پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

 

اثاث کشی منزل گرگان اسباب کشی منزل گرگان
اثاث کشی در هر ساعت از شبانه روز با شرکت اتوبار گلستان
بسته بند بسته بندی و اسباب کشی منزل و خانه شماست برای تماس کافی شماره زیر را شماره گیری کنید

09114481870


"حمل و نقل حمل و نقل اثاثیه منزل خود را به باربری گلستان بسپارید"

 

نحوه چیدن اسباب در ماشین باربری :‌اسباب کشی یک کار بسیار سخت و نفس گیری است که بیشتر افراد با آن در ارتباط هستند.همانطور که نوع بسته بندی و جمع آوری لوازم منزل بسیار مهم است چیدمان لوازم در منزل در ماشین باربری هم دارای اهیمت بالایی می باشد.نوع چیدن درست لوازم باعث می شود که ماشین زمانیکه حرکت می کند لوازم منزل شما آسی نبینند و از جای خود تکان نخوردند.

نحوه چیدن اسباب در ماشین باربری

برای اینکه یک اسباب کشی بدون دردسر داشته باشید بهتر است با تیم گلستانی ها تماس بگیرید تا نیروهای لازم جهت بسته بندی ، حمل ، بارچیدن و تخلیه را با احتیاط کامل برای شما انجام دهند و از جهت دیگر احتمال آسیب رساندن به لوازم شما به صفر برسد و لوازم منزل شما به درستی جابجا شود.

برای جابجایی بهتر است اول لوازم سنگین در انتهای ماشین قرار گرفته شود و از پتو هم در بین اثاثیه منزل استفاده نمایید.بعد از پایان لوازم سنگین به ترتیب به سراغ لوازم کوچکتر می رویم . زمانیکه لوازم بزرگ و سنگین در جای مناسب خود در ماشین باربری قرار بگیرد لوازم سبک و کوچک جای خود را در ماشین پیدا می کنند.

برای چینش اثاثیه بسته بندی شده منزل به ترتیب از وسایل بزرگ به سمت وسایل کوچکتر بروید زیرا اگر ابتدا از وسایل کوچکتر شروع کنید در پایان خواهید دید که ماشین باربری با وسایل کوچک و سبک پرشده است و جایی برای وسایل بزرگ و سنگین باقی نمانده است.

از این رو لازم است تا ابتدا با سنگین ترین وسایل و بزرگترین از نظر حجم و اندازه شروع کنید. یخچال , مبلمان بزرگ , ماشین لباسشویی , سرویس چوبی و ... وسایلی هستند که می توانند در چینش اثاثیه داخل کامیون در اولویت قرار گیرند. بهتر است قبل از رسیدن کامیون از اثاثیه شبیه به هم را در کنار هم قرار دهید تا چینش وسایل وقت زیادی از شما نگیرد.

 

تیم گلستانی ها با سابقه ای که در امر بسته بندی و بارچینی دارند به درستی می توانند شما در این امر یاری کنند و شما با خیال آسوده لوازم خود را در محل مورد نظر و به طور سالم تحویل بگیرید.

حمل و نقل و باربری گلستانی ها‌: حمل و نقل و جابجایی اثاثیه منزل و ارسال وسایل از مبدا به مقصد ترفند های بسیار مهمی دارد که اولا راننده باید به آن منطقه شناخت کافی داشته باشد تا بدون اتلاف وقت و در کمترین زمان ممکن به آدرس مورد نظر رسیده باشد.
حمل اثاثیه باید توسط افرادی انجام گیرد که تجربه و مهارت کافی را دراین زمینه داشته باشند .
هم چنین ماشین حمل اسباب هم بسیار مهم است که امکانات لازم را برای اسباب کشی داشته باشد.ماشین مسقف و سر پوشیده برای جلوگیری از گرد و غبار و نم ،داشتن پتو برای جلوگیری از ضربه خوردن وسایل در طی مسیر،اثاثیه منزل تا زمان رسیدن به مقصد توسط مسئول باربری بیمه شده و این اطمینان به شما داده شده که وسایل شما دچار صدمه نخواهد شد.

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی