پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

روستاهای دیدنی گرگان: جای جای گلستان ، سراسر دیدنی است. جاهای دیدنی گلستان را نمی توان با یک نوروز دید و تمام کرد . گردشگران نوروزی می توانند با اجاره ویلا ارزان در گرگان سفری خاطره انگیز را آغاز کنند. البته اجاره ویلا شهر گرگان و روستاهای اطراف آن بسیار ساده و همچنین ارزان می باشد. برای آشنایی با روستاهای اطراف گرگان با ما همراه باشید.

برای اجاره ویلا در گرگان با شماره 09114481870 تماس بگیرید

اقامت در گلستان

در هر منطقه از گلستان که باشید نگران اقامت نباشید. اقامتگاه های بومگردی گلستان بهترین مکان برای اقامت در روستاها می باشد چرا که شما را با آداب و رسوم و فرهنگ مردم منطقه و همچنین با غذاهای محلی و صنایع دستی آنها نیز آشنا می شوید.

روستای توشن

توشن ، نام روستایی در ۲.۵ کیلومتری جنوب شهرگرگان واقع در استان گلستان که دارای طبیعت بسیار زیبا است. روستای توشن به دلیل قرار گرفتن در دامنه کوه ، آب و هوای معتدل و مرطوب ، وجود آببندان ، مناطق جنگلی ، دریاچه و سد ، وجود ماهیان مختلف در آب دریاچه ، و همچنین نزدیکی به شهر گرگان ، از سال های گذشته یکی از روستاهای محبوب گرگان می باشد.

در این روستا نیز تعدادی ویلا و سوئیت برای اجاره می باشد اما به دلیل نزدیکی به گرگان اغلب مسافران برای اقامت اجاره ویلا در گرگان را انتخاب می کنند تا بتوانند دسترسی بهتر به مکان های دیدنی دیگری داشته باشند.

حالا که شهر گرگان را برای سفر انتخاب کرده اید بهتر نیست ابتدا با جاهای دیدنی گرگان  گرگان آشنا شوید.

روستای توشن کجاست ؟ ، گلستانی ها

روستای کفشگیری

کفش گیری، نام روستایی در مسیر جاده قدیم گرگان به کرد کوی است. کفش گیری، از قدیمی ترین روستاهای بخش مرکزی گرگان است در این روستا، چند رشته قنات و بناهای تاریخی ثبت شده و از همه جالب تر، بقایای سنگ فرش کوچه ها از زمان قاجار تا کنون، هنوز باقی مانده است.

روستای کفشگیری کجاست؟ ،گلستانی ها

روستای قرن آباد

قرن آباد، روستایی است از توابع بخش مرکزی شهرستان گرگان در استان گلستان است. این روستا دارای جنگل , امامزاده و رودخانه می باشد که اکثر مردم برای فرار از گرمای تابستان در این جنگل چادر و خانه های موقت درست می کنند. در اطراف امامزاده اتاق هایی برای اجاره وجوددارد که می توانید اجاره کنید.

یکی از جاهای دیدنی روستای قرن آباد آببندان آن می باشد که فصل بهار فروردین بهترین زمان برای خوشگذرانی است. این آببندان دارای قایق ، آلاچیق می باشد.

روستای قرن آباد ، گلستانی ها

روستای چهارباغ

روستای چهارباغ از توابع استان گلستان است که در 56 کیلومتری شهر گرگان قرار گرفته است. این روستا در غرب منطقه حفاظت شده جهان نما واقع شده است. روستای چهارباغ یک روستای ییلاقی با آب و هوای سرد و خشک است. دمای هوا در فصل زمستان در این منطقه به قدری کاهش می‌یابد که بیشتر ساکنین آن در این فصل به شهرستان شاهرود که در مجاورت این روستا قرار دارد مهاجرت می‌کنند.

روستای چهارباغ ، گلستانی ها

روستای شموشک علیا کجاست؟

از روزگاران دور تاکنون روستایی نه چندان بزرگ در دل جنگل‌های بکر استان گلستان جا خوش کرده که به روستای شموشک علیا شهرت دارد و با صفا و زیبایی خود حس خوب آرامش را به گردشگران هدیه می‌کند.

این روستای خوش منظره در 20 کیلومتری شهر گرگان قرار دارد و با آب و هوای مطلوب خود به عنوان یکی از دیدنی های گرگان شناخته می‌شود که افراد زیادی برای تفریح و فرار از شلوغی شهر به آنجا پناه می‌برند.

برای اقامت می توانید کلبه جنگلی شموشک را رزرو کنید.

روستای شموشک کجاست؟

روستای زیارت

یکی از دیدنی ترین روستاهای گلستان روستای زیارت است که در فاصله بسیار نزدیکی از گرگان قرار دارد. جاهای دیدنی روستای زیارت بسیار زیاد است مانند جنگل , آبشار , چشمه آبگرم و همچنین صنایع دستی و غذاهای محلی که طرفداران بسیار زیادی دارد.

برای اجاره سوئیت در زیارت نگران نباشید در این روستا تعداد زیادی ویلا و خونه سنتی برای اجاره می باشد که میتوانید رزرو نمایید.

البته دقت داشته باشید که ویلاهای پرطرفدار خیلی زود رزرو می شوند و اگر قبل از سفر اقامتگاه خودتون رزرو نکنین قطعا دچار مشکل می شوید.

اجاره ویلا در روستای زیارت گرگان - گلستانی ها

روستای جعفرآباد

روستای جعفرآباد ، روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان گرگان در استان گلستان است. این روستا در دهستان قرق و در فاصله ۲۵ کیلومتری شهر گرگان قرار دارد. روستای جعفرآباد به دلیل قرار گیری در کنار جنگل آب و هوای سردتری دارد و همین امر باعث شده که مردم در فصل تابستان بیشتر به این منطقه کشانده شوند.

در روستای جعفرآباد یک خانه سنتی زیبا به نام اقامتگاه بومگردی خانه سبز دایر می باشد که بهترین میزبان برای مسافران نوروزی می باشد.

از جاهای دیدنی روستای جعفر آباد گرگان آببندان ، آبشار و مرداب جعفر است که بسیار دیدنی و زیباست.در این روستا تعداد زیادی اقامتگاه بومگردی برای رزرو می باش که می توانید قبل از سفر رزرو کنین.

روستای تاریخی و زیبای شاهکوه

روستای تاریخی و زیبای شاهکوه یکی از سایت‌های گردشگری استان گلستان است و جنگل ابر که سفر در میان ابر‌ها را برای گردشگران هیجانی به ارمغان می‌آورد، در این منطقه قرار دارد. روستای شاهکوه در گرگان یکی از مقصد‌های روستاگردی جذاب در استان گلستان به شمار می‌رود و از توابع بخش مرکز شهرستان گرگان، در ۶۵ کیلومتری جنوب شرقی شهر گرگان قرار دارد.

سوالات متداول درباره روستاهای دیدنی گرگان

روستاهای دیدنی گرگان کجاست؟

روستاهای دیدنی اطراف گرگان بسیار زیاده اما معروف ترین آن روستای زیارت ، توشن ، شموشک می باشد.

چطور اقامت در روستای های نزدیک گرگان پیدا کنیم ؟

برای رزرو اقامتگاه با شماره 09114481870 تماس بگیرید.

جاهای دیدنی نزدیک به شهر گرگان کجاست؟

آبشار زیارت ، آببندان توشن ، هزار پبچ ، ناهارخوران گرگان ، النگدره

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی