطح یک نواخت به طول یک متر ساخت.

در موقع لوله کشی این قطعه چوب را از طرف صحیح روی لوله قرار میدهند و روی آن یک تراز می گذراند. یک طرف لوله را آن قدر بالا می برند تا تراز حالت افقی را نشان دهد. در این حالت لوله شیبی مطابق شابلون پیدا می کند.

روش دیگر ایجاد شیب لازم در لوله کشی افقی فاضلاب استفاده از شیلنگ تراز است . این شیلنگ ، دو لوله ی شیشه ای مدرج است که به وسیله ی شیلنگ به هم وصل شده اند.

در این حالت اختلاف ارتفاع برای شیب معین، با توجه به طول لوله، محاسبه می شود.
در حال حاضرگلستانی ها ، انواع خدمات لوله کشی فاضلاب ساختمان را با کیفیت بالا انجام می دهد.

انجام لوله کشی ساتمان درگرگان, انجام لوله کشی آب درگرگان, شیب بندی در لوله کشی فاضلاب, لوله کش درگرگان, لوله کشی درگرگان

گلستانی ها

کلیه خدمات گلستانی ها برای آسودگی و کم کردن هزینه درب منزل می باشد و احتیاجی نیست که شما از محل کار خود یا منزل خود خارج شوید.

ما معتقد هستیم اولین ومهمترین عامل موفقیت، صداقت دربرخورد با مشتری همراه با ارائه خدمات شایسته است.

جهت انجام سفارش با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

۰۹۱۱۴۴۸۱۸۷۰

۰۱۷۳۲۲۴۵۳۶۲

 

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی