پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

گرگان- مدیر عامل بانک شهر از ارایه خدمات بانکی و دریافت دینار از طریق باجه های این بانک، بدون کارمزد در چهار پایانه مرزی کشور در ایام اربعین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، حسین محمد پورزرندی با اعلام این خبر و با تاکید بر توانمندی بی نظیر و گسترده  این بانک در ارائه خدمات نوین بانکی به هموطنان گفت: برنامه ریزی لازم برای نصب خودپردازهای ثابت و سیار و همچین استقرار پیشخوان‌های شهرنت در مرزهای خسروی، مهران، شلمچه و چزابه در راستای خدمت رسانی به زائران در ایام اربعین انجام شده است.

وی با بیان این‌که پیش بینی می‌شود امسال تعداد زائران حسینی به نسبت سال‌های گذشته افزایش چشمگیری یابد، افزود: افزایش خدمت رسانی و تسهیل در ارایه خدمات بانکی در سه استان کرمانشاه، ایلام و خوزستان که تردد زائران در آنها بیشتر است در دستور کار قرار دارد.

پورزرندی با اشاره به این‌که بانک شهر سال گذشته با ارائه خدمات مختلف بانکی به ویژه در پرداخت دینار و ریال از طریق خودپردازها، موفق شد تا رضایت زائران را در ایام اربعین کسب کند، تصریح کرد: امسال نیز تبدیل ارز  برای این افراد بدون کارمزد صورت خواهد پذیرفت.

پورزرندی در ادامه تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد که اسکناس نو در اختیار همه زائرین قرار گیرد.

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی