پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

اجاره ویلا در قلعه رودخان یکی از هیجان انگیزترین بخش سفر به گیلان است. شمال ایران فقط جنگل و دریا ندارد و در خودش جاذبه‌های زیادی را جای داده، یکی از این جاذبه‌ها هم که خود انگیزه سفر بسیاریست، قلعه رودخان است. قلعه رودخان که جزو دیدنی ترین قلعه های ایران است، قلعه‌ای عادی نیست. بعد از اینکه مشقت راه را به جان خریدید و از صدها پله بالا رفتید، از عظمت قلعه و آنهمه سبزی که زیر پایتان است حیرت می‌کنید، جایی که مثل هیچ کجا نیست. این منطقه به قدر دارای حال و هوای روح نوازی است که هر گردشگری را برای  اجاره ویلا در قلعه رودخان ترغیب می‌کند. اگر دوست دارید در طبیعت روح نواز این منطقه قدم بزنید و از قلعه‌ای قدیم و اسرار آمیز دیدن کنید حتما به صفحه اجاره و یلا در قلعه رودخان سر بزنید. با کمک این مقاله گلستانی ها تلاش دارد به شما کمک کند تا بتوانید یک ویلای جنگلی خوب و مناسب در قلعه رودخان اجاره کنید.

قلعه رودخان کجاست؟

قلعه رودخان یکی از جاهای دیدنی فومن در استان سرسبز و خوش آب‌وهوای گیلان است. این قلعه تماشایی در ۲۰ کیلومتری جنوب غربی فومن در نزدیکی روستای رودخان، بر فراز ارتفاعات جنگلی منطقه حیدرآلات و در میان جنگلی انبوه جای گرفته است. ارتفاع قلعه رودخان از سطح دریا بین ۶۵۵ تا ۷۱۵ متر است.

تفریحات قلعه رودخان

اجاره ویلا در قلعه رودخان فقط برای تماشای بنای تاریخی نیست، بلکه تفریحات دیگری نیز امکان پذیر است تا از این منطقه لذت ببرید. بعد از رسیدن به پارکینگ باید بقیه راه را پیاده بروید. در ابتدای مسیر باید از گذرگاه سنگ ‌فرش شده عبور ‌کنید و در دو طرف این قسمت مغازه‌های سوغاتی و رستوران های محلی وجود دارند که با غذاهای خوشبو شما را به سمت خود می کشاند و همچنین در کنار رستوران‌ها می‌توانید در آتلیه عکاسی عکس های یادگاری بگیرید. بعد از این قسمت به قسمت سخت راه می رسید که باید هزار پله بالا بروید.

قلعه رودخان چند پله دارد؟

قلعه رودخان در حدود ۱۶۰۰ پله دارد که جدید هستند و برای گردشگران ساخته شده‌اند. پله‌های اصلی در طی کاوش‌های باستان‌شناسی در امتداد دیوارها و برج‌ها از زیر خاک بیرون کشیده شده است که تعداد آن‌ها به ۹۳۵ پله می‌رسد؛ برای همین این مکان به قلعه هزار پله معروف است.

بهترین زمان سفر به قلعه رودخان

قلعه رودخان در بهار: در این فصل سرسبزی و طراوات جنگل، آوای رودخانه، هوای مطبوع و دلپذیر؛ موسیقی زیبایی از طبیعت را در این مکان می‌نوازد و آدمی را به سوی خود فرا می‌خواند. بهار بهترین زمان برای سفر به قلعه رودخان شگفت‌انگیز است.در این فصل از سال به دلیل وجود مسافرین زیاد شما با قیمت های بالای ویلا مواجه می شوید و همچنین باید قبل از تعطیلات به فکر اجاره ویلا در قلعه رودخان باشید.

قلعه رودخان در تابستان: این قلعه در تابستان پذیرای گردشگران زیادی است که برای رهایی از گرمای تابستان به دل جنگل فومن می‌زنند و راه رسیدن به قلعه را در پیش می‌گیرند تا به اعماق تاریخ سفر کنند؛ هرچند که گرمای هوا به همراه رطوبت جنگل در این فصل ممکن است کمی آزاردهنده باشد.

قلعه رودخان در پاییز: رودخان در پاییز جلوه و زیبایی مسحوره کننده‌ای دارد. رنگارنگی طبیعت و جنگل، منظره‌ای زیبا را به این قلعه بخشیده است و سحرانگیزی آن را دوچندان می‌کند.

قلعه رودخان در زمستان: در فصل زمستان این قلعه دلنوازی خاص خود را دارد. پوشیده بودن این مکان در دانه‌های سپید و مروارید مانند برف آن را بسیار تماشایی کرده و گویی لباسی سپید یکدستی بر تن کرده و به خواب زمستانی فرو رفته است.

اجاره ویلا در قلعه رودخان

توجه داشته باشید که برای بازدید از قلعه رودخان باید یک روز کامل را اختصاص دهید. از فومن تا قلعه رودخان سی کیلومتر و از رشت تا قلعه رودخان هم پنجاه‌و‌سه کیلومتر راه است.

اگر می‌خواهید با خیال راحت سفر کنید بهتر است محل اقامت خود را از قبل تعیین کنید. شما می‌توانید هم از و فومن و هم از اقامتگاه‌هایی که در اطراف قلعه رودخان ساخته شده‌اند و فاصله کمی تا آن دارند استفاده کنید. فقط کافی است با جستجو در گلستانی ها لیست اقامتگاه‌های این منطقه را دریافت کنید و سفر خوبی را تجربه کنید.

 

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی