پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

اجاره ویلا در فومن : با شنیدین نام فومن اولین چیزی که ذهن شما را درگیر میکند کلوچه های خوشمزه و داغ فومن فومن می باشد که یکی از دلایل مشهور شدن این شهر نیز می باشد. این شهر توریستی شانزدهمین شهر توریستی ایران است که دارای معماری شهری بسیارزیبایی می باشد و توانسته گردشگران زیادی را در دل خود جای دهد.  علاوه بر این شهر فومن را با باغ‌ها ، شاليزارها ، مجسمه‌ها ، درختان چنارش نيز مي شناسند که مقصد هر ساله گردشگران و طبيعت-دوستان است .

اگر شما مسافرت به فومن را در نظر دارید به فکر اقامت خود در آن جا نباشید با این شماره 09114481870 تماس بگیرید

فومن کجاست؟

وقتی پای صحبت از سفر و اجاره ویلا در شمال به میان می‌آید، همه ذهن‌ها به سمت استان گیلان می‌رود. تمام شهرهای این استان حرفی برای گفتن دارند. اما در این میان شهر فومن گل سرسبد است. در جواب به شما که می‌خواهید بدانید فومن کجاست، باید بگوییم که شهر مجسمه‌های دیار همیشه سبز گیلان با مساحت حدود ۲۹ کیلومتر مربع در غرب استان واقع شده است.

بهترین فصل سفر به شهر فومن

اگر تا به حال به فومن سفر کرده باشید و جاذبه‌های دیدنی آن را از نزدیک دیده باشید و در طبیعت سبزش قدم‌زده و هوای پاک آن را استشمام کرده باشید؛ بعید می‌دانیم که بگویید این شهر در فلان فصل سال برای سفر مقصد خوبی نیست. شهر فومن در بهار، تابستان، پاییز و زمستان به اندازه کافی زیبا و سرگرم کننده است. با این حال در فصل بهار و پاییز آب‌وهوای فومن عالی است و طبیعت آن زیباترین وضعیت ممکن را دارد. به همین خاطر توصیه می‌کنیم اگر دوست دارید خاطره خوش لحظات سفر به فومن برای همیشه در ذهنتان باقی بماند، در این دو فصل عازم سفر به آنجا شوید.

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی