پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

آب گرم لاویج  : چشمه‌های آبگرم مناسب آنهایی‌ست که به امید تسکین دردهای مفصلی و روماتیسمی یا مشکلات پوستی هستند و یکی از این چشمه‌ها که با تهران فاصله چندانی ندارد، آبگرم لاویج است. این آبگرم جای خیلی قشنگی‌ست. هم درد و مشکلات را تکسین می‌دهیم و هم از منظره‌ جنگل و هوای تمیز لذت می‌بریم. بازدید از آبگرم‌ها یکی از بهترین انتخاب‌های سفری، مخصوصا در فصل‌های سردِ سال است. انتخابی که می‌تواند آرامشی بی‌مثال را به قلب و جان هر مسافری ببخشد.

اگر علاقه‌مند به بوم گردی هستید این بار می‌خواهیم برای شما روستایی در استان مازندران را معرفی کنیم که ضمن برخورداری از طبیعت زیبا، دارای چشمه آبگرم طبیعی است که اهمیت آن را دوچندان کرده است. پس آماده شوید تا با هم سفری مجازی به روستای لاویج مازندران داشته باشیم.

شماره تماس آبگرم لاویج

01144632020

اجاره سوئیت در لاویج

در حال حاضر روستای لاویج چند مسافر خانه در کنار آبگرم لاویج و دو سوئیت و صدها خانه و ویلای اجاره‌ای دارد که می‌توانید در آن‌ها مستقر شوید. اما در ایام تعطیلی و شلوغی این منطقه ممکن است پیدا کردن محلی برای اسکان مشکل باشد. پس بهتر است در این مواقع خاص، پیش از سفر محل اقامت خود را رزرو کنید. لطفا برای رزرو با شماره زیر تماس بگیرید.

09114481870

آب گرم لاویج

در دل دره‌های جنگلی البرز، میان سرسبزی بی‌نهایتی که شوق زندگی به چشم آدم‌ها می‌آورد، آبِ‌گرمی طبیعی از دل زمین می‌جوشد که به عقیده‌ی محلی‌ها و مسافران، به‌خاطر وجود املاح و گوگرد فراوان در آن، درمان‌گر بسیاری از دردها و رنج‌های جسمانی است.

آبِ گرمی که تنها تسکین‌دهنده‌ی جسم‌تان نیست، بلکه تنفس مواد معدنی و حس خوب گرمای طبیعی آن در زیر پوستتان، آرامش خیالی مثال زدنی را برای دقایقی به شما هدیه می‌دهد. و البته که اسم این چشمه‌ی آبِ‌گرم طبیعی، لاویج است.

آب گرم لاویج

امکانات آب گرم لاویج

در حال حاضر آب گرم لاویج در دو قسمت زنانه و مردانه مجزا با دو استخر جداگانه که هر استخر گنجایش ۱۰الی ۲۰ نفر را برای استفاده دارد و همچنین دوحمام نمره اختصاصی در قسمت مردانه و دوش اختصاصی زنانه نیز وجود دارد.

آب گرم لاویج

آب گرم های لاویج

در لاویج ۴ مجتمع آبگرم به نام‌های آبگرم فیل سنگ، آبگرم بی بن او، آبگرم ایران زمین و مجتمع مرکزی آبگرم لاویج قرار دارد. خوشبختانه تمام این آبگرم‌ها از ۲ بخش بانوان و آقایان به صورت مجزا تشکیل شده و برای استفاده مشکلی نخواهید داشت. آبگرم این مجتمع‌ها از دل زمین می‌جوشد و گفته می‌شود که بسیاری از بیماری‌های مختلف مانند بیماری‌های پوستی و قارچی، مشکلات درد مفاصل و رماتیسم، گرفتگی عضلات و ماهیچه‌ها، مشکلات عصبی-روانی و ... را بهبود می‌بخشد.

آب گرم لاویج

قیمت بلیط آب گرم لاویج

قیمت بلیط آب گرم برای هر نفر 7 هزار تومان می باشد و برای یک استخر آب گرم که مدرن تر می باشد هر نفر 10 هزار تومان می باشد. سانس هر بلیط 45 دقیقه می باشد اما ساعت کار استخر آب گرم از 7 صبح تا 9 شب می باشد.

لاویج کجاست؟

در کوهپایه‌های البرز استان مازندران، در شهرستان کوچک چمستان یک روستای زیبا وجود دارد که شهرت بیشتری نسبت به سایر شهرهای ممنطقه دارد. روستای لاویج در موقعیتی جذاب در همسایگی جنگل‌ها و کوه‌های زیبایی قرار گرفته است. دیدن آن‌ها تنها می‌تواند تصویر ذهنی که از بهشت داشته‌ایم را به واقعیت تبدیل کند. لاویج دارای آب و هوای بسیار خنکی است. اگر در تابستان به این نقطه از ایران سفر کنید اثری از گرما را نمی‌بینید.

چطور به لاویج برویم؟

برای اینکه بتوانید به لاویج برسید باید از طریق جاده هراز-آمل به شهرستان چمستان بروید، سپس از سمت غرب شهرستان به سمت تابلو لاویج یا جنگل کشپل حرکت کنید. فاصله روستا تا چمستان حدود ۱۸ کیلومتر است. اگر هم از سمت جاده چالوس بخواهید بروید باید به سمت شهرستان نور رفته و از آنجا به سمت لاویج حرکت کنید که در فاصله ۲۵ کیلومتری نور قرار گرفته است.

بهترین فصل سفر به لاویج

بهار و تابستان بهترین فصل سفر به یک منطقه ییلاقی‌ست. اما وقتی پای آبگرم به‌میان بیاید،‌ اوضاع متفاوت می‌شود. رفتن به چشمه‌های آبگرم در هوای خنک یا سرد، خیلی لذت‌بخش است. ضمن اینکه جنگل در پاییز خیلی دیدنی‌ می‌شود.

سوغات لاویج

همچنین روستای لاویج، عسل مرغوبی دارد و لبنیاتی مثل ماست و کره محلی و شیر را هم می‌توانید از روستایی‌ها بخرید و از خوردن یک وعده‌ی سالم و طبیعی لذت ببرید.
 

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی