پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

روستای سیاه بیشه در دل جاده چالوس : این روستا در میان تکه های ابر و مه پنهان شده است. روستا در پایین جاده چالوس قرار گرفته است و خانه های کنار هم، با سقف های آهنی شیروانی اغلب زنگ زده و درختان سبز و رطوبت زیاد، سیاه بیشه را در جاده زیبا و رویایی چالوس، تماشایی و دل انگیز کرده است. پیچ و خم های جاده چالوس را پشت سر بگذارید از بخش مرزن آباد به روستایی شگفت انگیز می رسید. این روستا به دلیل اینکه همیشه مه درآن شناور است روستای سیاه بیشه نام گرفته است.

برای اجاره ویلا در چالوش با شماره 09114481870 تماس بگیرید

وقتی به این روستا می رسید کیسه های ماست چکیده آویزاتن شده از مغازهها و لبخند پر مهر اهالی و خونگرم این روستا ناخودآگاه حال دل شما را خوب می کند. انگار دوباره متولد شده اید. اینجا آغاز یک سفر رویایی و حیرت انگیز در روستا می باشد.

 

 

 

 

بهترین فصل سفر به روستای سیاه بیشه

شما درهر زمان از سال که از این روستا عبور کنید هوای مه آلود را تجربه خواهید کرد. اما بهار و تابستان فصل هایی هستند که این روستا حرف برای گفتن زیاد دارد و آب و هوای خنک و دلچسبش شما را مبهوت خود میکند. به این روستا رسیدید ریه های خود را پر از هوای ناب و پاک پر کنید تا جان دوباره ای بگیرید.

در این روستا مناطق دیدنی زیادی وجو ددارد و می توانید با چندین ساعت استراحت و گشت و گذار لحظات مفرحی را برای خود و همسفران رقم بزنید. بعداز تفریح و استراحت می توانید سفر خود را به کلاردشت ادامه دهید.

 




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی