پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

گرگان - رئیس دانشگاه گلستان نقش برپایی نمایشگاه کتاب را بسیار مفید خواند و گفت: نمایشگاه های کتاب نقش بسیار با اهمیتی در افزایش سرانه مطالعه دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد یغمایی، ظهر یکشنبه در حاشیه یازدهمین نمایشگاه کتاب گلستان در جمع خبرنگاران استان اظهار کرد: یازدهمین نمایشگاه کتاب گلستان به لحاظ محیط داخلی فضای مناسبی را توانسته ایجاد کند اما به لحاظ بعد مسافت با مرکز شهر فاصله دارد.

وی افزود: این بعد مسافت باعث می شود تا مراجعات مردم به نمایشگاه کتاب ضعیف شود. اگر می خواهیم کتاب را به مردم معرفی کنیم باید در دل مردم باشیم و مراکز مناسبی را برای برپایی این گونه نمایشگاه ها در نظر گیریم.

رئیس دانشگاه گلستان نقش برپایی نمایشگاه کتاب را بسیار مفید و موثر خواند و گفت: نمایشگاه های کتاب نقش بسیار با اهمیتی در افزایس سرانه مطالعه دارند که این می تواند برای جامعه بسیار مفید واقع شود و اگر این رخ دادهای فرهنگی اتفاق نیفتد مردم با مطالعه فاصله خواهند گرفت.

 وی با اشاره به اینکه نمایشگاه کتاب نباید فقط از محصولات کتاب برخوردار باشد، افزود: نمایشگاه کتاب باید ترکیبی باشد تا جذب مخاطب بیشتری را به همراه داشته باشد.

یغمایی گفت: امروز برای اینکه بتوانیم جوانان و نوجوانان کشور را راغب به مطالعه کنیم این امر باید مورد توجه مدارس، دانشگاه ها و خانواده ها قرار گیرد.

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی