پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

امام جمعه اهل سنت شهرفراغی گفت: سپاه پاسداران امنیت منطقه و مسلمین را تضمین کرده و سپاه پاسداران هیچ تهدیدی برای کشورهای دنیا نیست و برای دفاع از همه مسلمانان جهان, خادم مسلمین است.

آخوند محمد امین صفری, در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کلاله درباره اظهارات اخیر ترامپ درباره کشورمان اظهار داشت: سپاه پاسداران نیروهای انقلابی و جان بر کف اسلام هستند که برای بقاء اسلام و نجات مسلمین جان خود را فدا می‌کنند.

امام جمعه اهل سنت شهرفراغی افزود: سپاه امنیت منطقه و مسلمین را تضمین کرده و با توجه به اینکه آمریکا در منطقه به علت وجود سپاه و نیروهای مدافع حرم به اهداف شوم خود نرسیده این یاوه‌گویی‌ها را بیان می‌کند.

آخوند صفری تصریح کرد: ملت ایران چه اهل شیعه و چه اهل سنت پشتیبان ولایت فقیه و سپاه و دیگر ارگان‌ها هستند و وحدت خود را از دست نخواهند داد و از این حرکات و سخنان ترامپ وحشتی به دل ندارند.

امام جمعه اهل سنت شهر فراغی تاکید کرد: آمریکا ادعای آزادی و آزادگی می‌کند, اما در عمل همه ملت‌های مظلوم مانند سوریه, یمن, عراق و دیگر کشورها را به خاک و خون کشیده تا بتواند حاکم کشورها شده و منافع بیشتری در جهان داشته باشد.

آخوند صفری یادآور شد: ماهیت این کشور استکباری برای همه مبرهن و آشکار است و بی‌دینی و بی‌وجدانی خود راثابت کرده و در پی تخریب کشورها است.

امام جمعه اهل سنت شهرفراغی گفت: البته استکبار و صهیونیست می‌دانند که با وجود مقام معظم رهبری, سپاه پاسداران, نیروی نظامی و انتظامی, دولت و مسئولان نمی‌توانند به ایران نزدیک شوند و ملت ایران امتحان خود را در بیش از 30 سال از انقلاب نشان دادند که همواره مطیع رهبر انقلاب هستند.

آخوند صفری اظهار کرد: ما ملت ایران به ویژه اهل سنت ضمن محکوم کردن این حرکت ترامپ, به همه جهانیان اعلام می‌کنیم که تابع رهبر انقلابمان هستیم و هیچ‌گاه از مقاومت و ایستادگی دست برنمی‌داریم و با توجه به آیه قرآن مجید, عاقبت پیروزی نصیب متقین خواهد شد.

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی