پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

جنگل چهل چای کجاست ؟ جنگل تنگه چهل چای مینودشت معروف به تنگه مینودشت از آن جنگل‌های زیبا و بی‌نظیری است که اگر به شهرستان مینودشت استان گلستان سفر کردید حتما باید حداقل نصف روز را در آنجا بگذرانید و از طبیعت لذت ببرید. مینودشت از دسته از شهرهای استان گلستان است که دیدنی های بسیار زیادی دارد و حتما باید آن را از نزدیک دید. اما امکانات جنگل چهل چای چیست؟ فاصله تهران تا جنگل چهل چای چقدر است؟ فاصله جنگل چهل چای تا شهر مینودشت چقدر است؟ آیا جنگل چهل چای دارای جاده آسفالت است؟ اقامت در جنگل چهل چای چگونه است؟ برای اجاره ویلا یا اقامتگاه بومگردی در جنگل چهل چای با شماره 09114481870 تماس حاصل نمایید.

جنگل چهل چای در کدام شهر است ؟

جنگل چهل چای در حدود ۷کیلومتری مینودشت و در جنوب‌شرقی این شهر قرار دارد.

بهترین زمان برای سفر به تنگه چهل چای

بهار و تابستان جنگل چهل چای بسیار بی نظیر ، پیشنهاد ما به شما سفر در این فصل ها است

جنگل چهل چای

فاصله جنگل چهل چای تا مشهد چقدر است؟

جنگل چهل چای در 492 کیلومتری مشهد قرار دارد.

فاصله شهر گنبد تا جنگل چهل چای

فاصله بین پارک جنگلی تنگه چهل چای تا برج گنبد قابوس : 30 کیلومتر - زمان : 36 دقیقه

بومگردی در تنگه چهل چای مینودشت

برای اینکه بتوانید با شهر مینودشت آشنا شوید می توانید از اقامتگاه های بوم گردی این شهرستان انتخاب کنید که بسیار زیبا و دیدنی هستند و شما میتوانید غذاهای محلی آن را نیز سفارش دهید. این اقامتگاه ها سرشار از بوی زندگی روستایی با میزبانانی خونگرم و مهربان می باشد.

امکانات رفاهی موجود در جنگل چهل چای

نمازخانه، سرویس های بهداشتی و فروشگاه های مواد غذایی و رستوران های سنتی موقعیت مناسبی برای تفرج و تفریح مسافران در جنگل چهل چای فراهم کرده است.

جنگل تنگه چهل چای مینودشت

جنگل چهل چای بهشتی در اتوبان تهران - مشهد

در استان گلستان فاصله ۷ کیلومتری جنوب شرقی شهر مینودشت قرار گرفته و نزدیکترین روستا به این منطقه روستای کلوکند است. تنگه چهل چای که به بهشت معروف است یکی از زیباترین تفرجگاه های شهرستان مینودشت استان گلستان می باشد.

جنگل تنگه چهل چای مینودشت

چهل چای مینودشت گلستان

وضعیت اقلیمی این منطقه گرم و مرطوب می باشد و از نظر وضعیت توپوگرافی تپه ماهوری است. پوشش گیاهی آن نیز مرتع می باشد پدیده های طبیعی چهل چای با جنگل های انبوه و بهم فشرده ای که در دامنه کوه و بستر دره وجود دارد و جریان رودخانه و همچنین چشمه های دائمی و فصلی فراوان مناظر زیبا از جلوه های آفرینش را در پیش روی مشتاقان طبیعت داده است.

جنگل تنگه چهل چای مینودشت

جنگل چهل چای




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی