پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

اجاره ویلا در الستان : بهترین کلبه های جنگلی و خانه های بومگردی با چشم اندازی فوق العاده و امکانات رفاهی در الستان و روستای های ییلاقی علی آباد کتول را در گلستانیها جستجوکنید. گلستانیها بزرگترین مرجع اجاره سوئیت درگلستان می باشد و شما می توانید هر سوئیت را باتوجه به میزان بودجه خود و با قیمت های متنوع و امکانات بی نظیر و چشم انداز جنگلی انتخاب نمایید. جهت اجاره ویلا در الستان , سوئیت فول امکانات و کلبه های جنگلی و بومگردی در علی آباد کتول با این شماره تماس بگیرید.

09114481870

روستای الستان کجاست؟

روستای الستان در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر فاضل آباد، ﺍﺯ ﺗﻮﺍﺑﻊ ﺑﺨﺶ ﮐﻤﺎﻻﻥ شهرستان علی آباد کتول ﺩﺭ ﺍﺳﺘﺎﻥ ﮔﻠﺴﺘﺎﻥ قرار دارد. مردم روستای الستان در فصل گرما (اواخر بهار تا اوايل پاييز) به خانه های ييلاقي خود رفته و در آنجا زندگي می كنند، البته بيشتر افراد به علت مسائل شغلی در رفت و آمدند و بطور دائم آنجا نمي مانند.

فاصله روستای الستان تا گرگان چقدره؟

فاصله علی آباد کتول تا شهرستان گرگان در حدود 40 کیلومتر می باشد.تمامی مسیردسترسی آسفالت می باشد.

وجه تسمیه روستای الستان

نام روستای الستان برگرفته از پوشش گیاهی آن منطقه است. در بخش‌های مختلف روستای الستان می‌توان درختان سیاه ال یا آن‌طور که بیشتر شناخته شده، درختان کوتاه زغال‌اخته را مشاهده کرد. از این رو، این روستا را با نام الستان می‌شناسند.

سبک زندگی مردم روستای الستان

مردم روستای الستان از طریق دامداری و کشاورزی امرار معاش می‌کنند. گله‌داران اغلب بز و گوسفند دارند که از شیر آن‌ها به روش‌های سنتی لبنیات تهیه می‌کنند. همچنین، زنان روستا نیز به چادرشب­‌بافی می‌پردازند. اگر تمایل به خرید از محصولات و صنایع دستی مردم روستای الستان دارید، می‌توانید از اهالی پرس‌و‌جو کنید و از افرادی که فروشنده هستند خرید کنید تا به این ترتیب به اقتصاد روستا نیز کمک کرده باشید.

جاذبه گردشگری در الستان

در روستای الستان علاوه بر پوشش جنگلی و مناظر بسیار زیبا، کوه‌های بلندی نیز وجود دارند که دیدن آن‌ها خالی از لطف نخواهد بود. کوه‌ گل با ارتفاع ۳۰۱۰ متری یکی از کوه‌های اطراف روستای الستان است که رودهای مختلفی از آن سرچشمه می‌گیرند و بخشی از آب روستای الستان را تامین می‌کنند. کوه قره‌قلند نیز یکی دیگر از کوه‌های معروف اطراف روستای الستان است.

اجاره ویلا در الستان

بهترین فصل سفر به الستان

برای رفتن به روستای الستان باید به سمت جنوب شرق استان گلستان راهی شوید. مسیر شما یکی از زیباترین و خوش آب و هواترین مناطق استان گلستان را شامل می‌شود. اگر در فصل بهار و تابستان راهی این روستا می‌شوید، تا پیش از رسیدن به آن می‌توانید حسابی از زیبایی‌های مسیر لذت ببرید و از هوای تازه و آزاد آن سرمست شوید.

در طول فصل‌های بهار و تابستان مسیر شما از دو طرف جاده با مزارع وسیع رنگانگ احاطه شده است، در فصل بهار مزارع کلزا (نوعی گیاه که از آن روغن تهیه می‌شود) را در اطراف خود خواهید دید که مانند مخمل زرد رنگ تا چشم کار می‌کند مناطق اطراف را پوشانده‌اند.  درست بالای آن‌­ها، آسمان آبی را می‌بینید که زیبایی این مسیر را دوچندان کرده است.

اجاره ویلا در علی آباد کتول

علی آباد کتول یکی از بزرگترین شهرهای استان گلستان می باشد که دارای روستاهای ییلاقی زیادی است. این روستا دارای آب و هوای کوهستانی و جنگلی می باشند. تمامی ویلاهای علی آباد کتول دارای تراس های بزرگ با چشم اندازهای بی نظیر طبیعت بکر و بی همتا می باشد.

اجاره ویلا در الستان

اجاره ویلا در ریگ چشمه

روستای ریگ چشمه یکی از سیزده روستای بسیار زیبای دهنه ی محمد آباد کتول می باشد که دارای طبیعتی بکر و عالی و فوق العاده می باشد. مسئولان شهرستان در معرفی این روستاها خیلی کوتاهی می کنند.

اجاره ویلا در الستان

اجاره کلبه جنگلی درعلی آباد کتول

علی آباد کَتول، یکی ازشهرهای استان گلستان است.این شهر بهترین آب و هوا را در میان شهرهای استان گلستان دارد و به دلیلقرار گرفتن روستاهای ییلاقی آن در دل جنگل شما م یتوانید بهترین کلبه های جنگلی درعلی آباد کتول با ارزان ترین قیمت رزرو کنید.

 

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی