پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

اجاره ویلا در سیاهکل : فصل بهار و تابستان آغازگر سفرهای نوروزی و تابستانه می باشد. اگر هنوز تصمیم به سفرنگرفته اید یا نمی دانید در این فصل که هوا گرمتر است به کجا سفر کنید پیشنهاد می کنیم  به مناطق خوش آب و هوای شمال سفر کنید. سفر به منطقه خنک و بسیار زیبای سیاهکل را انتخاب نمایید, تا هم از آب و هوای عالی آن لذت ببرید و هم طبیعت دلنشین را با وجودتان احساس کنید. این شهر زیبا دارای جنگل های فوق العاده سرسبز به همراه طبیعت بی نظیری دارد که معروف به جنگل های سیاهکل می باشد. وجود درختان سبز پیچیده در هم و طبیعت بی نظیری که دارد آن را به برترین جاذبه ی گردشگری این شهرستان و یکی از بهترین دیدنی های ایران تبدیل کرده است و یک جای عالی برای گذراندن تعطیلات چند روزه محسوب می شود.

برای اجاره خانه روستایی در سیاهکل با شماره 09114481870 تماس بگیرید

اقامت در سفر به سی‌کل

در سفر به سی‌کل برای اقامت نگرانی نداشته باشید. با توجه به اینکه شهرها و روستاهای گیلان با یکدیگر فاصله چندانی ندارند، بنابراین شما می‌توانید هم در اقامتگاه‌های روستایی و خانه‌های محلی و هم در هتل‌های واقع در شهر رشت و اطراف آن اقامت گزینید. خانه محلی دیلمان در سی‌کل، اقامتگاه بومگردی میکال، سوئیت‌های واقع در دیلمان، سوئیت‌های واقع در ازبرم سیاهکل و… از گزینه‌هایی هستند که می‌توانید برای اقامت انتخاب کنید.

 

سیاهکل کجاست؟

اکنون ببینیم سیاهکل کجاست و مسیر دسترسی آن چگونه است. سی‌کل یکی از شهرهای استان گیلان و مرکز شهرستان سیاهکل است. این شهرستان از سه منطقه شامل منطقه آبرفتی (حاصل برجای ماندن گل و لای که رودخانه‌ها با خود آورده‌اند)، منطقه کوهستانی (که نیمی از سال با برف پوشیده شده) و منطقه کوهپایه‌ای (با جنگل‌های راش) تشکیل شده است.

این شهر سبز از سمت شمال و شمال شرق با لاهیجان، از غرب با رشت و از جنوب با رودبار همسایه می‌شود. سیاهکل تا تهران 322 کیلومتر فاصله دارد. برای رسیدن به این بهشت دیدنی باید وارد اتوبان تهران کرج و سپس اتوبان قزوین-رشت شوید. نرسیده به رشت به سمت جاده سراوان، سنگر و سیاهکل بروید.

جاهای دیدنی نزدیک به سیاهکل

این شهر یکی از جاهای دیدنی گیلان است که طرفداران بسیاری دارد. بیایید نگاهی به جاهای دیدنی نزدیک به این شهر بیندازیم.

دیلمان یکی از ییلاقات زیبای شهرستان سی‌کل دیلمان است. تماشای ییلاق زیبای دیلمان را نباید از دست داد. اطراف دیلمان با دشت و جنگل‌های بسیار باصفایی پر شده است و به دلیل قرار گرفتن در ارتفاعات، آب و هوای بسیار خنکی دارد. علاوه‌بر طبیعت زیبا، دیلمان دارای آثار تاریخی زیادی مانند حمام، قلعه‌های تاریخی و…نیز است. دیلمان در فاصله 46 کیلومتری سیاهکل قرار دارد.

بهترین زمان سفر به سی‌کل

با توجه به اینکه سیاهکل آب و هوای معتدل و خنکی دارد، بنابراین بهترین زمان سفر به این منطقه فصول بهار و تابستان است. اما قابل ذکر است که این منطقه در فصل‌های پاییز و زمستان نیز زیبایی‌های خاص خود را دارد. در فصل پاییز لباسی رنگارنگ از رنگ‌های زرد و نارنجی و در فصل زمستان لباسی سفید بر تن دارد.

البته توجه داشته باشید که در صورت سفر در فصل‌های سرد سال، لباس گرم و کلیه تجهیزات ایمنی مانند زنجیر چرخ، کفش مناسب و… را همراه داشته باشید.

 

 

 

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی