پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

طراحی دکوراسیون حرفه ای منزل :ایده های کارشناسان دکوراسیون داخلی

1 - نقاشی کردن دیوارها. کارشناسان دکوراسیون داخلی بر این عقیده هستند که رنگ آمیزی دیوارها، از سریع ترین و ارزان ترین راه های به وجود آوردن تنوع در طراحی داخلی منزل است. دیوار ها را با رنگ های پرانرژی و مناسب رنگ آمیزی کنید.
2 - وسایل را به صورت جفت انتخاب کنید. با این کار می توانید نظم را به منزل خود دعوت کنید. استفاده از وسایل تزئینی جف (مانند صندلی، گلدان، شعله های دیواری و دکوری های دیواری) در چیدمان و تزئین منزل مناسب است.
3 -خانه خود را با تزئینات طبیعی پر کنید. به گل ها و سنگ های طبیعی بیشتر فکر کنید. کارشناسان دکوراسیون داخلی بر این عقیده هستند که چرا از گیاهان وحشی و سنگ های لب رودخانه در منزل استفاده نکنند؟ طبیعت را در منزل، کنار خود داشته باشید.
4 -جابجایی چیدمان وسایل منزل، کمک زیادی می کند. طرحی که برای مبل و میز و صندلی در نظر گرفته اید، تغییر دهید. مبل ها را از کنار دیوار خارج کنید و در بخشی از اتاق، در وسط بچینید. صندلی ها، تنها کاربرد پشت میز ندارند! در گوشه ای از اتاق برای تشکیل جمع گفتگو آماده کنید.
5 -قاب عکس را تصحیح کنید. اگر اتاق را رنگ جدیدی زده اید، رنگ قاب عکس ها را نیز با رنگ اتاق هماهنگ کنید. اگر تغییری در رنگ اتاق نداشته اید، قاب عکس را از روی دیوار بردارید؛ رنگ مورد علاقه و متناسب با یک میز به آنها بزنید و روی میز، با طراحی زیبا بچینید.
6 -رنگ در ورودی منزل را تغییر دهید و طیف جدیدی از رنگ را برای آن انتخاب کنید.
7 -به نظر کارشناسان دکوراسیون داخلی بهترین کار برای اتاق های کوچک، از آینه استفاده کنید. آینه های بزرگ و قاب شده به دیوار در اتاق های کوچک به کار ببرید. این کار فضای اتاق را بزرگ تر نشان می دهد.
8 -وسایل هم شکل بر روی سطوح بگذارید. به راحتی می توانید وسایلی مانند ظروف سفالی و گلدان ها را به جای وسایل به هم ریخته و ناهمگون، در کتابخانه و یا روی شومینه قرار دهید.
9 - روکش های مبلمان را تعویض کنید. استفاده از پارچه های معمولی و زیبا برای روکش مبل ها و صندلی ها مقرون به صرفه است.
10 - برای وسایل مربوط به هم که معمولا بر روی زمین پخش می شوند، از سبد استفاده کنید. اسباب بازی های کودکان شامل این موضوع می شود. یک سبد بزرگ برای آن ها انتخاب کنید.

گلستانی ها

کلیه خدمات گلستانی ها برای آسودگی و کم کردن هزینه درب منزل می باشد و احتیاجی نیست که شما از محل کار خود یا منزل خود خارج شوید.

ما معتقد هستیم اولین ومهمترین عامل موفقیت، صداقت دربرخورد با مشتری همراه با ارائه خدمات شایسته است.

جهت انجام سفارش با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

۰۹۱۱۴۴۸۱۸۷۰

۰۱۷۳۲۲۴۵۳۶۲

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی