پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

جاهای دیدنی علی آبادکتول را باید حتما از نزدیک دید تا بتوانید احساس کنید وارد بهشت استان گلستان شدید.علی آباد کتول یکی از شهرستان‌های شرقی استان گلستان است که مورد کم لطفی قرار گرفته است و زمانیکه صحبت از شمال می شود تصویری از شهرهای مازندران برای شما تداعی می شود یا نهایت به شهر گرگان فکر می کنید خب این بار به شما بگویم که از بهشتی بی نظیر در یک وجبی شهر گرگان آگاه نیستید جایی 7 هزار سال قدمت دارد و می توان به عنوان یکی از بی نظیرترین جاهای دیدنی شمال به حساب آورد. جاهای دیدنی علی آبادکتول بسیار زیاد است که شما برای سر زدن یه هر کدام از آنها باید چند روزی را در شهر علی آباد کتول باید سپری کنید. در علی اباد کتول شما می توانید بدون نگرانی برای اقامت به فکر اجاره ویلا در علی آبادکتول باشید.

جهت اجاره ویلا در علی آباد کتول با شماره 09114481870 تماس بگیرید

اقامت در علی آبادکتول

چند سالی است که گردشگران شهر علی آباد کتول را به عنوان یک مقصد گردشگری انتخاب کرده اند و سالانه تعداد زیادی از مردم به دلیل جاهای دیدنی علی آباد کتول به این منطقه سفر می کنند. اما شما نگران اقامت نباشید. اگر اهل کمپ هستید می توانید در جنگل و در نزدیکی آبشار برای استراحت کمپ بزنید و اگر دوستدار سوئیت و ویلا هستید می توانید برای اجاره ویلا در علی آباد کتول اقدام نمایید.

بهترین اقامتگاه های علی آباد کتول

اقامت در علی آباد کتول و در اقامتگاهی خوب، اصلاً کار سختی نیست. شهرستانی مانند علی آباد کتول که چندین و چند روستای زیبا اطرافش را محاصره کرده‌اند، پر است از اقامتگاه‌هایی که هرکدام، زیبایی خاص خود را دارند. اگر به دنبال ایده‌آل‌ترین سفر به این شهر هستید،‌ اقامتگاه‌های بومگردی را فراموش نکنید و همراه سایت گلستانی ها بهترین اقامتگاه رزرو کنین.

بهترین زمان سفر به علی آباد کتول

علی آباد کتول را می‌توان جزو شهرهای معتدل گلستان دانست. حتی بسیاری بر این باور هستند که این شهر از نظر آب‌وهوایی، جزو معتدل‌ترین شهرهای ایران به حساب می‌آید.

با وجود آنکه تمامی فصول این شهر برای سفر مناسب هستند؛ اما خب باید بهترین زمان سفر به آن نیز وجود داشته باشد. یعنی اگر کسی هر چهار فصل را در این شهر تجربه کرده باشد، باید بتواند در نهایت بهترین سفر خود را بر اساس آب‌وهوا انتخاب کند. بر اساس نظر مسافران، بهار زیباترین فصل برای سفر به این شهر محسوب می‌شود. در این فصل هوا نه سرد و نه گرم است.

همچنین درختان میوه شکوفه می‌دهند و دشت‌ها پر از گل‌های رنگارنگ می‌شوند. در تپه‌های اطراف گیاهان دارویی رشد می‌کنند و مناظری زیبا را به شما هدیه خواهند داد.

اگر مقصد سفرتان استان گلستان است، یادتان نرود که برای داشتن برنامه‌ریزی بهترین سفر به این خطه پیش از همه چیز نگاهی به لیست جاهای دیدنی گلستان بیندازید.

جاهای دیدنی علی آباد کتول

حالا که دل را به دریا زده اید و خودتان را به بهشت گلستان رسانده اید بهتر است با جزئیات بیشتر با جاهای دیدنی علی آباد کتول آشنا شوید.

آبشار کبودوال از جاهای دیدنی علی آباد کتول

بیشترین شهرت علی آباد کتول به خاطر آبشار کبودوال آن است. سراسر این آبشار را خزه فراگرفته و یک منظره زیبا را به وجود آورده است. به جز خود آبشار خزه‌ای، مسیر رسیدن به آن هم سراسر زیبایی و طراوت است؛ چون آبشار کبودوال در دل جنگل قرار گرفته و با ماشین نمی‌توانید تا کنار آبشار بروید.

آبشار کبودوال یکی از خاص ترین جاهای دیدنی استان گلستان است که در نزدیکی شهر علی آباد کتول قرارگرفته است.

آدرس آبشار کبودال: آبشارکبودوال در 4 کیلومتری جنوب شهرستان علی‌ آباد کتول

حالا که به شهرستان علی آباد کتول آمده اید و از آبشار کبودوال دیدن کرده اید باید بدانید که خیلی با جاهای دیدنی گرگان فاصله ندارید و می توانید برای یک بار هم که شده سری به این شهر زیبا بزنید.

آبشار کبودوال کجاست

دریاچه سد زرین گل در شهر علی آباد کتول

دریاچه سد زرین گل در میانه جاده علی آباد کتول به آبشار کبودوال قرار دارد؛ دریاچه‌ای زیبا در فاصله ۱٫۵ کیلومتری از شهر، که مردم شهر علی آباد آخر هفته‌های خود را در آن می‌گذرانند. در این دریاچه مصنوعی که با نام دریاچه کبودوال نیز شناخته می‌شود، با چشم‌انداز زیبایی از تصویر جنگل‌های سرسبز در آب و پرندگان مهاجر مواجه خواهید شد؛ پس اگر به پرنده‌نگری و طبیعت‌گردی علاقه دارید، بازدید از این جاذبه را از دست ندهید.

اگر راهی علی آباد کتول شدید و به دنبال اقامت بودید می توانید با اجاره اقامتگاه بوم گردی انجیلو سرا بالاچلی جایی میان طبیعت بکر و مه صبحگاهی خیره کننده باشید و از غذاهای محلی آن نوش جان کنین.

دریاچه زرین گل علی آباد کتول

آبشار چلی روستای بالاچلی از جاهای دیدنی علی آباد کتول

آبشار چلی در شهرستان علی‌آباد کتول استان گلستان قرار گرفته است. دو روستا به نام چلی وجود دارد که در نام‌گذاری به نام‌های چلی علیا (بالا چلی) و چلی سفلی (پایین چلی) معروف شده است.

آبشار چلی ۶۰ متر ارتفاع دارد و ارتفاع آن از سطح دریا ۱۱۰۰ متر می‌باشد. چلی به معنای مکان و گودی کم عمق و گذرگاه می‌باشد. فاصله آبشار تا روستای چلی در حدود ۱ کیلومتر همراه با شیب ملایم می‌باشد که برای دیدن آن می‌بایست از دل جنگل عبور کرد.

آب این آبشارها که با درخشندگی و شکوه خاصی از ارتفاع زیاد به داخل استخرهای پایین‌ دست فرو می‌ریزند، به‌عنوان عنصر ممتاز طبیعی به‌شمار می‌آیند و قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای را برای جذب جهان‌گردان و محققان ایرانی و خارجی فراهم آورده است.

عاشق مکان های بکر و دیدنی در شمال هستید در این مطلب شما را با جاهای دیدنی شمال آشنا می کنیم که سفری خیره کننده برایتان رقم بخورد.

آبشار چلی

آبشار چلم زرین گل در شهر علی آباد کتول

این آبشار به صورت پلکانی در ۵ مرحله از صخره‌های عمودی به پایین می‌ریزد و حوضچه کوچکی در پای آن ایجاد شده است. روستای زرین گل در ده کیلومتری شهرستان علی‌آباد کتول در استان گلستان واقع شده است.

دهنه زرین گل روستایی بسیار زیبا و سر سبز با جنگل‌هایی بکر و دست نخورده که چهار فصل آن واقعا دیدنی است. داخل روستا دو چشمه بزرگ و همچنین دو رودخانه دارد که یکی از شمال و دیگری از غرب روستا می‌گذرد. در این منطقه آبشارهای دیگری همچون آبشار دوقلوی زرین گل، آبشار درانو و آبشار سیاه خاکی زرین گل نیز جریان دارند که هر کدام زیبایی‌های خاص خود را دارند.

اگر قصد آبشار گردی در گلستان را دارید می توانید مقاله آبشارهای گلستان را بخوانید اینجا را جزو مقصدهای حتمی خود قرار دهید.

آبشار چلم زرین گل

ذخیره گاه جنگلی افراتخته در شهر علی آبادکتول

این ذخیره‌گاه در ارتفاعات جنوب شرقی علی‌‌آباد کتول و در 60 کیلومتری شهر گرگان واقع شده است. ذخیره‌گاه جنگلی افراتخته از توده‌های سوزنی برگ سرخ‌دار پوشیده شده که از نظر مطالعه و حفظ گونه‌های کمیاب، از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند. درخت سرخ‌دار، از معدود سوزنی برگ‌های ایران بوده و رویشگاه آن از نادر جنگل‌های جهان بشمار می‌رود.

آبشار آلامن از جاهای دیدنی علی آباد کتول

آبشار آلامن در استان گلستان واقع شده است. این آبشار که به آبشار اوترنه نیز شناخته می‌شود در غرب روستایی به همین نام و در دل جنگل‌های کبودوال شهرستان علی‌آباد کتول قرار گرفته است. ارتفاع این آبشار در حدود 7 متر است و از یک دیواره صخره‌ای به پایین می‌ریزد. در پایین آبشار حوضچه‌ای به عمق 1 متر ایجاد شده است.

آبشار چجا از جاهای دیدنی علی آباد کتول

آبشار چجا علی‌آباد در استان گلستان واقع شده است. شهرستان علی‌آباد از شهرستان‌های مرکزی استان گلستان است که از جانب غرب و شمال به شهرستان گرگان و از طرف جنوب به شهرستان شاهرود واقع در استان سمنان و از طرف شرق با شهرستان گنبد ارتباط دارد. چجا منطقه‌ای سیاحتی و بسیار زیبا در شهرستان علی‌آباد کتول است که برای رفتن به آن می‌بایست از دهنه محمدآباد گذشت.

در جنوب محمدآباد و با عبور از جاده‌ای پر پیچ  و خم که به زبان محلی به آن ته کوه تل گفته می‌شود به این ییلاق خواهید رسید. در ابتدای این روستای چجا که بسیار خوش آب و هوا، گورستان قدیمی به چشم می‌خورد که نشان از تاریخ کهن این دیار دارد. شهرستان علی‌آباد حدفاصل گرگان و مینودشت واقع شده و دارای جاذبه‌های کم‌نظیر طبیعی چون جنگل، کوهستان، چشمه، آبشار و آثار باستانی متعدد است.

اگر برنامه گلستانگردی دارید حتما سری به رامیان بزنید مخصوصا چشمه گل رامیان را از نزدیک ببیند که قطعا سفر بعدی به رامیان را تجربه خواهید کرد.

موزه مردم شناسی از جاهای دیدنی علی آباد کتول

موزه مردم شناسی آداب و رسوم، فرهنگ و صنایع دستی منطقه کتول را به نمایش گذاشته است و شامل بخش‌هایی همچون مراسم عروسی، دوخـت لبـاس محــلی توســط زنان، مراسم شب نشینی و موسیقی سنتی کتول می‌باشد.

موزه مردم شناسی علی اباد کتول

سایت پروازی ریگ چشمه از جاهای دیدنی علی آباد کتول

جایی که ایستاده بر ارتفاعی بلند؛ تجهیزاتی برای شروع تجربه ای هیجان انگیز در اختیارتان قرار می گیرد. حس جداشدن از زمین، شوری بر دلتان می اندازد، اما نترسید، چند قدمی به جلو بردارید و ناگهان خود را معلق بین زمین و آسمان ببینید. بالاتر و بالاتر می روید و در کرانه آسمان گم می شوید و تنها چتری در بالای سر وطنایی به کمر همراهی تان می کند. رویای پرواز، حسی سبکبار وحالی شگفت انگیز داشته و دارد و آدمی از گذشته مشتاق پرواز بوده است.

علاوه برسایت پروازی  ریگه چشمه در مینودشت هم می توانید لذت پرواز را تجربه کنید که این سایت یکی از جاهای دیدنی مینودشت است که همزمان می توانید لذت و هیجان را تجربه کنید.

سایت پرواز ریپ چشمه کجاست

آبشار خلیندره از جاهای دیدنی علی آباد کتول

آدرس: استان گلستان، شهرستان علی آباد کتول، روستای خلیندره.

در جنوب روستای خلیندره و در میان جنگل‌های انبوه، آبشاری مخفی شده است که قرار نیست به این راحتی‌ها به آن برسید. اگر اهل طبیعت‌‌گردی و پیاده‌روی در جنگل‌های انبوه و بکر شمال هستید، رفتن به آبشار خلیندره را در برنامه سفر خود قرار دهید. برای رسیدن به این آبشار، باید ۱ ساعت در میان جنگل راه بروید و در راه نیز می‌توانید از مزه دلچسب آلوچه‌های جنگلی لذت ببرید. رفتن به این آبشار پیاده روی نیمه سنگین دارد و ترجیحا با خانواده نباشید. استان گلستان بهشتی برای عاشقان طبیعت است” این لیست طولانی از جاهای دیدنی علی آباد کتول را کنار جاذبه های رامیان بگذارید تا این جمله به شما هم اثبات شود.

استان گلستان یکی از غنی ترین استان های شمالی که کمتر شناخته شده است و علاوه بر لیست طولانی جاهای دیدنی علی آباد کتول می توانید با جاهای دیدنی رامیان هم آشنا شوید تا اثبات شود که گلستان بهشت زیبایی است.

آبشار خلیندره

 موزه تاریخ طبیعی کبودوال

موزهی تاریخ طبیعی کبودوال یکی از جاهای دیدنی علی آباد کتول است که حتماً باید از آن بازدید کنید. این موزه در سال ۱۳۸۲ در شهرستان علی آباد کتول افتتاح شد. هدف از ساخت این موزه، آشنایی هر چه بیشتر علاقه‌مندان به تاریخ طبیعی، با طبیعت این منطقه بود. در این موزه از ۶ دیوارما استفاده شده است. این دیوارما‌ها، انواع زیستگاه‌های خشکی، آبی، کوهستانی، استپی و تالابی را به نمایش می‌گذارند.

تپه باستانی چینو از جاهای دیدنی علی آباد کتول

با سه هکتار وسعت، از دیدنی های علی آباد کتول در استان گلستان است و در نزدیکی روستای چینو قرار دارد. از این ناحیه سفال‌هایی از نوع فلات عقیق به دست آمده است که قدمت آن‌ها را بیش از هفت هزار سال تخمین زده‌اند. همچنین قدمت برخی دیگر از آثار بدست آمده از چینو را به دوران اشکانی و به دوران نوسنگی نسبت می‌دهند. در لایه‌های بالاتر محوطه نیز آثاری از دوره اشکانی در قرون ۵ و ۶ کشف شده است. علاوه بر این‌ها، دیواره‌هایی از خشت، گل و سنگ در حفاری‌ها نمایان شده‌اند که بیانگر وجود قلعه‌ای تاریخی در ناحیه هستند.

روستاهای دیدنی علی آباد کتول

علی آباد کتول یکی از شهرستان های بسیار دیدنی استان گلستان است که دارای دو دهنه کوهستانی می باشد که در هر دهنه تعداد زیادی روستای دیدنی قرار گرفته است و سهم بسیار زیادی از جاهای دیدنی علی آباد کتول را به خود اختصاص  داده است.

روستای چه جا

روستای چجا یکی از دیدنی ترین و کوهستانی ترین ییلاقات علی آباد کتول می باشد و در شهرستان فاضل آباد در دهنه محمد آباد می باشد که این روستا در ارتفاع ۱۶۵۰ متری سطح دریا قرار گرفته است و به همین دلیل، در تابستان،‌ آب و هوایی خنک و در زمستان، آب و هوایی برفی و سرد دارد.

عاشق روستاهای دیدنی شمال هستید و دوست دارید که یک بار هم شده عازم این روستاها شوید ما در مقاله زیباترین روستاهای شمال به شما معرفی کرده ایم.

روستای چجا کجاست

روستای افراتخته

روستای افراتخته در 74 کیلومتری گرگان و در 36 کیلومتری جنوب شرق علی‏ آباد واقع شده است. دهکده ی کوهستانی افراتخته متاثر از اقلیم کوهستان است و در ارتفاع ۱۵۵۰ متری از سطح دریا است. تابستان‏های افراتخته معتدل و زمستان‏های آن سرد است. اما واقعا افراتخته کجاست که این همه مورد استقبال قرارگرفته است.

روستایی محصور در کوه ها و ارتفاعات با جنگل هایی انبوه و مه‌ غلیظ در این نقطه هر عابری را ناخودآگاه محو و مجذوب خود می کند. افراتخته از مناطق زیست ‌محیطی شکار ممنوع کشورمان است. گونه‌های جانوارانی افراتخته همه تحت حفاظت هستند و شکار آن جرم است. درختان سر به ابرهای آسمان فرو برده ی سرخدار در این منطقه به وفور به چشم می‌خورند و ۱۵۰ هکتار از جنگل‌هایی که صد و نود میلیون سال عمر دارند.

دوست دارید در این روستا چند روزی را به دنبال زندگی روستایی باشد پس حتما به سراغ اجاره اقامتگاه بوم گردی شوکا در افراتخته برید و شب ها را در سکوت طبیعت و روزها را در حال جنگل گردی بگذرانید و برای مدتی از زندگی شهری فاصله بگیرید.

روستای افراتخته کجاست

روستای سیاه مرزکوه

روستای ییلاقی سیاه مرزکوه یکی از کهن ترین و زیبا ترین روستاهای ییلاقی استان گلستان است که در توابع بخش کمالان شهرستان علی آباد واقع شده است و از جاذبه های گردشگری و توریستی آن میتوان به آبشار گنجو ، یخچال های طبیعی در نزدیکی قله شاهوار و جنگل های انبوه و کوهستانی آن اشاره کرد.مردم روستای سیاه مرزکوه به زبان محلی کتولی سخن می گویند، مسلمان و پیرو مذهب شیعه جعفری هستند.

سیاه مرز کوه با ارتفاع ۱۹۰۰ متر از سطح دریا، از شمال شرقی به کوه کلاری و از جنوب شرقی به کوه شترپا محدود می شود.براساس داده‏ های سرشماری سال ۱۳۷۵ روستای سیاه مرزکوه از جمله روستاهای خالی از سکنه گزارش شده است. عمدتا بهترین زمان برای سفر به این روستا بهار و تابستان است چون که هوا بسیار سرد است.

روستای سیاه مرزکوه کجاست

روستای نرسو

در ۱۸ کیلومتری علی آباد کتول، روستایی وجود دارد که سبک زندگی، کار کردن و تغذیه مردمان آن، همچنان سنتی و سالم است. در زیرزمین تمام خانه‌های این روستا، می‌توان دستگاه‌های بافندگی را پیدا کرد که زنان خانه با آن‌ها، هنر خود را به نمایش می‌گذارند.

اکثر اهل روستا، کشاورز و یا گله‌دار هستند. رفتن به این روستا یعنی رفتن به جایی که در هر گوشه و کنارش،‌ مناظر طبیعی شگفت‌انگیزی پنهان شده‌اند. روستایی بکر با حال وهوایی صمیمی و سنتی که علاوه بر طبیعت، آثار تاریخی پر رمز و راز مختلفی را در خود پنهان کرده است.

روستای نرسو

روستای تاویر

روستای تاویر در 16 کیلومتری شهرستان فاضل آباد می باشد که از شمال به روستای ریگ چشمه ،از جنوب به روستای چلی ، از مشرق به کوهستان و از مغرب به روستای وسیع سر محدود شده است . تاویر لفظ تغییر یافته «تویر» می باشد که در گویش کتولی این واژه به معنای یک مکان آفتابگیر می باشد. در روستای تاویر یک گورستان قدیمی وجود دارد که وجود سنگ نبشته ها ی بدست آمده از این گورستان دورنمای سیمای نوین روستا را به ۴ سده باز می گرداند. در بین سه روستای ذکر شده تاویر قدیمی تر می باشد.

اصلا به گلستان سفر کرده اید این را بدانید که هرگز نباید یادتان برود سری به پارک جنگلی النگدره بزنید چرا که بهترین لوکیشن برای عکاسی در گلستان می باشد.

روستای تاویر

روستای میان رستاق

روستای میان رستاق ییلاقی ناشناخته در گلستان که شاید اکثرا از وجود این روستای دیدنی باخبر نباشند. به هر سوی گلستان که نگاه کنی یک مقصد تازه برای تعطیلات چند روزه و سالم پیدا می شود. این بار رفنیم به سراغ یکی از ده ها روستای دیدنی گلستان روستای میان رستاق که در طول سال به ویژه در نیمه اول سال میزبان مسافران زیادی می باشد.

اگر شما هم به گشت و گذار در روستا ها علاقه مندید پیشنهاد میکنم با اجاره ویلا در میان رستاق یک تعطیلات رویایی بسازید. ارتفاعات بلند این روستا به شما این امکان را می‌دهد که از دل جنگل، چشم‌اندازی بی‌نظیر به سمت روستاهای اطراف و جنگل‌های هیرکانی داشته باشید.

روستای میان رستاق

روستای شیرین آباد

روستای شیرین آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان علی آباد کتول در دهنه جنگلی و بکر زرین گل قرار دارد . مردم روستا اغلب به کشاورزی و دامپروری مشغول بوده و چند سالیست به یکی از پایگاه های گردشگری استان تبدیل شده است و شمار زیادی مسافر و گردشگر را هر ساله در دل خود جای می دهد . زبان اکثر مردم روستا ترکی می باشد و مردمی خونگرم و باصفا دارد .

روستای مایان

روستای ماهیان ( محلی ها این روستا را مایان می خوانند ) از توابع شهر فاضل آباد در 50 کیلومتری شرق گرگان و در جنوب منطقه محمد آباد کتول و شهرستان علی آباد در استان گلستان واقع شده است.این روستا جزء معدود روستاههای کوهپایه ای باستانی در رشته کوه البرز ومنطقه کتول درشهرستان علی آبادکتول واستان همیشه سرسبز گلستان می باشد.

وجود خانه های روستایی قدیمی با نقش و نگارهای هنرمندانه، قبرستان کهن و باستانی، امامزادگان سید یحیی و سید رضی  ؛ وجود درختان نادر از خصیصه های منحصر به فرد این روستا می باشد.

حالا که گشت و گذارمان در جاذبه های علی آباد کتول به آخر لیست نزدیک می‌شود، خوب است نگاهی هم به یکی از معروف ترین دیدنی های گرگان یعنی پارک جنگلی ناهارخوران بیندازیم و اینجا را هم در لیست دیدنی‌های این سفر بگذاریم.

روستای ماهیان

 روستای بالاچلی

 روستای بالاچلی یکی از ییلاقات خوش آب و هوای واقع در دهنه محمد آباد فاضل آباد می باشد. این روستای زیبا در استان گلستان در فاصله 32 کیلومتری جنوب علی آبادکتول قرار گرفته است. دسترسی به این روستا در قسمت شمال به روستای پایین چلی و از سمت جنوب غربی به  نرسو و از سمت مشرق بهروستای دیدنی افراتخته متصل است.

اگر در علی آباد کتول به دنبال تجربه زندگی روستایی همراه با عطر و طعم غذاهای سنتی و محلی هستید یک راه آسان وجود دارد آن هم اقامت در اقامتگاه بوم گردی انجیلو سرا بالاچلی که شما می توانید لذت ببرید.

بازارهای محلی علی آباد کتول

برای  خرید بهترین سوغاتی علی آباد کتول حتماً باید به بازاری بروید که قابل اعتماد باشد و از جمله بازارهای سنتی شهر باشد. چهارشنبه‌بازارهای علی آباد کتول دقیقاً همان مکان ایده‌آل برای چنین خریدی هستند.

از گذشته تا کنون، همیشه خیابان ولیعصر در علی آباد کتول شاهد جمع شدن تمام فروشنده‌های محلی از سرتاسر شهرستان بوده است.

در این بازار می‌توانید انواع خوردنی‌های خوشمزه و محلی شمالی را پیدا کنید. صنایع‌دستی متنوع و حصیربافی‌های جذاب نیز بخش دیگری از بازار را تشکیل می‌دهند.

راه رفتن در چنین بازار سنتی که فروشندگان آن نیز، مردم محلی خوش‌برخورد هستند، می‌تواند شما را ساعت‌ها مشغول خرید کند بدون اینکه احساس خستگی کنید و در نهایت با یک دست پر از بهترین سوغات شمال از بازار بیرون بیایید.

پرسش‌های متداول درباره جاهای دیدنی علی آباد کتول

مشهورترین جاذبه گردشگری علی آباد کتول کجاست؟

آبشار کبودوال

در موزه مردم شناسی علی آباد چه آثاری وجود دارند؟

پوشاک، آثار هنری، آیین‌ها، فرهنگ و سنت‌های منطقه در قالب نمایشگاه‌ها

در علی آباد کتول از کدام روستاهای ییلاقی دیدن کنیم؟

روستاهای مایان، میان رستاق، افراتخته، شیرین آباد ، تاویر، سیاه مرزکوه ، نرسو ، الستان ، بالاچلی ، خاک پیرزن ، چینو و روستای چجا

مناطق باستانی علی آباد کتول کدامند؟

 تپه باستانی چینو

دریاچه علی آباد کتول کجاست؟

دریاچه علی آباد کتول، همان دریاچه سد زرین گل است که در مسیر جاده علی آباد کتول به آبشار کبودوال قرار گرفته است و ۱.۵ کیلومتر از شهر فاصله دارد.

برچسب ها

مکان های دیدنی شهر علی آباد کتول جاهای دیدنی علی آباد کتول گرگان مناطق دیدنی اطراف علی آباد کتول جاهای دیدنی علی آباد کتول گلستان عکس جاهای دیدنی علی اباد کتول جاهای دیدنی شهر علی آباد کتول مناطق دیدنی علی آباد کتول گلستان نقاط دیدنی علی آباد کتول اماکن دیدنی علی آباد کتول مناطق دیدنی علی آباد کتول مکان های دیدنی علی آباد کتول فاصله علی آباد کتول تا تهران دیدنی های علی آباد کتول جاذبه های گردشگری در علی آباد کتول دیدنیهای علی آباد کتول اقامتگاه بومگردی در علی آبادکتول فاصله علی آباد کتول تا گرگان آبشارهای دیدنی علی آبادکتول اجاره ویلا در علی آباد کتول آبشار کبودوال فاصله علی آبادکتول تا گرگان دیدنی های علی آبادکتول روستاهای ییلاقی علی آبادکتول جاهای دیدنی علی آبادکتول



ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی