پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

بهترین کافه های گرگان را می توانید در سایت گلستانهیا مشاهده کنید. سایت گلستانهیا برای رفاه حال مسافرین تمام اطلاعات لازم برای یک سفر در شهر گرگان را در اختیارتون میگذارد.

وقتی شما قصد سفر به گرگان را دارید اولین مسئله شما اجاره سوئیت در گرگان می باشد که به آسانی میتوانید وارد سایت گلستانیها شوید و در صفحه اجاره سوئیت واحدهای مورد نظر خود را انتخاب نمایید و رزرو را انجام دهید.

شهر گرگان نیز مانند تمامی شهر دیگه رستوران , بستنی فروشی و کافه برای گذراندن وقت و همچنین خوردن غذاهای جدید. کافه ها مکان های بسیار خوبی است که جوانان میتوانند در یک محیطی امن و دنج غذاهای مختلف را تیست کنند و همچنین مکانی مناسب برای گپ زدن می باشد.بهترین کافه های گرگان اکثرا در محله های دنج و آرام قرار گرفته اند و هر کدومشون ویژگی های منحصر به فردی دارند.

از معروف ترین کافه ها یگرگان که طرفدارانی زیادی دارد می توانیم به کافه پنزا و کافه میامی اشاره کنیم. کافه پنزا به دلیل اینکه نان های صبحانه را خودش پخت می کند بسیار معروف است و کافه میامی به دلیل کیفیت بسیار بالای غذاهای ایتالیاییش شهرت زیادی پیدا کرده است. کافه سفید هم خالی از لطف نیست مس توانید به آن هم سری بزنید کافه بسیار ساده و خودمونی می باشد که یه عالمه تابلو عکس به دیوارشه پاتوق مهمانی ها و تولدهای دورهمی شده .

یکی دیگر از کافه های بسیار پر طرفدار در گرگان کافه پیانو می باشد که به دلیل محیط بزرگی که دارد و همچنین اجرای موسیقی زنده به طور دائم در میان کافه های دیگر شهرت پیدا کرده است و تقریبا در گرگان همه این کافه زیبا را می شناسند.

کافه های د رگرگان در مناطق مختلفی قرار گرفته است و شما میتوانید دره رکجای شهر گرگان قرار گرفتید با کمی پرس و جو بهترین کافه منطقه را پیدا کنید. به عنوان مثال اگر به سمت خیابان ولیعصر و میدان گرگان پارس رفتید حتما سری به کافه نامبروان و کافه حس و کافه دلکوک و کافه استرگرگان بزنید که هر کدومشون زیبایی و کیفیت خاصی دارد درست اگر برخی از این کافه های محیط کوچکی دارند اما برای اینکه ساعاتی را در یک محیط دنج دو نفره سپری کنید بهترین گزینه می باشند.

به طور کلی گرگان تنوع زیادی در کافه دارد و ما نمی توانیم هر کدام از کافه ها در دسته بندی جداگانه قرار بدهیم بدین دلیل که هر کدام از کافه ها شهرت و غذای مخصوص خود را دارند و هر کدام امتیازات خاص خودشونو دارند و سلیقه افراد با یکدیگر متفاوت است.هر چند کافه های خوب گرگان نیازی به معرفی ندارند و با کمترین پرس و جویی میشه اون کافه ها رو پیدا کرد.




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی