پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

اجاره کلبه چوبی در اولسبلنگاه: روستای اولسبلنگاه در کوهپایه های رشته کوه البرز واقع شده است. با داشتن منظره های بی انتها و در عین حال دیدنی ، با اجاره کلبه ماسال و شنیدن صدای پرندگان ، این منطقه زیبا گاهی به عنوان یک بهشت ​​گمشده در شمال ایران خوانده می شود. برای اجاره ویلا در ماسال اولسبلنگاه باید خودتان را به ماسال مقصد گردشگری محبوب برسانید. کوهها با دره های سبز در صد در قرار گرفته و جنگلهای بی نظیر تا آنجا که چشمها می توانستند ببینند. اولسبلنگاه یکی از بهترین ییلاقات است که می توانید به دنبال اجاره کلبه در ارتفاعات ماسال باشید.

شماره تماس اجاره کلبه در ماسال و ییلاقات ماسال 09114481870

برای مشاهده اجاره کلبه در اولسبلنگاه ماسال کلیک کنید

اجاره کلبه در ییلاقات ماسال

گیلان یکی از معروف ترین استان های شمالی است. بیشتر افراد محلی ترجیح می دهند اوقات تعطیلات خود را در یکی از مناطق تفریحی گیلان بگذرانند و از شلوغی و سردردهای زندگی در شهر فرار کنند. به ویژه شهرستان ماسال ، برخی از جاذبه های منحصر به فرد نفس گیر را ارائه می دهد و با اجاره کلبه ماسال می توانید سفری فراموش نشدنی داشته باشید.

اولسبلنگاه یکی ازمناطق پرطرفدار برای فرمالیته می باشد چرا که شما می توانید درمیان انبوه درختان درهم تنیده کلیپ های رمانیتک بگیرید. و این موضوع را فراموش نکنید که کلبه های چوبی و دیدنی این منطقه حال و هوای کلیپ شما را خاص می کند.

اجاره کلبه در ماسال

به جز هتل جدیدی که در این روستای ییلاقی بنا شده است ، بقیه خانه ها چوبی هستند و اجازه ساخت خانه ها با مصالح را نمی دهند. متأسفانه ، این روستا به یک شبکه برق مجهز نیست و برق برای همه موارد با موتور برق تأمین می شود. اما جای نگرانی نیست ، زیرا همه خدمات در کلبه ها وجود دارد. با اجاره کلبه چوبی بام سبز ماسال می توانید خودتان را در گذشته رها کنید و از زندگی ساده لذت ببرید.

معمولا بیشتر مسافرها در نیمه اول سال به دنبال اجاره کلبه در ماسال هستند و در هوای سرد دیگر به فکر اجاره کلبه در ارتفاعات ماسال نیستند.

بعد نیست کمی هم درباره جاهای دیدنی گیلان بدانید تا قبل سفر دچار مشکل نشوید

اجاره کلبه در ماسال

اجاره کلبه در ییلاقات ماسال

اولسبلنگاه یکی از بی نظیرترین ییلاقات ماسال است که در ارتفاع 1489 متر از سطح دریا قرارگرفته است. این منطقه دارای مراتع زیادی است و خانه ها بیشتر از چوب ساخته شده اند. ساکنان این منطقه شهروندان ماسال هستند که برای استراحت در آنجا زندگی می کنند و فصل گرما را سپری می کنند. اولسبلنگاه یک بهشت ​​روی زمین است. ویلا و خانه های زیبا برای اقامت در دسترس هستند. اگر به دنبال اجاره کلبه در ییلاقات ماسال هستید ییلاق اولسبنگاه بسیار دیدنی و جذاب است که در این ییلاق شما باید به فکر اجاره کلبه در اولسبلنگاه ماسال باشید.

اجاره کلبه چوبی در اولسبلنگاه ماسال

کلبه های چوبی ماسال دارای برق شهری نمی باشند و برای روشنایی از موتور برق و پنل های خورشیدی استفاده می کنند و همچنین آب مصرفی روستا از چشمه می باشد. ویلاها به صورت پراکنده در روستا هستند و تمام مناظر اطراف به خوبی مشاهده می شود.دقت کنین که تعداد کلبه های تراس دار و دارای حمام در اولسبلنگاه محدود می باشد پس قبل از کاری به دنبال کلبه های چوبی ماسال باشید.

اجاره کلبه چوبی در اولسبلنگاه ماسال

اجاره کلبه چوبی در اولسبلنگاه ماسال

سفر به روستای ییلاقی اولسبنگاه یکی از بهترین خاطرات خواهد بود. در بهار و تابستان به دلیل سرما و مه آلودگی منظره روستا حیرت انگیز است. در روستای ییلاقی اولسبنگاه برای اقامت می توانید از کلبه های چوبی ماسال و خانه های زیبا برای اقامت استفاده کنید. با اقامت در این کلبه‌ها تجربه واقعی‌تر و نزدیک‌تری به طبیعت‌گردی خواهید داشت. برای اجاره کلبه در ییلاقات ماسال و خانه‌های روستایی، می‌توانید در سایت گلستانی ها جست‌وجو کنید.

قیمت اجاره کلبه در ماسال

قیمت اجاره کلبه در ماسال ، کلبه جنگلی، سوئیت در ماسال برای یک شب اقامت با توجه به امکانات آن بین 850000 تومان تا 4500000 تومان است.

همه جای شمال دیدنی است اما حالا که شما ماسال را انتخاب کرده اید به دنبال مناطق بکر هستید در اینجا ما شما را با جاهای دیدنی شمال آشنا کرده ایم.

ماسال ییلاق رویایی اما دیدنی

ماسال در شمال ایران شهری زیبا در استان گیلان است که در کنار کوه های تالش واقع شده است. این شهر در 50 کیلومتری غرب رشت قرار دارد و گردشگران زیادی را از سراسر کشور به خود جلب می کند. طبیعت زیبا و جنگل های سرسبز یکی از دلایلی است که توجه اکوتوریست ها را به این منطقه جلب می کند. اقیانوس ابر در این منطقه پدیده زیبایی است. و این باعث می شود که رویای شما از راه رفتن روی ابرها در واقعیت محقق شود.

جاذبه های طبیعی ماسال

در این شهر بیش از 17 غار بزرگ و کوچک وجود دارد که بزرگترین آن (غار آویشو) در شاندرمن، واقع شده است. از دیگر جاذبه های طبیعی ماسال می توان به جنگلهای توسکا ، سایت تاریخی با صخره های بلند ، گیله سرا ، پارک جنگل ریزمندان اشاره کرد.

ماسال همچنین به عنوان شهر آبشارها شناخته می شود. آبشار ویواز در مجاورت دشت النزه در شاندرمن ، آبشار خون که بیش از 15 متر ارتفاع دارد و آبشار رامینا که حدود 10 متر ارتفاع دارد ، آبشارهای معروف ماسال هستند.

اولسبلنگاه ماسال کجاست؟

روستای  اُلَسَبِلَنگاه یکی از ییلاقات سرسبز و خوش آب‌وهوای شمال کشور است که در ۵۰ کیلومتری غرب رشت و ۲۵ کیلومتری جنوب ماسال است. ییلاق اولسبلانگاه با داشتن طبیعتی بی‌نظیر و زیبا و اقیانوس ابری یکی از بهترین مقاصد طبیعت‌گردی محسوب می‌شود.

اجاره کلبه چوبی در اولسبلنگاه

بهترین فصل برای سفر به اولسبلنگاه ماسال

اولسبلنگاه واقع در ارتفاعات استان گیلان ، دارای آب و هوای معتدل و مرطوب است. با این وجود ، ممکن است شب ها و صبح ها بسیار سرد شود. بنابراین ، به نظر می رسد تابستان و اواخر بهار بهترین فصول برای سفر به اولسبلنگاه است. در این فصل به دلیل هجوم مسافرها شما باید قبل از سفر به دنبال اجاره کلبه در ییلاقات ماسال باشید.

با این وجود ، جاذبه های طبیعی این منطقه در طول پاییز نیزدیدنی و هیجان انگیز است (خصوصاً اوایل پاییز که خیلی سرد نیست) با این وجود ، زمستان های این روستا بسیار سرد و یخ زده و امکان تردد بسیار خطرناک است.

فاصله تهران تا اولسبلنگاه ماسال

تقریباً ۴۰۰ کیلومتر از راه آزادراه قزوین-رشت حدود ۶ ساعت می باشد.

فاصله ماسال تا روستای اولسبلنگاه چقدر است؟

اولسبلنگاه در فاصله ۲۵ کیلومتری ماسال قرار دارد.

چطور با اتوبوس از تهران به ماسال بریم؟

اگر خودروی شخصی ندارید یا به هر دلیلی نمی‌خواهید با ماشین سفر کنید، خیلی راحت می‌توانید از ترمینال غرب با اتوبوس‌های تهران به ماسال، خود را به ماسال برسانید. به ماسال هم که رسیدید می‌توانید مینی‌بوس محلی یا سواری پیدا کنید که شما را به اولسبلنگاه برساند.

از رشت چطور به اولسبلنگاه برویم؟

فاصله رشت تا اولسبلنگاه ماسال

۸۰ کیلومتر معادل یک ساعت و نیم الی دو ساعت رانندگی

ماسال در شمال غربی رشت قرار دارد و از رشت تا ماسال هم با تاکسی و هم با اتوبوس می‌توان رفت. از ماسال هم که با مینی‌بوس و سواری‌های همان جا می‌توانید به ییلاق اولسبلنگاه بروید.

کلبه های چوبی ماسال و گرم‌شدن کنار آتش هیزم

اولسبلنگاه ماسال اقامت‌گاه‌هایی در کلبه‌های چوبی دارد که می‌توانید شب را در آن‌ها بمانید. یکی از جذابیت‌های این خانه‌های چوبی، آتش هیزم است که می‌توانید در کنار آن گرم شوید و غذاهای محلی بخورید. آتش برای من یکی از جذابیت‌های سفر است. حالا فکرش را بکنید که در سرمای هوای شب کنار شعله‌های آن بنشینید و یک چای آتشی دبش بخورید. پس حتما برای سفر به دنبال اجاره کلبه در ییلاق ماسال باشید.

چطور از ماسال به اولسبلنگاه برویم؟

اولسبلنگاه تا ماسال ۲۵ کیلومتر فاصله دارد و حدود یک ساعت طول می‌کشد که از شهر ماسال با طی کردن یک مسیر کوهستانی پرپیچ و خم و زیبا، از جاده گیلوان – ماسال، به اولسبلنگاه برسید. اگر برای پیدا کردن مسیر به مشکل برخوردید، می‌توانید از محلی‌ها راهنمایی بگیرید. بهترین انتخاب در سفر به گیلان انتخاب کلبه های چوبی ماسال هست که خیلی خوش میگزره.

اجاره اقامتگاه در اولسبلنگاه ماسال

پیدا کردن اجاره کلبه در ماسال با قیمت مناسب و اجاره اقامتگاه یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که قبل از سفر باید آن را حل کنید. وقتی اقامتگاه را رزرو کرده باشید، دیگر با خیال راحت به سمت مقصدتان می‌روید و زمانی که به مقصد برسید، دنبال جا نمی‌گردید و معطل نمی‌شوید.یکی از بهترین کارها قبل از سفر به ییلاقات ماسال اجاره کلبه در ییلاقات ماسال می باشد.

اقامت در کلبه‌های چوبی اولسبلنگاه

در اولسبلنگاه اولین جایی که برای اقامت به ذهن افراد می‌رسد کلبه های چوبی ماسال است. اصلاً در ذهن گردشگران ییلاقات ماسال یعنی کلبه‌های رنگارنگ و چوبی میان دشتی پهناور و سبز. اگر تصویر این کلبه‌ها را دیده باشید، حتماً با خودتان فکر می‌کنید اجاره کلبه در ارتفاعات ماسال چقدر تجربه جالب و خاصی می‌شود.

جاهای دیدنی ماسال در اطراف اولسبلنگاه

شاندرمن در ۱۰ کیلومتری شمال ماسال

دشت النزه

بام ماسال، بلندترین منطقه در میان ارتفاعات ماسال

منطقه باستانی اسبه ریسه

غار آویشو

آبشار رامینه

جاده ماسال به خلخال

پرسش‌های متداول درباره اجاره کلبه در اولسبلنگاه ماسال

ییلاق اولسبلنگاه کجاست؟

اولسبلنگاه در ۵۰ کیلومتری غرب رشت و ۲۵ کیلومتری شمال غرب ماسال قرار دارد.

فاصله تهران تا ماسال اولسبلنگاه چقدر است؟

از تهران تا اولسبلنگاه از راه آزادراه قزوین-رشت حدود ۶ ساعت است.

بهترین زمان سفر به اولسبلانگاه کدام فصل است؟

بهترین زمان سفر به این ییلاق رویایی بهار و تابستان است.

معنی اولسبلنگاه چیست؟

اولس به معنی درخت مَمرَز و بِلَنگاه به معنی جای بلند است، بنابراین اولسبلنگاه یعنی محل رویش درخت ممرز.

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی