پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه


کاغذ دیواری : کاغذ دیواری ها به عنوان یکی از دیوار پوشهای اصلی داخلی ساختمان مورد استفاده قرار میگیرد و امروزه به علت تنوع زیاد در طرح و زیبایی بهترین گزینه برای تغییر دکوراسیون می باشد. همچنین کاغذ دیواری ها همخوانی بسیار عالی با لوازم منزل و یا هر مکان دیگر دارند و با ایجاد این تناسب می‌توان فضا را زیباتر کرد .کاغذ دیواری دارای برند های متفاوتی هست که شما با توجه به سلیقه خود می توانید آن را تهیه کنید

قیمت کاغذ دیواری چگونه محاسبه می شود

قیمت کاغذ دیواری با توجه به معیارهای متفاوتی فرق می کند. کاغذ دیواری ها دارای ابعاد متفاوت و همچنین جنس متفاوت هستند که این عومل تاثیر اصلی بر قیمت کاغذ دیواری می گذارد.کاغذ دیواری ها به دو دسته ایرانی و خارجی تقسیم می شوند که نمونه ایرانی از قیمت پایین تری برخوردار است.

کاغذ دیواری پوستری

کاغذ دیواری پوستری نوع دیگری از کاغذ دیواری است که مانند یک پوستر به دیوار نصب می شود و تفاوتهایی با کاغذ دیواری معمولی دارد اولین تفاوت این هست که کاغذ دیواری های معمولی را به صورت رولی می باشند و طرح و نقشه ها بر روی آن شکل گرفته است و شما با توجه به آن انتخاب می‌کنید اما در کاغذ دیواری پوستری شما می توانید با توجه به ابعاد دیوار و رنگ یا تصویر دلخواه آن را چاپ کنید.کاغذ دیواری پوستری با توجه به ابعاد و میزان رزولیشن تصویر شما و رنگی که می‌خواهید قیمت آن متفاوت است.

کاغذ دیواری های پوستری به صورت پوستر و سه بعدی هستند و کاربرد زیادی در دکوراسیون داخلی منزل دارند با اجرا کردن این نوع کاغذ دیواری ها شما می توانید یک نقش پررنگ تر در دکوراسیون منزل خود ایجاد کنید و محیط را از فضای یکنواخت و خسته کننده و افسردگی نجات دهید و می‌توانیم با یک تصویر و یا یک منظره خاص یک سرزندگی و نشاط به محیط ببخشد.

تیم گلستان با توجه به سبک های متفاوت کاغذ دیواری مدرن ،کلاسیک ، اسپرت وجود دارد و همچنین برای آسان تر خرید کردن هموطنان عزیز سایتی را راه اندازی کردیم که شما به راحتی و به صورت آنلاین کاغذ دیواری مورد نظر خود را با مناسب ترین قیمت خرید کنید.همچنین ما نصابان متخصص و حرفه ایی را در زمینه نصب کاغذ دیواری در استان گلستان شهرستان گرگان به شما معرفی می کنیم.

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی