پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

محاسبه هزینه نصب کاغذ دیواری : کاغذ دیواری یکی از بهترین لوازم دکوراسیون داخلی می باشد که امروزه طرفدارن بسیار زیادی دارند و همچنین مزیت های بسیاز زیادی دارد و دارای تنوع و طرح های متفاوتی می باشد.اگر شما قصد خرید کاغذ دیواری دارید بهتر است از کسی راهنمایی بگیرید تا بتوانید بهترین طرح , رنگ و جنس را خریداری نمایید و همجنین از بهترین نصابان این حرفه استفاده کنید تا هزینه های جانبی برای شما کاهش یابد.

محاسبه هزینه نصب کاغذ دیواری

برای اینکه خرید یک کاغذ دیواری مناسب را داشته باشید از جای مطمئن استفاده خرید کنید یعنی از فروشگاه هایی که معتبر هستند و از کاغذ دیواری مرغوب استفاده می کنند و همچنین دارای نصابان حرفه ایی باشند.زمانیکه شما می خواهید کاغذ دیواری انتخاب کنید ابتدا بودجه در نظر گرفته شده خود را مطرح کنید تا بتوانید البوم هایی که را که متناسب با هزینه شما می باشد نگاه کنید و همچنین می توانید از تنوع های بیش از اندازه در طرح جلوگیری کنید.

هزینه کاغذ دیواری به صورت رولی می باشد و در فروشگاه های دکوراسیون داخلی می توانید به راحتی تهیه نمایید. برای هر رول کاغذ دیواری هزینه چسب , رول کاغذ دیواری, دستمزد نصاب روی هم رفته محاسبه می شود و مبلغ مورد نظر به شما اعلام می شود.

رول های کاغذ دیواری در سه متراژ در بازر موجود است ۵۳عرض سانتیمتری درطول ۱۰متر که کلا ۵متر،نوع دوم عرض ۷۰ سانتیمتری در طول ۱۰متر که ۷ متر، نوع سوم ۱۶٫۵ متر است.که هرچه متراز رول بیشتر باشد قیمت آن نیز گرانتر است چون سطح بیشتری را پوشش می دهد.قیمت نصاب کاغذ دیواری با توجه به تعداد رول هایی است که دیوار شما نیاز دارد.

یکی از مواردی که در تفاوت قیمت نصاب کاغذ دیواری ها وجود دارد نصاب ماهر و نصاب غیر حرفه ای یا آماتور است وممکن است فروشگاهی به شما قیمت نصب کاغذ دیواری را نسبت به فروشگاه دیگر ارزان تر بگوید، در این مواقعه شما باید از اینکه نصاب کاغذ دیواری آن فروشگاه حرفه یا آماتور است مطمئن شوید.

قیمت نصب کاغذ دیواری توسط افراد غیرحرفه ای یا  آماتور ارزانتر است زیرا آنها تجربه و خلاقیت کافی را در این کار ندارند و به همین دلیل قیمت نصب کاغذ دیواری را ارزانتر می گیرند تا بتوانند در زمان اعتراض مشتری صحبتی برای گفتن داشته باشند.

شاید در آن زمان که قیمت نصب کاغذ دیواری را به شما ارزانتر می گویند وسوسه شوید و بگوید همه ی نصاب ها به یک  نحو کار می کنند ولی زمانی که کار نصب به پایان می رسد و عیب هایی که به چشم به وضوح نمایان است را میبینید پشیمان می شوید و هزینه ای که برای خرید کاغذ دیواری را متحمل شده اید، هدر رفته باشد پس در این صورت نصاب کاغذ دیواری را هم در نظر باید گرفت.

تیم گلستانی ها متشکل از نصابان کاغذ دیواری که متخصص و ماهر در این زمینه هستند و کار با کیفیت و تضمینی را به شما ارائه می دهند.

گلستانی ها

نصب انواع کاغذدیواری , پارکت , کفپوش

جهت انجام سفارش با شماره های زیر تماس حاصل نمایید

09114481870

09374399523

 

نصاب کاغذدیواری درگرگان

نصاب پارکت درگرگان

دکوراسیون داخلی درگرگان

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی