پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

اجاره سوئیت ارزان در گرگان: شما می خواهید سوئیت های ارزان را در گرگان اجاره کنید.برای بسیاری از مسافرین که به گرگان و شمال تشریف می برند داشتن یک سوئیت کوچک و ارزان و همچنین تمیز بسیار مهم است. در شهر گرگان و روستاها ومناطق ییلاقی اطراف انواع ویلا و سوییت و خانه روستایی با سبک های مختلف برای انواع سلیقه ها وجود دارد ولی پیدا کردن مکان مناسب برای شما که بار اول به این منطقه وارد میشوید شاید کار سختی بنطر بیاید اما سایت گلستانی ها  با تلاش درتهیه لیستی از بهترین ویلاها وسوییت های گلستان و ارایه عکسهای واقعی و مشخصات کامل و قیمت های بروز سعی در کمک به این بخش از گردشگران نموده است .بنابراین به دنبال اجاره ویلا در ناهارخوران گرگان نباشید که اگر به فرض هم موردی باشد اجاره روزانه ان از روزی ۱ میلیون تومان حداقل شروع خواهد شد .( فریب تابلوهای ویلا اجاره ای در ناهارخوران گرگان را نخورید که همه این موارد سوییت های کوچکی هستند که در پشت بلوار ناهارخوران در جاده های خاکی قرار دارند و از لحاظ امنیتی اصلا مورد اطمینان نمیباشند ) تمام تبلیغات هایی که مربوط به خانه های اجاره ای از ناهارخوران میبینید مربوط به منطقه ایست که ۴ کیلومتر بالاتر از میدان ناهارخوران و بنام جاده زیارت قرار دارد . این منطقه مملو از خانه های روستایی و سوییت و ویلاهاییست که متعلق به روستاییان منطقه زیارت و بعضا گرگانیها میباشد که در این منطقه قیمت ها پایین تر بوده و شما میتوانید لیست ویلاهای اجاره ای زیارت گرگان را در سایت گلستانی ها  ببینید.

09114481870

09374399523

اجاره ویلا در گرگان

از آنجایی که گرگان مرکز استان گلستان می باشدو دیدنیهای زیادی در آن وجود دارد شما برای اقامت و استراحت نیاز به ویلایی تمیز و شیک دارید. گرگان با توجه به مهمان پذیر بودنش دارای سوئیت و ویلاهای بی نظیری می باشد . سوئیت های ویلایی با توجه بهاینکه دارای حیاط های بزرگ و سرسبزی می باشند و به صورت دربست در اختیاز شما قرار می گیرد با قیمت از شبی 250 هزارتومان میتوانید رزرو نمایید.

قیمت اجاره سوئیت در گرگان

سوئیت و ویلاها در هر شهری دارای قیمتی می باشند که عوامل زیادی بر قیمت آنها تاثیر می گذارد.  سوئیت و یلا با توجه به منطقه ای که در آن ساخته شده است ممکن است دارای قیمت متفاوتی باشند. همچنین امکانات و مساحت سوئیت در قیمت آن تاثیر مستقیمی دارد. سوئیت دو خوابه و دارای مبلمان کامل و امکانات ویژه و قرار گرفتن دریک منطقه ای که دارای دسترسی بسیارآسانی است دارای قیمت بیشتری می باشد.

عامل دیگری که بر قیمت اجاره ویلا در گرگان تاثیر دارد فصلی می باشد در فصل بهار و تابستان که تعداد مسافر در این منطقه زیاد می شود قیمت ویلاها وسوئیت ها رو به افزایش می باشد و در فصل زمستان قیمت ویلا ها کاهش می باید.

اجاره سوئیت فلت در گرگان

سوئیت فلت به آن دسته از سوئیت های اطلاق می شود که بدون اتاق خواب می باشند و بهترین گزینه برای زوج های جوان و یا کسانی می باشد که به دنبال اجاره سوئیت ازران قیمت می باشند. این سوئیت ها به دلیل نداشتن اتاق و کم بودن امکانات میتوانید با قیمت از شبی 250 هزار تومان برای اقامت رزرو نمایید.

اجاره سوئیت یک خوابه در گرگان

در شهر گرگان سوئیت های یک خوابه با امکانات کامل مانند تختخواب , تلویزیون , مبلمان , توالت ایرانی و فرنگی و ... میزبان شما مسافران گرامی می باشد. سوئیت های تک خواب یکی از بهترین گزینه های برای زوج های جوان و یا افرادی که بخاطر مسائل کاری و اداری به این شهر سفر میکنند می باشد. شما میتوانید بهترین سوئیت یک خوابه را با قیمت از شبی 200 هزار تومان برای اقامت در گرگان رزرو کنید.

اجاره سوئیت دو خوابه در گرگان

سوئیت دو خوابه معمولا برای خانواده هایی مناسب می باشد که تعداد آنها بین 4 لی 8 نفر می باشد. این سوئیت ها دارای تختخواب دونفره , مبلمان , آشپزخانه و ... می باشند و با توجه به امکانات و مساحت بیشتر دارای قیمت بیشتری نیز هستند. شما می توانید سوئیت دوخوابه رابا قیمت از شبی 500 هزار تومان رزرو نمایید.

بهترین فصل سفر به گرگان

ازآنجایی که شهر گرگان یک شهر کوهستانی نمی باشد شما در هر فصلی از سال می توانید به این شهر زیبا سفر کنید و از جاذبه های گردشگری آن استفاده نمایید. فصل بهار آغاز شکوفایی زمین که شهر گرگان جان دوباره ای به خود می گیرد و رنگ و لعاب زیبایی دارد. فصل تابستان کمی گرم است اما لذت هوای سرد جنگل و آبشارها همه مسافرها را به این شهر زیبا میکشاند. پاییز که دیگر نگویم. یکی از فصولی است که جنگل های زیبا لباس هزار رنگ طبیعت را بر تن می کنند وطرفداران عکاسی و پاییز گردی را به سمت خود می کشاند. زمستان هم خوردن یک لیوان چای داغ آتشی در کنار بخاری هیزمی لذت خودش را دارد.

سوالات متداول در مورد اجاره ویلا در گرگان

بهترین اقامتگاه های شهر گرگان کجا قرار دارند؟

در گرگان نگران اقامتگاه نخواهید بود. اقامتگاه‌های بوم‌گردی هم شامل اقامتگاه خانه باغ سینا، اقامتگاه بوم‌گردی عمارت صدر گرگان، کلبه چوبی خاصه رود و… هستند.

علت استقبال مردم در مورد اجاره ویلا در زیارت چیست؟

روستای زیارت در نزدیکی جنگل ناهارخوران گرگان واقع شده که آب و هوای خنکی دارد و به دلیل وجود آبشار محبوبیت زیادی بین مردم محلی و گردشگران پیدا کرده است.




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی