پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

نصب پارکت به چه صورتی انجام می گیرد؟:پارکت و کفپوش هر دو نیاز به زیرسازی دارند و کف نباید پستی و بلندی داشته باشد و باید کاملاً پاک و عاری از بقایای گچ کاری، و تکه سیمان های خشک شده و بقایای بتونه، رنگ و روغن و ... باشد به طوری که کف باید کاملا مانند آیینه صاف و یکدست شود.

این کار توسط نصاب و یا گچکار ماهر انجام می شود و بسته به میزان زیرسازی، هزینه آن جداگانه دریافت می گردد. قبل از نصب پارکت باید از سیمان و گچ برای زیرسازی کف استفاده شود.

عایق کاری کف، پیش از ریختن کف بتنی یا نصب موزاییک، یکی از اساسی ترین عوامل برای تضمین ایمنی و پایداری مادام العمر این کفپوش زیباست . این اقدام مهم سبب می شود که جلوی انتقال انواع رطوبت های جانبی و عارضی به طرف چوب سد شود و بدین ترتیب اثرات مخرب آن برای همیشه خنثی شود.

پس از پاکسازی کف، بر روی سطح زیر پارکت، لایه ای از فوم پهن میشود. سپس نصاب، قطعه های پارکت را کنار هم قرار داده و آنها را به هم متصل می نماید.

در صورتی که کف فعلی شما سرامیک بوده و کاملا تراز باشد و فرورفتگی یا برآمدگی مشخصی نداشته باشد هیچ نیازی به زیر سازی نیست و یک لایه فوم پهن شده و روی آن ست های پارکت به هم کلیک می شوند.

اتصال پارکت ها توسط شیارهای تعبیه شده در چهار طرف آن صورت میگیرد، بطوری که شیار پارکت درون قطعه کناری اش جای گرفته و به اصطلاح کلیک میشود.

نکته جالب این است که برای نصب پارکت از چسب استفاده نمی شود و هر گاه نیاز به تعویض قطعه ای از پارکت باشد، میتوان قطعات را جدا نموده و قطعه مورد نظر را تعویض کرد.

 پارکت را در محلی که میخواهید اجرا شود، حداقل به مدت 48 ساعت قرار دهید و علت این کار، هم دما شدن پارکت با محیط میباشد.

برای دورتادور کار نیاز به ابزاری دارید که فاصله بین پارکت و دیوار (درز انقباض و انبساط) را که حدود یک سانتیمتر میباشد را پوشش دهد که بهترین ابزار قرنیز میباشد و برای بعضی از قسمت ها که ارتفاع قرنیز برای آن مناسب نیست از ابراز های دیگر مانند اسکوتیا و میت استفاده میگردد.

البته برای کسانی که میخواهند قرنیز سنگی دیوار را جدا نکنند از ابراز اسکوتیا استفاده میشود.برای پوشاندن قرنیز های سنگی میتوان از برچسب های روکش قرنیز با رنگ دلخواه خود استفاده نمایید و سپس از ابراز اسکوتیا برای کناره ها استفاده نمود. رنگ قرنیز را متناسب با رنگ پارکت انتخاب نمائید و یا متضاد و تیره تر از پارکت نصب شود.

فوم زیر پارکت برای چیست؟

فوم یک لایه ابر مانند است که برای استفاده در زیر پارکت پهن میشود و این فوم باید 2 میلیمتر ضخامت داشته باشد و اگر ضخامت فوم از 2 میلیمتر بیشتر یا کمتر باشد، مشکلات فنی را به همراه خواهد داشت.

فوم را زیر پارکت بر روی کف پهن می کنند تا از صدای برخورد پارکت با کف تا حد امکان کاسته شود و عایق صدا برای طبقه زیرین و همچنین عایق حرارت و برودت برای واحد مورد نظر باشد. فوم موجب می شود تا نرمی خوشایندی در هنگام راه رفتن، زیر پا احساس شود.

اگر زیر پارکت فوم پهن نشود صداهای بسیار بلندی در هنگام راه رفتن بر روی پارکت ها شنیده خواهد شد و همچنین از نظر فنی نیز کار به مشکل خواهد خورد.

فوم در دو نوع معمولی و سایلنت در بازار موجود است که هم از نظر ظاهری و هم از نظر کیفیت تفاوتهایی با هم دارند که در اینجا به چند تفاوت مهم اشاره می کنیم.

فوم معمولی شفاف است یعنی نور را از خود عبور می دهد ولی فوم سایلنت نور را از خود عبور نمی دهد، فوم معمولی در هنگام لمس کردن با دست بسیار نرمتر از فوم سایلنت است و خاصیت ارتجاعی بیشتری نسبت به فوم سایلنت دارد. برای کف های سیمانی و بتنی حتما بایستی از فوم سایلنت استفاده شود تا سنگریزه های روی سیمان باعث سرو صدا در زیر پا به هنگام راه رفتن نشوند، ولی برای سایر کفها از جمله سرامیک و گچ، فوم معمولی قابل استفاده است و هیچگونه مشکلی را ایجاد نخواهد کرد.

برای کفهایی که موکت هستند در صورتی که موکت از نوع کبریتی باشد یعنی پرز نداشته باشد یا به عبارتی نرم نباشد، می توان پارکت را مستقیما بر روی موکت نصب کرد و همچنین اجرای پارکت بر روی موکت بسیار بهتر از اجرای آن بر روی فوم می باشد. برای اجرای پارکت بر روی موکت بایستی نصاب، موکت مورد نظر را رویت و نظر نهایی را اعلام کند که آیا نوع موکت برای اجرای پارکت مناسب است یا خیر!؟

گلستانی ها

کلیه خدمات گلستانی ها برای آسودگی و کم کردن هزینه درب منزل می باشد و احتیاجی نیست که شما از محل کار خود یا منزل خود خارج شوید.

ما معتقد هستیم اولین ومهمترین عامل موفقیت، صداقت دربرخورد با مشتری همراه با ارائه خدمات شایسته است.

جهت انجام سفارش با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

۰۹۱۱۴۴۸۱۸۷۰

۰۱۷۳۲۲۴۵۳۶۲

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی