پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

چشمه نیلبرگ رامیان : رامیان شهری کوچک اما پر جاذبه در جنوب استان گلستان است. چند مجموعه آبشار، یک قله مرتفع، یخچال های طبیعی، چشمه زارها، گله های اسب وحشی، دهکده های ییلاقی و جنگل ها تنها بخشی از طبیعت بکر و دیدنی های رامیان است. در این بین جنگل و چشمه زیبای نیلبرگ جاذبه منحصر به فردی است که در هر فصل رنگ تازه ای به خود می گیرد و زیبایی های خاص خود را دارد. اگر از هیاهوی شهر و زندگی روزمره به تنگ آمده اید و دلتان برای خلوت در طبیعتی بکر لک زده، از سفرتان به جنگل نیلبرگ رامیان پشیمان نخواهید شد!

اجاره ویلا در پاقلعه با شماره 09114481870 تماس بگیرید

بهترین فصل رفتن به چشمه نیلبرگ

نیلبرگ رامیان در تمامی فصل های سال چهره های متنوع و چشم نوازی را به نمایش می گذارد و در تمامی روزهای سال، پذیرای گردشگران بسیاری با سلیقه های متنوع است. گل های زیبای بهاری، طراوت و سرسبزی مراتع در کنار چشمه های زلال نیلبرگ در نیمه اول سال و رقص رنگ های گرم در پاییز هزار رنگ شمال ایران، باعث شده تا این 2 فصل بهترین زمان سفر به نیلبرگ باشند.

اما زمستان نیلبرگ با به وجود سرمای شدید، برف و صعب العبور بودن جاده های آن، مقصد عده خاصی از طبیعت دوستان است. با سفر به رامیان پس از تفریح در چشمه نیلبرگ حتما از چشمه گل رامیان، مجموعه آبشار های نعیم آباد با 28 متر طول، آبشار های سید کلاته و آبشار جوزک و قلعه میران این منطقه دیدن کنید.

مسیر دسترسی به چشمه نیلبرگ

برای دسترسی به جنگل و چشمه نیلبرگ می بایست به استان گلستان، رامیان سفر کنید و در 4 کیلومتری جنوب شرقی مرکز رامیان از جنگل و چشمه نیلبرگ دیدن نمایید. برای رفتن به جنگل و چشمه نیلبرگ باید جاده ای خاکی را بپیمایید که مسیر مورد استفاده کشاورزان و ماشین های کشاورزی می باشد. در طول مسیر می توانید از دیدن اراضی کشاورزی و طبیعت زیبا و خرم منطقه لذت ببرید.

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی