پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

ایستگاه راه‌آهن گرگان  : شهر گرگان طبیعت جذابی دارد که در تمامی فصول سال دیدنی است از این رو مسیر راه آهن تهران گرگان بدون تردید زیباترین مسیر ریلی ایران است.  ایستگاه راه‌آهن گرگان یک ایستگاه راه‌آهن در شهر گرگان، ایران است.

این ایستگاه در تاریخ ۹ آبان ۱۳۳۹ در مسیر خط راه‌آهن بندر ترکمن-گرگان که خود جزئی از راه‌آهن سراسری ایران محسوب می‌شده افتتاح شده‌است.

ایستگاه راه‌آهن گرگان

بلیط قطار مشهد به گرگان

بلیط قطار گرگان خود را تهیه کرده اید؟ کافی است چشمان خود را ببندید و این سفر رویایی را تصور کنید! دیدن مناظر زیبای شمالی کشور در حال نوشیدن چای در داخل قطار را تصور کنید. قطعا این سفری است که نمی توان از آن گذشت. برای داشتن همچین سفری می توانید بلیط قطار گرگان را از تهیه کنید و راهی سفری دل انگیز درمیان رشته کوه های زیبا البرز شوید.

شاید عموم افرادی که بلیط قطار گرگان را تهیه می کنند ندانند که ایستگاه قطار شمال از جمله اصلی ترین راه آهن های ایران است که در سال 1308 افتتاح شده و در ارتفاع 76 متری از سطح دریا قرار گرفته است.

ایستگاه راه‌آهن گرگان

بلیط قطار تهران به گرگان

مسافران زیادی برای سفر به شهرگرگان از تهران از قطار استفاده می کنند و با خرید بلیط قطار راهی گرگان می شوند. این مسیر در حدود 10 ساعت و چهل و پنج دقیقه طول می کشد که با توجه به زیبایی مسیر نه تنها ملال آور نیست بلکه بسیار دلچسب نیز هست.قطار تهران گرگان بعد از گذشتن از گرمسار، فیروزکوه، قائم شهر، نکا، گلوگاه و بندر ترکمن به گرگان می رسد.

گرگان چگونه شهری است؟

گرگان یکی از شهرهای شمالی ایران و مرکز استان گلستان است. این شهر طبیعت جذابی دارد که در تمامی فصول سال دیدنی است از این رو مسیر راه آهن تهران گرگان بدون تردید زیباترین مسیر ریلی ایران است. این خط آهنی پر پیچ و خم از میان رشته کوه های البرز و پل تاریخی ورسک میگذرد و به جنگلهای سرسبز خطه شمال میرسد. چشم اندازهای زیبا و متنوع این مسیر می تواند گلستان را برای خریداران بلیط قطار گرگان به مقصدی بی نظیر بدل سازد و خاطره ای متفاوت از سفر با قطار را برایشان رقم بزند.

ایستگاه راه‌آهن گرگان

 دیدنی های گرگان

لذت سفر به گرگان به پیمودن مسیر دیدنی راه آهن شمال خلاصه نمی شود. این شهر پر از جاذبه های طبیعی و گردشگری منحصر بفردی است که از میان آنها می توان به مسجد جامع گرگان، کاروانسرای قزلق، خانه باقری، خانه تقویها، پارک جنگلی ناهارخوران، النگ دره، جنگل توسکستان، دریاچه توشن، روستای زیارت، آبشار زیارت و... اشاره کرد.

ایستگاه راه‌آهن گرگان

سوغات گرگان

از جمله مهمترین سوغاتی های خوشمزه این شهر که توجه اغلب خریداران بلیط قطار گرگان را به خود جلب می کند می توانیم به نان خرمایی، نان زنجبیلی، قطاب، نان پادرازی، لوزی، قطاب، سرغربیلی و حلوا آماج اشاره کنیم.

ایستگاه راه‌آهن گرگان

 




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی