پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

اجاره ویلا در رودبار : رودبار به شهر باغ‌های زیتون معروف است. این شهر زیبا که در استان گیلان واقع شده است از آب و هوای بسیار مطبوع برخوردار است. آبشار‌های زیبا و فضای سرسبز رودبار، این شهر را به یکی از جاذبه‌های گردشگری استان گیلان تبدیل کرده است. بسیاری از گردشگران به منظور خرید زیتون با کیفیت یا روغن زیتون به این شهر سفر می‌کنند. برای دیدن شهر زیتون بار سفر را ببنیدید .

جهت اجاره ویلا در رودبار و ییلاقات اطراف با شماره 09114481870 تماس بگیرید

رودبار کجاست؟

رودبار، 250 متر از سطح دریا ارتفاع دارد. رودبار از سمت شمال به رشت و سیاهکل متصل می‌شود. از جنوب با قزوین همسایه است و از شرق نیز به رودسر منتهی می‌شود.

اجاره ویلا در رودبار

مسیر دسترسی به رودبار

اگر قصد دارید زمینی به این شهر زیبا حرکت کنید از آزاد راه شماره یک تهران به رشت استفاده نمایید و اگر قصد سفر هوایی دارید رودبار فرودگاه ندارد و باید از فرودگاه رشت استفاده نمایید و همچنین این شهر دارای ریل راه آهن نیز نمیباشد.

اجاره ویلا در رودبار

اجاره ویلا در رودبار

رودبار شهری که حتما باید از نزدیک دید. این شهر زیبا دارای دیدن یهای زیادی است و برای اینکه بتوانید تمام نقاط آن را ببینید باید یکی از ویلاهای اجاره ای این شهر را برای اقامت خود انتخاب نمایید.

اجاره ویلا در رودبار گیلان

استان گیلان یکی از مناطق گردشگری در شمال محسوب می شود و همواره به خاطر آب و هوای بی نظیری که دارد تعداد زیادی اط گزدشگران و مسافرین را به سمت خود می کشاند. سفر به گیلان داشته باشید و به سمت رودبار حرکت نکنید بی انصافی است. در این شهر ویلاهای زیادی برای اقامت وجود دارد و شما م یتوانید قبل از اینکه بار سفر به ایت منطقه از شمال را ببنیدید رزرو اقامتگاه خود را انجام دهید.

بهترین فصل سفر به رودبار

رودبار یکی از شهرهای بسیار خوش آب و هوای شمال محسوب می شود که دارای آب و هوای معتدل و مرطوب می باشد.میزان بارش باران در این شهر بسیار زیاد است و یکی از دلایل سرسبزی و وجود آبشار و جنگل های زیبا همین بارش مداوم باران می باشد. در واقع رودبار شهری با رطوبت زیاد نمی باشد و یکی از دلایلی که تابستان می توانید به این شهرسفر کنید و مانع از خستگی و کنسلی می شودکم بودن رطوبت هوا می باشد.

جاذبه های گردشگری در رودبار

روستای مازیان

یکی اززیباترین روستاهای رودبار به شمار می رود. این روستا در مسیر جاده قدیم رشت به تهران واقع شده است. کمی بعد از امام زاده هاشم در یک مسیر فرعی شما می توانید تابلوی روستای مازیان را مشاهده کنید. این روستا دارای کمی شیب تند به سمت بالا دارد و یکی از روستایهای خیره کننده و با چشم انداز بی نظیر می باشد.

فصل پاییز دیدن از این روستا خالی از لطف نیست پاییز هزار رنگ درختان این منطقه دلبری می کند. شما با طبیعت بکر و بی نظیر و آواز پرندگان می توانید طعم واقعی یک زندگی را تجربه کنید. اگر به دنبال مکانی شاهکار با طبیعت بی نظیر و همچنین خلوت و دنج می گردید پیشنهاد می کنیم سری به این روستا بزنید. این روستا هنوز زیاد به شهرت نرسیده است و خلوت و بکر می باشد. فقط فراموش نکنید به طبیعت آسیبی وارد نکنید.

اجاره ویلا در رودبار

دریاچه حلیمه جان

دریاچه حلیمه جان معروف به دریاچه عروس می باشد که دارای دو رنگ می باشد و دلیل دو رنگ بودن این دریاچه بی نظیر وجود جلبک می باشد. حلیمه جانیکی از روستاهای بی نظیری است که می توان به عنوان مقصد گردشگری از آن نام برد. این روستای شاهکار از توابع بخش رحمت آباد و بلوکات شهرستان رودبار در استان گیلان است.

بهترین زمانیکه به شما پیشنهاد میدهیم کوله بار سفر خود را به روستای حلیمه جان ببندید فصل تابستان می باشد. اطلا نگران گرمی هوا نباشید . این روستا به دلیل قرار گرفتن در ارتفاعات دارایآب و هوای بسیار خنک و دلپذیری می باشد و می توانید در اطراف این دریاچه کمپ بزنید. اما ناگفته نماند فصل زمستان هممی توانید به این روستا سفر کنید.

اما به دلیل بارندگی و گل بودن زمین ها یمجاور دریاچه امکان کمپ زدن وجود ندارد و فقط می توانید در طبیعت عکاسی کنید و لحظات شیرینی رابرای خود ثبت کنید.اگر تمایلی به کمپ ردن نداریددر روستای حلیمه جان خانه و اتاق هایی برای اجاره وجود دارد که م یتوانید برای استراحت و اقامت خود کرایه کنید.

مسیر دسترسی به روستای حلیمه جان آزادراه تهران - قزوین می باشد . این آزاده شما را به سمت رودبار هداست می کند و از آنجا می توانید به توتکابن برسید و سپس تابلوی روستای حلیمه جان را مشاهده کنید.

اجاره ویلا در رودبار

روستای داماش

روستای داماش یکی از زیباترین روستاهای توابع بخش عمارلو از شهرستان رودبار می باشد.. این روستا در ۴۸ کیلومتری جنوب شرقی رودبار و در ۱۳۰ کلومتری رشت قرار گرفته است. این روستا حدود ۱۸۰۰ متر ارتفاع از سطح دریا دارد. یکی از دلایل شهرت روستای داماش وجود چشمه آب معدنی و همچنین رویش گل سوسن چلچراغ می باشد. ناگفته نماند که کارخنه آب معدنی داماش نیز در این روستا قرار گرفته است.

زندگی در این روستا بسیار لذت بخش است و همچنان مردم مهربان این روستا از لباس های محلی برای پوشش خود استفاده می کنند. از صنایه دستی که می توان اینجا تهیه کرد جوراب , گلیم می باشد. در روستای داماش غذاهای محلی زیادی مانند سیاه قاتق یا فسنجان , قیمه پلو و انواع کباب مانند کباب ششلیک، کباب کوبیده، کباب برگ و کباب چنجه می‌‏باشد که در خانه‏‌ها و رستوران‏‌های روستا تهیه و به مشتریان عرضه می‏‌شوند.

مسیر دسترسی به این روستا از دو جهت می باشد ابتدا از سمت رشت بدین صورت است که شما باید به توتکابن حرکت کنید و از آنجا به سمت شهرستان بره سر رفته و در ادامه بعد از طی کردن مسیری چند کیلومتری در جاده‌ی خاکی به این روستا می‌رسید.  مسیر دوم دسترسی به روستای داماش جاده قزوین - رشت می باشد ابتدا باید به «لوشان» بروید، سپس به سمت شهر «جیرنده» حرکت کنید و از آنجا طی مسیری خشک و کوهستانی به این روستا خواهید رسید.

باچه ماشینی به روستای داماش برویم؟

 در این روستا در فصل بارانی به علت وجود پیچ های پی در پی و خاکی بودن مسیر روستا رفت و آمد به خاطر گل بسیار سخت میشود و بهتر استاز ماشین های مخصوص کوهستانی استفاده نمایید.

اجاره ویلا در رودبار

منطقه حفاظت شده سیاهرود

این منطقه زیبا در فاصله 35 کیلومتری از شهرستان رودبار گیلان قرار گرفته است. منطقه حفاظت شده سیاهرود یک منطقه کوهستانی می باشد. یکی از قله های مرتفع که بسیار معروف است قله درفک می باشد که شما می توانید در سفر به رودبار از آن دیدن نمایید. منطقه حفاظت شده سیاهرود دارای چشم اندازای بی نظیر و بکر می باشد که بدون شک چشمان هر بیننده ای را به خود خیره خواهند کرد.

بارز ترین ویژگی این منطقه، وجود جنگل های بسیار با ارزش هیرکانی است که در بخش های وسیعی از آن گسترده شده اند. بدون هیچ اغراقی خود را در میان این جنگل های زیبا رها کنید و با عکاسی از این چشم اندازهای خارقالعاده طبیعت و بازی رنگ ها و مراتع اطراف خاطرات بسیار خوشی را برای خودتان رقم بزنید.به دلیل بارش باران درفصلهای سرد سال بهترین زمان سفر به این منطقه فصل بهار می باشد که سردی هوا کم است و از گرمای تابستان خبری نیست.

اجاره ویلا در رودبار

قله درفک

 یک سفر طبیعتگردی بی‌دردسر و دلچسب را در این منطقه تجربه کنید. دشتی سرسبز که چراگاه گوسفندان منطقه است و بخش مهمی از آن را گیاه گزنه تشکیل می‌دهند که محلی‌های درفک آن را درمانی طبیعی برای دردهای روماتیسم می‌دانند. شما در مدت سفرتان فرصت دارید در یکی از کلبه‌های دوست‌داشتنی این دشت اقامت کنید و مهمان روستاییان منطقه باشید.

مسیر دسترسی به قله درفک باید در اتوبان قزوین – رشت، بعد از رودبار از شهری به نام رستم‌آباد که در مقابل راهدارخانه (جمشدخانه) رستم‌آباد قرار دارد، به سمت راست تغیر مسیر بدهید. پس از عبور از توتکابن و پلی که روی سپیدرود قرار دارد، به سمت روستای شیرکوه می‌روید. در این منطقه می‌توانید کمی استراحت کنید و برای این کار مسجد و حسینیه روستا گزینه خوبی است.

بهترین فصل سفر به قله درفک

تابستان درفک، هوای روح‌بخش و طبیعتی سرسبز دارد، اما در فصل پاییز در درفک می‌شود در برگ‌های پاییزی غرق شد و شگفتزده از رنگارنگی برگ‌ها در جنگل قدم زد و زیباترین خاطره زندگی خود را رقم زد. برای سفر به این مناطق حتما از کسانی که راهنما هستند استفاده کنید و به تنهایی به این مسیرها نروید. چرا که بخشی از این طبیعت گردی‌ها نیاز به آگاهی و تجهیزات دارد.

اجاره ویلا در رودبار

چشمه آب معدنی سنگرود

این چشمه زیبا و پرآب بسیاری از گردشگران را هر ساله به رودبار می‌کشاند. اب چشمه سنگ‌رود برای درمان بیماری‌های پوستی و استخوانی مفید است. بسیاری از مردم محلی و گردشگران علاوه بر اهداف تفریحی و گردشگری برای درمان بیماری‌های خود به این چشمه می‌آیند. در اطراف چشمه سنگ‌رود امکان زدن کمپ وجود دارد.

اجاره ویلا در رودبار

پل منجیل

این پل در دوره صفوی ساخته شده و بقایای ان امروزه باقی است. پل منجیل زیر سد سفید رود احداث شده است. پل منجیل با شش پایه و هفت دهانه ساخته شده است. بازدید از این مکان رایگان است.

اجاره ویلا در رودبار

ییلاق سلانسر

ییلاق سلانسر یکی از ییلاقات شناخته شده و یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری در جنوب استان گیلان است که همواره گردشگران و طبیعتگردان فراوانی را به سوی خود فرا می‌خواند. طبیعت همیشه مه‌ گرفته‌ی سلانسر باعث شده است تا طرفداران زیادی در بین علاقمندان به طبیعت داشته باشد. علت این مه نیز قرار گرفتنش در ارتفاع 1250 متری از سطح دریاست از این رو حتی در فصل تابستان نیز شاهد مه زیبایی در این منطقه خواهید بود.

این ییلاق یکی از ییلاقات شهر رستم آباد بوده و در فاصله 15 کیلومتری از رودبار قرار دارد. بهترین زمان سفر به این ییلاق فصل تابستان میباشد که دارای آب و هوای بسیار خنک می باشد و در بیشتر مواقع سال این روستای ییلاقی خالی از سکنه می باشد.

با چه ماشینی به ییلاق سلانسر برویم؟

مسیر دسترسی به ییلاق سلانسر آسفالت می باشد اما در برخی از مسیر جاده خاکی می باشد ولی به گونه ای نیست که شما نتوانید با خودروی سواری به مسیر خود ادامه ندهید.

اجاره ویلا در رودبار

روستای اسطلخ جان

این روستای زیبا یکی از قطب های گردشگری در رودبار می باشد. روستای اسطلخ جان به دلیل استخرهای زیادی که دارد به این نام محلی مشهور شده است. معماری خانه های روستای اسطلخ جان دارای سقف های شیروانی و اتاق های تو در تو می باشد و از طریق ایوان های زیبا به یکدیگر متصل می باشند و همچنیندارای حیاطهای بزرگی هستند. این خانه های زیبا به وسیله دیوارهای سنتی پرچین و یا بلوک از یکدیگر تفکیک شده اند.

اجاره ویلا در استخرگاه رودبار

اجاره یک ویلا در روستای استخرگاه شاید یک تجربه بسیار شیرین باشد. شما می توانید از تراس این ویلاهای زیبا طبیعت بی نظیر مشاهئده کنید. طبیعتی که شاید بتوان گفت هنوز بکر و دست نخورده است. این روستا دارای ویلاهای بسیار سنتی و زیبایی می باشد و برای اقامت بهترین گزینه می باشد.

اجاره ویلا در رودبار

آبشار کلشتر

برای بعضی از افراد سفر فقط محدود می‌شود به چند شهر بزرگ و معروفی که همیشه سراغ همان‌ها می‌روند. زمانی که قصد سفر می‌کنند معمولا مقصدشان جاذبه‌های گردشگری و جاهای تکراری است و خیلی اهل کشف و ماجراجویی در مسافرت‌هایشان نیستند. اما ایران و شگفتی‌هایش فقط به آن شهرها و جاذبه‌ها خلاصه نمی‌شود.

یکی از این جاذبه‌های گردشگری آبشار کلشتر در شهر شکوفه‌های زیتون رودبار است که طبیعتی بکر و منحصر به فرد دارد. تا به حال به کلشتر سفر نکردید و یا حتی نامش را هم قبل از این نشنیده بودید؟ پیشنهاد می‌کنیم هر چه زودتر برنامه‌اش را بچینید و دل به جاده بسپارید تا یکی از بهترین طبیعت گردی‌های عمرتان را تجربه کنید.

اجاره ویلا در رودبار

دریاچه ویستان بره سر رودبار

این دریاچه زیبا بعد از بروز یک زلزله مانند یک استخر طبیعی به وجود آمد که آب مورد نیازش را از ارتفاعات تامین می کند. محیط اطراف این دریاچه دارای امکانات زیادی نیست ولی بسیار مکانی امن برای گردشگری و تفریح می باشد.

بهترین فصل سفرب به دریاچه بره سر فصل گرم سال یعنی تابستان می باشد. در این فصل در میان آب دریاچه ماعهی های قرمز خودنمایی می کنند و زیبایی منطقه را دو چندان می کنند.

مسیر دسترسیبره سر مرکز بخش خورگام در شهرستان رودبار استان گیلان است که در فاصله ۵۵ کیلومتری مرکز شهرستان رودبار و ۴۰ کیلومتری شهر رستم آباد واقع شده است.

چنانچه ار تهران قصد مسافرت به این منطقه را دارید می توانید از بزرگراه قزوین – رشت تا لوشان حرکت کنید و از آنجا با تغییر مسیر به سمت داماش بروید. از داماش تا پره سر کمتر از ۸ کیلومتر فاصله است. اگر از این مسیر استفاده کنید دقیقا در ابتدای پره سر و قبل از ورود به شهر  جاده ای در سمت  چپ وجود دارد که با 2  کیلومتر مسافت، شما را به دریاچه می رساند. این مسیر دارای شیب های تند و سنگلاخی است و ترجیحا خودروهای دو دیفرانسیل پیشنهاد میگردد.

اجاره ویلا در رودبار

از رودبار چی بخریم؟

صنایع چوبی در اکثر شهرهای شمالی به عنوان یک سوغات به شمار می رود و درردبار هم می توانید از این قبیل صنایع پیدا کنید. اما اینجا چیزی دارد که شاید در هیچ جای دیگر با این کیفیت و خومزگی پیدا نکنید. درست است زیتون. یکی از پرطرفداراترین سوغات شهر رودبار زیتون می باشد و همچنی می توانید در بازارهای آن محصولاتی که از زیتون تهیه می شود را به وفور پیدا کنید.

دومین سوغاتی را که بسیار خوشمزه است و می توانید با کیفیت آن را تهیه کنید عسل می باشد.د. رودبار به دلیل داشتن جنگل و کوه در کنار هم، مکان بسیار مناسبی برای پرورش کندو عسل محسوب می‌شود به همین دلیل هم عسل تولید شده در رودبار بسیار با کیفیت و خوشمزه است.

اجاره ویلا در رودبار

سوغات رودبار از کجا بخریم؟

بازار روز رستم‌آباد که در روزهای چهارشنبه در جاده رشت-قزوین بر پا می‌شود. در این بازار مواد خوراکی، تزیینی و کشاورزی با قیمت مناسب ارائه می‌شود.

اجاره ویلا در رودبار




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی