روستای دیدنی علی آباد کتول | اجاره ویلا و اجاره سوئیت در شمال ، کلبه جنگلی در شمال و سراسر کشور و اجاره ویلا در رامسر با گلستانی ها
پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

9 روستای دیدنی علی آباد کتول: علی آباد کتول بهشتی کوچک با آب و هوای فوق العاده و روستاهای ییلاقی بسیار دیدنی یکی از بهترین مقاصد گردشگری و طبیعت گردی محسوب می‌شود. طبیعتا شهری که دارای جاذبه های زیبا باشد سالانه مسافران زیادی برای دیدن طبیعت به آنجا سر می زنند و همچنین برای اقامت و اجاره ویلا به دنبال اقامتگاه می کردند. اگر تصمیم گرفتید به این شهر باصفا سری بزنید و به  جاهای دیدنی علی آباد کتول سفری داشته باشید و به دنبال اجاره ویلا در علی آباد کتول هستید با ما همراه باشید.

برای اجاره ویلا در علی آباد کتول با شماره 09114481870 تماس بگیرید

اجاره ویلا در علی آباد کتول

سفر به گلستان و طبیعت بکر و دیدنی علی آباد کتول می تواند یکی از بهترین مقصدهای گردشگری باشد. برای اقامت در علی آباد کتول اصلا نگران ویلا و سوئیت نباشید در هر یکی از روستاهای ییلاقی این شهرستان شما می توانید ویلا و خونه های سنتی بسیار زیبا و ییلاقی برای اقامت رزرو کنید.

روستاهای دیدنی علی آباد کتول

روستای شیرین آباد تماشای جنگل ابر

این روستا از توابع بخش مرکزی شهرستان علی آباد کتول در دهنه جنگلی و بکر زرین گل قرار دارد . این روستا از بخش جنوب از طریق جاده ی جنگلی به جنگل ابر شاهرود متصل است . مردم روستا اغلب به کشاورزی و دامپروری مشغول بوده و چند سالیست به یکی از پایگاه های گردشگری استان تبدیل شده است و شمار زیادی مسافر و گردشگر را هر ساله در دل خود جای می دهد . زبان اکثر مردم روستا ترکی می باشد و مردمی خونگرم و باصفا دارد .

روستاهای دیدنی علی آباد کتول شیرین اباد

روستای افراتخته نگین روستاهای علی آباد کتول

روستای افراتخته و جنگل‌های اطراف آن از دیدنی‌ترین و بکرترین جاذبه‌های گردشگری گلستان هستند. روستایی که در میانه کوه‌هایی پوشیده از درختان سرسبز و مه‌های غلیظ گاه و بی‌گاه احاطه شده است. تمام حوالی افراتخته منطقه‌ی زیست‌محیطی شکار ممنوع است.

با اجاره ویلای کوهستانی در افراتخته از دیدن این مناظر بی نظیر سیر نمی شوید و گاهی می توانید هجوم ابرها را در زیر پای خود احساس کنید.

گونه‌های جانوارانی که در این منطقه زندگی می‌کنند، همگی حفاظت‌شده هستند و شکار در این ناحیه جرم محسوب می‌شود. درختان سر به فلک کشیده‌ی سرخدار در این منطقه به وفور به چشم می‌خورند و ۱۵۰ هکتار از جنگل‌هایی که صد و نود میلیون سال عمر دارند، در افراتخته وجود دارد. عمر برخی دیگر از درختان در این جنگل انبوه به بیش از هزار سال می‌رسد. در برخی نقاط به حدی شاخ و برگ درختان انبوه و درهم‌پیچیده است که نور خورشید به زیر آن‌ها نفوذ نمی‌کند.

روستای ییلاقی افراتخته

دهکده ییلاقی چجا کجاست؟

روستای چجا در استان سر سبز گلستان واقع در 25 کیلومتری شهرستان علی آباد کتول می باشد. این روستای زیبا در بخش استراباد قرار گرفته است و برای رسیدن به این روستای ییلاقی زیبا باید از دهنه محمد آباد فاضل آباد گذر کرد. محمد آباد در فاصله 5 کیلومتری فاضل آباد قرار دارد.

روستای چجا یک روستای بی نهایت زیبا و با چشم اندازی فوق العاده زیبا می باشد.این روستا در ارتفاع 1650 متری از سطح دریا قرار دارد و دارای هواس بسیار خوب و خنک در تابستان میباشد. و در زمستان اکثرا برف و هوا نزدیک به صفر درجه میباشد.

برای اقامت می توانید روی اجاره ویلا در چجا حساب کنین و از دیدنی های این روستا لذت ببرید.

روستای ییلاقی چجا - گلستانی ها

روستا ییلاقی نرسوعلی آباد کتول

این روستا در ۱۸ کیلومتری جنوب غربی شهرستان علی آبادکتول در دهنه محمدآبادکتول قرار دارد. ™روستای ییلاقی وکوهستانی نرسو واقع در دهنه محمد آباد کتول از توابع علی آبادکتول می باشد.این روستای کوهستانی ییلاق تابستانی اهالی روستاهای برفتان و نوده و تعدادی از اهالی گرگان می باشد.

اهالی گرگان برای تعطیلات آخر هفته اقامت در روستای نرسو را انتخاب می کنند و از آب و هوای این روستا لذت تمام را می برند.

محصولات اصلی این روستا غلات و حبوبات و لبنیات بوده وشغل اصلی اهالی کشاورزی و گله داری بوده وصنعت دستی زنان کرباس بافی ودستمال بافی است. ™مردمان آن اکثراً دامداران ییلاق رو می باشند و کشاورزانی که به صورت خوش نشینی در آن سکونت دارند.

روستای نرسو علی آباد کتول

روستای مایان در چند قدمی گرگان

روستای ماهیان از جاذبه های گردشگری و چشم نواز استان گلستان که چشم هر بیننده و مسافر و توریستی را به خود جلب می کند و امتیاز بسیار خوب این روستا مهمان نواز بودن اهالی خوب آن می باشد که گردشگران را  وا می دارد که به انجا سفر کند. اگر قصد سفر به گلستان را دارید حتما سری به این روستا بزنید.

روستای مایان

روستای خلیندره علی آباد کتول

روستای خلیندره جنوب غربی شهرستان علی آباد کتول قرار دارد.روستای خلیندره واقع درفاضل آباد و منطقه کتول واقع است که در 20 کیلومتری ارتفاعات این شهرستان قرار دارد وخانه هایی که از چوب وبا معماری های زیبای مردمان کهن ساخته شده این روستا را به یک مکانی توریستی و بکر تبدیل کرده است.

روستای خلیندره علی آباد کتول

روستای ریگ چشمه نگین سبز علی آباد کتول

اقامتگاه بومگردی ریگ چشمه علی آباد کتول در فاصه 13 کیلومتری شهر علی آباد کتول قرار دارد. پس از عبور از شهر فاضل آباد به دهانه محمد آباد خواهید رسید که روستای ریگ چشمه یکی از 13 روستایی است که در آن حوالی قرار دارند.

روستای ریگ چشمه

میان رستاق از روستاهای دیدنی علی آباد کتول

این روستا از سمت شمال به روستای خاک پیرزن و از سمت جنوب به روستای محبوب سیاه رودبار منتهی می شود و یکی از قدیمی ترین روستاهای علی آباد کتول می باشد. در این روستا خبری از امکانات شهری نمی باشد و به دلیل حفظ همین سنت ها می توان برای تعطیلات روستای میان رستاق را انتخاب نمود. سابقه طولانی روستا وهمچنین آثار و بقایای چند گورستان مکشوفه در روستا، حاکی از قدمت بالای آن دارد.

قدم به روستای بکر و دیدنی میان رستاق میگذارید جایی میان زمین و آسمان هستید پس با اقامتگاه بوم گردی بارانک یک سفر رویایی را داشته باشید!

روستای میان رستاق

روستای خاک پیرزن بکر و دیدنی

روستای خاک پیرزن در استان گلستان، از توابع شهرستان علی آباد کتول است. این روستا در منطقه سرسبز و خوش آب و هوا زرین گل قرار دارد. علی رغم پیشرفت زندگی شهری، روستای خاک پیرزن بافت خود را حفظ کرده است.

خاک پیرزن از روستاهای کوهستانی و ییلاقی است که در اطراف آن جنگل های بکر و زیبا و آبشارهای خروشان به چشم می خورد. از این اجاره ویلا در خاک پیرزن انتخاب درستی است. با اقامت در خاک پیرزن علاوه بر زندگی در طبیعتی بکر و آب و هوایی تمیز می توانید از آبشارهای اطراف روستا لذت ببرید.

روستای خاک پیرزن

روستای چینو دیدنی و زیبا

روستای چینو همجوار علی آباد کتول که در ۵۴کیلومتری شرق گرگان و در ۱۸ کیلومتری جنوب شرقی علی آباد از جنوب به روستای افراتخته ، مشرق به روستای خاک پیرزن و مغرب به روستای بالا چلی در استان گلستان قرار گرفته است.  از آثار تاریخی تپه ضلع جنوبی چینو وسعت آن بیش از سه هکتار و هفت هزار سال و دنگ آسیو، پیر گلدس ، پیر چهارشنب ، پیر غلامرضا ،حمام مخروبه، سفال ها، دیواره هایی از خشت و گل و سنگ است. برای دیدن جاذبه های دیدنی علی آباد کتول یک روز کافی نیست حتما باید چند روزی رو مهمان این منطقه رویایی باشید.

روستای چینو

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی