پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

آبشار اکاپل چالوس : مازندران استانی پهناور از حیث منابع طبیعی و کوهستانی بکر بوده که هر نقطه آن مکانی برای تفرج گردشگران نوروزی است. یکی از نقاط بکر و منحصر فرد و با جاذبه استان، شهرستان گردشگرپذیر چالوس بوده که در ایام سال پذیرای گردشگران داخلی و خارجی در ییلاقات و جنگل های کوهستانی آن است.

برای اجاره ویلا در چالوس با شماره 09114481870 تماس بگیرید.

آبشار اکاپل چالوس کجاست؟

آبشار اکاپل چالوس، در جنگل کوهستانی سردی چال کلاردشت واقع شده چشم انداز و مناظری بدیع دارد. همجواری این آبشار با ییلاقات کلاردشت و زیبایی طبیعی آن که دریاچه ولشت را نیز در خود جای داده، قابلیت تفرجگاهی آن را به طور فوق العاده ای افزایش می دهد.

این دریاچه در جنوب غربی چالوس و شمال شرقی منطقه کلاردشت در میان دره‌ای عمیق قرار گرفته است. وسعت آن حدود ۱۵ هکتار و عمق متوسط آن ۲۰ متر می باشد. حجم آب دریاچه حدود ۳ میلیون متر مکعب برآورد شده و شیرین است و به همین دلیل نیز مأمن پرندگان مهاجر، ماهی و سایر آبزیان است.

آبشار اکاپل چالوس

آبشار اکاپل چالوس

جاهای دیدنی چالوس

از دیگر جاذبه‌های منطقه کلاردشت می‌توان به دهکده مازیچال، کاخ اجابیت، روستای کردیچال، علم‌کوه، روستای هریجان و مجتمع تفریحی باغ چمن اشاره کرد، در مسیر دسترسی به جاده کلاردشت می‌توانید از مناظر دیدنی روستاهای اطراف آن نیز لذت ببرید. آبشار پهناور اکابل که از حیث منابع طبیعی و کوهستانی زبانزد خاص و عام است، هرساله بازدید‌کننده‌های مشتاقی را به خود جذب می‌کند.

تصاویری از آبشار اکاپل

آبشار اکاپل چالوس

آبشار اکاپل چالوس

 

برچسب ها

دیدنی های چالوس تفریحات کلاردشت طبیعت چالوس اجاره ویلا در چالوس جاهای دیدنی چالوس آبشار اکاپل چالوس



ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی