پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

اجاره ویلا در نوشهر بسیار طرفدار دارد چراکه نوشهر دارای تنوع بسیار زیادی در ویلای اجاره ای دارد و شما برای انتخاب اجاره ویلا نوشهر به مشکل نخواهید خورد و از طرف دیگر نوشهر در زمان تعطیلات مانند شهرهای رامسر ، نور و محمود آباد شلوغ نیست و شما می توانید از آرامش شهر لذت ببرید. علاوه بر این دلایل زیادی وجود دارد که خانواده ها به دنبال اجاره ویلا در نوشهر هستند. همراه ما باشید تا بهترین ویلاهای اجاره ای در نوشهر را به شما معرفی کنیم.

برای اجاره ویلا در نوشهر با شماره 09114481870 تماس بگیرید

اجاره ویلا در نوشهر لب دریا

اجاره ویلا نوشهر لب دریا می تواند لذت سفر یا اقامت در شهری ساحلی را به گردشگران بچشاند، گذراندن اوقات تعطیلات در ویلاهای لب دریا نوشهر در کنار ساحل زیبای نوشهر آرامش بسیار خاصی را به مسافران و کسانی که این شهر را برای زندگی انتخاب می کنند هدیه می دهد.

در کنار بهره مندی از خود ویلا می توان از جاذبه های گردشگری نوشهر نیز استفاده کرد، شهرستان نوشهر به دلیل وجود بندر یکی از مهم ترین شهرهای تجاری بندری می باشد به همین خاطر دارای بازار بسیار بزرگ و مهمی می باشد که وجود فروشگاه های بزرگ و برندهای بسیار معتبر به این بازار اعتبار بسیار زیادی بخشیده است مسافران و گردشگران می توانند با اجاره ویلا نوشهر لب دریا از بازار این شهر نیز بهره مند شوند.

اجاره ویلا در نوشهر لب دریا

اجاره ویلا رو به دریا نوشهر

دلایل زیادی وجود دارد که نشان می‌دهند چرا خانواده‌ها به دنبال اجاره ویلا رو به دریا نوشهر هستند. نه تنها گزینه‌های اجاره ویلا نوشهر، بلکه سایر گزینه‌ها در شهرهای مختلف نیز از محبوبیت زیادی برخوردار است. به طور مثال اجاره ویلا در چمستان و اجاره ویلا در محمودآباد دو گزینه پرطرفدار برای اجاره ویلا در مازندران هستند.

اجاره ویلا رو به دریا نوشهر

اجاره ویلا مزگاه نوشهر

یکی دیگر از بهترین منطقه نوشهر برای اجاره ویلا مزگاه نوشهر، جایی در فاصله رویان و نوشهر می‌باشد. در این منطقه، گزینه‌های اجاره ویلا ساحلی و اجاره ویلا جنگلی را در کنار یکدیگر در اختیار دارید. حتماً از تماشای درختان بلوط در منطقه مزگاه در نوشهر لذت خواهید برد. شرایط آب و هوایی و نزدیک بودن به دریای خزر، جاذبه‌های گردشگری بی‌نظیر در این منطقه به وجود آورده است. بهترین گزینه‌های اجاره ویلا در نوشهر و اجاره ویلا در شمال را در منطقه مزگاه نوشهر می‌توانید پیدا کنید.

اجاره ویلا مزگاه نوشهر

اجاره ویلا استخردار نوشهر

معمولا هنگامی که با تعطیلاتی جدید روبرو هستیم، سریع به دنبال یک برنامه ریزی کامل برای گذران اوقات فراغت هستم و معمولا نوشهر شهری برای تفریح و خوش گذرانی است. اما هیچ وقت نمی توانم به چیزی جز اجاره ویلا استخردار در نوشهر فکر کنیم.ویلای استخردار برای افراد علاقه مند به شنا یک مزیت بزرگ خواهد بود که در استخر می توانند ساعات مختلفی را به شنا کردن بپردازند و از سفر خود نهایت لذت را ببرند.

اجاره ویلا استخردار نوشهر

اجاره ویلا ساحلی نوشهر

گزینه اجاره ویلا در نوشهر که همواره بسیاری از مسافران و گردشگران تمایل داشته اند تا منطقه ای را برای سفر در شمال انتخاب نمایند که دارای ساحل و دریا باشد. انتخاب نوشهر برای اجاره ویلا ساحلی یا ویلا لب دریا دسترسی آسان به این شهر می باشد یعنی مسافرانی که عمدتا از شهرهای شلوغ تهران و کرج اقدام به مسافرت به نوشهر می کنند و می توانند از مسیر آسان و نزدیک جاده چالوس و یا جاده هراز به این شهرستان دسترسی داشته باشند. اجاره ویلای ساحلی در نوشهر از محبوبیت بیشتری برخوردار می باشد و شاید بتوان این را بزرگترین مزیت ویلاهای ساحلی دانست. اجاره ویلا ساحلی بهترین گزینه برای کسانی است که به پیاده روی در ماسه ها، صدای زیبای امواج و بوی دریا با آن طراوت و تازگی هوا علاقه زیادی دارند.

اجاره ویلا ساحلی نوشهر

قیمت اجاره ویلا نوشهر لب دریا

اجاره ویلا نوشهر لب دریا دارای اجاره بها و تعرفه های مختلفی می باشد این پارامتر بر اساس ویژگی های خود ویلا، امکانات داخلی و خارجی آن، تعداد طبقات ویلا، ابعاد و متراژ آن و مسیر دسترسی به ویلا و یکسری فاکتورهای دیگر تعیین می شود.

اجاره ویلا جنگلی در نوشهر

در کنار انبوه ویلا لب دریا یا ویلا ساحلی در نوشهر،اجاره ویلا جنگلی در نوشهر نیز وجود دارد که می تواند نوشهر را در صدر انتخاب برای مسافرت در شمال قرار دهد چون از لحاظ وجود ویلا این شهر، تمامی سلیقه ها را شامل می شود.

اولین چیزی که در مورد اجاره ویلا جنگلی در نوشهر مطرح است دوری این نوع ویلا از شهر و وجود سکوت و غرق شدن در آرامش جنگل است تصور همین فضایی سرسبز و صدای آواز پرندگان کافی است تا ویلای جنگلی را بهتر از ویلای ساحلی بدانیم.

اجاره ویلا جنگلی در نوشهر

با توجه به اینکه ویلا جنگلی دارای پوشش گیاهی زیادی می باشند چشم اندازهایی از طبیعت در این ویلاها زیاد است و به علت اینکه اجاره ویلا جنگلی نوشهر نسبت به ویلا ساحلی از قیمت پایین تری برخوردار می باشد ویلا جنگلی را بیشتر ترجیح می دهند اما این به این معنی نیست که همه افراد حتما ویلای جنگلی را اجاره می کنند بلکه عده زیادی علاقمند به اجاره ویلا ساحلی نوشهر هستند.

اجاره ویلای جنگلی نوشهر بیشتر مناسب افرادی است که می خواهند با طبیعت بیشتر ارتباط برقرار کنند و عاشق لذت بردن از طبیعت اطرافشان و صدای گنجشک ها و پرندگان هستند و می خواهند چند روزی را در فضایی پاک و متفاوت، پر از آرامش با آب و هوایی دلچسب سپری کنند.

اجاره ویلا لاکچری نوشهر

اگر به دنبال یک مسافرت هیجان انگیز با امکانات متفاوت هستید می توانید با مراجعه به وب سایت گلستانی ها اجاره ویلا لاکچری در نوشهر داشته باشید. این ویلاها از امکانات کامل و بسیار بالایی برخوردار هستند و شما می توانید بهترین لحظات را در این ویلاها سپری کنید البته قیمت این دسته از ویلاها کم نیست و باید کمی دست به جیب شوید.

اجاره ویلا لاکچری نوشهر

بهترین زمان سفر به نوشهر

بهترین زمان مسافرت به شهرهای شمالی و اجاره ویلا در نوشهر ماه های مهر، نیمه دوم فروردین، اردیبهشت و خرداد می باشد. زیرا در این روزها آب و هوای نوشهر رطوبت کمتری دارد و همچنین سرد و آزاد دهنده نیست و هم اینکه در این ایام مدرسه ها تعطیل نیستند به همین دلیل قیمت اجاره ویلا در نوشهر کاهش پیدا می کند.

اکثر خانواده ها آخر هفته را برای سفر به نوشهر انتخاب می کنند غافل از اینکه در این روزها قیمت اجاره ویلا افزایش می یابد. علاوه بر این در این ایام ترافیک سنگینی وجود دارد که برای همه آزار دهنده است پس پیشنهاد می کنیم در روزهایی که ذکر کردیم اقدام به سفر به نوشهر نمایید در این صورت هم از ترافیک رنج نخواهید برد و هم هزینه های سفرتان کاهش پیدا می کند و می توانید ویلای ارزان قیمت و مناسب تری را برای اجاره پیدا کنید در واقع چنین سفری بسیار به صرفه تر خواهد بود.

بهترین زمان سفر به نوشهر

قیمت اجاره ویلا ساحلی در نوشهر

معمولا اجاره بهای ویلا ساحلی نسبت به ویلا جنگلی بالاتر می باشد این بالا بودن قیمت اجاره ویلا به خاطر موقعیت ویلا ساحلی است چرا که ویلا ساحلی نسبت به ویلا جنگلی دسترسی بهتر و راحت تری دارند، فاصله نزدیکی به مرکز شهر دارند و به امکانات ساحلی و رفاهی نیز فاصله کمی دارند همچنین امکانات خود ویلاهای ساحلی نسبت به ویلاهای جنگلی بالاتر و بهتر می باشد.

قیمت اجاره ویلا ساحلی در نوشهر

اگر علاقه زیادی به لحظات هیجان انگیز و استفاده از امکاناتی مثل جت اسکی، قایق سواری و اسب سواری در ساحل دارید اجاره ویلای ساحلی نوشهر بهترین گزینه برای شماست، اجاره ویلا ساحلی به قدری شما را غرق در آرامش می کند که می توانید برای چند روزی از شلوغی ها و دغدغه ها دور باشید.

سخن پایانی

اگر به دنبال پیدا کردن بهترین جا برای اجاره ویلا نوشهر یا سوئیت در رامسر، گرگان، نوشهر، لاهیجان و ... هستید، می‌توانید به سایت گلستانی ها سَر بزنید. در این سایت انواع اقامتگاه‌های مختلف را بر حسب مقدار بودجه، امکانات و شرایط دیگر می‌توانید مورد بررسی قرار دهید و هر کدام را بر حسب نیاز خود اجاره و رزرو کنید. سایت شب به طور 24 ساعته، از زمان ثبت سفارش تا انتهای سفر، پشتیبان شما عزیزان است.

برچسب ها

اجاره سوئیت درنوشهر و چالوس اجاره ویلا لب دریا ویلا چسبیده به دریا اجاره ویلا نوشهر شیپور اجاره ویلا در نوشهر دیوار اجاره ویلا نوشهر رو به دریا اجاره ویلا ارزان در نوشهر اجاره ویلا ارزان قیمت در نوشهر قیمت اجاره ویلا درنوشهر اجاره ویلا در نوشهر و چالوس اجاره پلاژ در نوشهر اجاره ویلا لاکچری نوشهر اجاره ویلا مزگاه نوشهر ویلا دربست نوشهر اجاره ویلا جنگلی در نوشهر اجاره ویلا و سوئیت در نوشهر اجاره ویلا ارزان قیمت در نوشهر اجاره ویلا ساحلی در نوشهر اجاره ویلا در نوشهر لب دریا اجاره ویلا استخردار در نوشهر اجاره ویلا رو به دریا نوشهر اجاره ویلا در نوشهر اجاره ویلا ساحلی در نوشهر



ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی