پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

نکات خیلی مهم در حین اسباب کشی : شرکت باربری گلستانی ها ارائه دهنده انواع خدمات باربری در سطح استان گلستان و در کل کشور. پروسه اسباب کشی یک امر بسیار سخت و طاقت فرسایی می باشد که تیم باربری ما چندین سال سابقه و تجربه فراوانی که در این امر دارد به شما کمک می کند تا بدون دردسر و با آسایش تمام حمل اثاثیه خود را انجام دهید. تمامی لوازم منزل , ادارت , تجاری و ... را به تیم باربری گلستانی ها بسپارید.

نکات خیلی مهم در حین اسباب کشی | باربری درگرگان

تیم گلستانی با تجربه کاری که در زمینه باربری دارد تجربیات خود را در اختیار شما قرار می دهد تا شما بتوانید یک اسباب کشی آسان و بدون دردسری داشته باشید.

لوله های گاز را کاملا بسته و با راه های اصولی تست کنید که گاز به بیرون نیاید.
    از کنتر برق ، گاز ، آب توسط موبایل همراه تان یک عکس بگیرید
    بر روی هر کارتن بسته بندی شده ای نام و یا نام دسته بندی محصولات را که در محل جدید راحت بفهمید وسایل داخل هرکارتنی چی هست ، با خودکار و یا ماژیک بنویسید.
    اگر جای میخ یا جاهای مانند این در خانه قدیمی دارید حتما با خمیر دندان آن را پرکنید .
    در صورت توانستن مکان خود را تمیزکنید
    وسایل با ارزش خود را از اثاثیه کاملا جدا کنید و حدالامکان در کنار خود در طول اسباب کشی نگهداری کنید و خودتان به محل جدید انتقال دهید ( البته منظور وسایلی مانند پول ، طلا و.. می باشد)

تیم گلستانی ها با سابقه ای که در امر بسته بندی و بارچینی دارند به درستی می توانند شما در این امر یاری کنند و شما با خیال آسوده لوازم خود را در محل مورد نظر و به طور سالم تحویل بگیرید.

حمل و نقل و باربری گلستانی ها‌: حمل و نقل و جابجایی اثاثیه منزل و ارسال وسایل از مبدا به مقصد ترفند های بسیار مهمی دارد که اولا راننده باید به آن منطقه شناخت کافی داشته باشد تا بدون اتلاف وقت و در کمترین زمان ممکن به آدرس مورد نظر رسیده باشد.
حمل اثاثیه باید توسط افرادی انجام گیرد که تجربه و مهارت کافی را دراین زمینه داشته باشند .
هم چنین ماشین حمل اسباب هم بسیار مهم است که امکانات لازم را برای اسباب کشی داشته باشد.ماشین مسقف و سر پوشیده برای جلوگیری از گرد و غبار و نم ،داشتن پتو برای جلوگیری از ضربه خوردن وسایل در طی مسیر،اثاثیه منزل تا زمان رسیدن به مقصد توسط مسئول باربری بیمه شده و این اطمینان به شما داده شده که وسایل شما دچار صدمه نخواهد شد.

خدمات گلستانی ها در زمینه حمل و نقل

  • حمل و نقل اثاثه منزل بین شهری
  • اسباب کشی شهری
  • حمل لوازم سنگین :پیانو ،گاو صندوق و...
  •  کارگر حرفه ایی در زمینه اسباب کشی
  • تریلی های بزرگ و کفی

جهت سفارش با شماره های زیر تماس حاصل نمایید

09114481870

09374399523

باربری درگرگان

اسباب کشی در گرگان

ماشین اسباب کشی درگرگان

بسته بندی اسباب کشی در گرگان

 

   

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی