پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

نصب صحیح کاغذ دیواری : کاغذ دیواری ها از جمله لوازم دکوراسیون داخلی می باشد که طرفداران بسیار زیادی دارند و تنوع در طرح و رنگ و جنس دارند. به راحتی می توان با اسنفاده از کاغذ دیواری طرح دلخواه دکوراسیون خود را به وجود آورد.

نصب صحیح کاغذ دیواری

برای اینکه یک نصب صحیح و درست داشته باشیم باید به نکلتی توجه کنیم و تمامی آن را رعایت کنیم.امروزه در بازار استادکاران این حرفه به وفور وجود دارند ولی شما باید در انتخاب نصاب کاغذ دیواری دقت بالایی داشته باشیم به این علت که اگر شما هزینه های لازم را انجام دهید ولی کاغذ به درستی نصبل نشود نتیجه دلخواه شما به وجود نمی آید و در نهایت فقط پشیمانی برای شما حاصل می شود.

مراحل نصب کاغذ دیواری

زیر سازی باید با دقت و درست انجام شود ، برش های درست تا از هدر رفتن کاغذ جلوگیری شود ، آماده سازی چسب زیر کار کاغذ دیواری ، زدن درست و به اندازه چسب در پشت کاغذ دیواری و نصب صحیح و بدون فاصله و حباب در زیر کاغذ دیواری .

برای اینکه شما کمتر دچار مشکل شوید و لوازم شما آسیب کمتری ببیند بهتر است لوازم خود را به اندازه 2 متر از دیوار فاصله دهید.

برای زیر کاری باید دیوار منزل را بررسی کنید تا نم نداشته باشد اگر نمدار بود باید آن را رفع کنید تا بعد از نصب دچار مشکل نشوید و کاغذدیواری شما دچار پوسیدگی نشود.

دیوار زیر کار شما نباید رنگ شده باشد به این علت که چسب کاغذ دیواری با آب مخلوط می شود و روی دیوار با نقاشی پلاستیکی نصب به درستی انجام نمی شود .

زیر کار شما باید گچ یا چیزی باشد که چسب کاغذ دیواری به خوبی بر روی آن قرار بگیرید و به درستی نصب انجام شود.

 

تیم گلستانی ها متشکل از نصابان کاغذ دیواری که متخصص و ماهر در این زمینه هستند و کار با کیفیت و تضمینی را به شما ارائه می دهند.

گلستانی ها

نصب انواع کاغذدیواری , پارکت , کفپوش

جهت انجام سفارش با شماره های زیر تماس حاصل نمایید

09114481870

09374399523

 

نصاب کاغذدیواری درگرگان

نصاب پارکت درگرگان

دکوراسیون داخلی درگرگان

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی