پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

مدیر حج و زیارت استان گلستان با اشاره به اینکه امسال پیش‌بینی می‌شود بیش از ۱۵هزار گلستانی به سفر معنوی کربلای معلی اعزام شوند، گفت: ۴ هزار نفر از استان گلستان در سامانه سماح برای اعزام به کربلای معلی و پیاده‌روی اربعین حسینی ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، رضا درگاهی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد اربعین استان در گرگان اظهار داشت: تاکنون 4 هزار نفر مشتاق  زیارت عتبات عالیات برای ایام اربعین حسینی در سامانه سماح ثبت نام کرده‌اند. افرادی که خواهان این سفر معنوی هستند حتما در سامانه سماح حج دات‌آی‌آر ثبت‌نام کنند و مدارک خود را به دفاتر مجاز تحویل دهند.

مدیر حج و زیارت استان گلستان خاطرنشان کرد: بیش از 47 دفتر مجاز دائمی و 5 دفتر خدمات موقت در استان گلستان فعال هستند که به زائران خدمات‌رسانی می‌کنند و مردم پس از ثبت‌نام  در سامانه سماح مدارک خود را به این دفاتر تحویل دهند. تاکنون برای 2 هزار نفر از این 4 هزار نفر ثبت‌نام شده در سامانه سماح روادید صادر شده است.

وی از مردم خواست هر چه سریع‌تر ثبت‌نام کنید تا بتوانیم روادید آنها را را هر چه سریع‌تر صادر شود و به روزهای آخر موکول نکنند که دچار مشکل شوند.

درگاهی افزود: امسال پیش‌بینی می‌شود بیش از 15 هزار گلستانی به این سفر معنوی اعزام شوند در حالی که پارسال 10 هزار نفر از استان گلستان اعزام شدند.

مدیر حج و زیارت استان گلستان تصریح کرد: با توجه به فرصت کم باقیمانده تا اربعین متقاضیان هرچه سریع‌تر به دفاتر مجاز زیارتی استان که در سامانه انتخاب کرده‌اند، مراجعه کنند تا با تکمیل مدارک خود ویزای آن‌ها صادر شود.

وی با بیان اینکه امسال برای کاروان‌های پیاده هم داشتن گذرنامه ضروری است، افزود: از خروج زائران فاقد گذرنامه امسال جلوگیری می‌شود.

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی