پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

کاغذ دیواری بهترین انتخاب : زمانیکه شما می خواهید یک تغییر اساسی در منزل خود ایجاد کنید و از رنگ های یکدست و بدون تنوع نقاشی خسته شده اید و بوی رنگ شما را اذیت می کند بهترین گزینه مورد نظر برای شما کاغذ دیواری می باشد.

کاغذ دیواری بهترین انتخاب

کاغذ دیواری ها این امکان را به وجود آورده اند که شما به راحتی می توانید از طرح های ساده و محدود رها شوید و از تنوع و بافت های مختلف در دکوراسیون خود استفاده نمایید.
کاغذ دیواری ها نسبت به رنگ مزیت های زیادی دارند و جای مانور و جلوه بیشتری دارد و شما به راحتی می توانید تنوع در طرح و بافت را به دکور خود اضافه کنید.با ایجاد بافت و تنوع در طرح و رنگ می توانید جلوه ای بسیار زیبا به منزل خود دهید.

مزیت های کاغذ دیواری

یکی از مزیت های بسیار خوب کاغذ دیواری تنوع در طرح و رنگ است و متناسب با سلیقه هر فردی می باشد . با وجود تنوع شما می توانید در منزل خود محیطی آرام و دلنشین به وجود آورید و همچنی می توانید از کاغذ های گلدار و یا رنگی استفاده کنید.

نصب بدون دردسر و خراب کاری کم نسبت به دیگر مصالح از مزیت های دیگر کاغذ دیواری می باشد.

انتخاب یک طرح مناسب

طرح هایی كه برای پوشش دیوار هر یك از اتاق ها به كار می برید باید با روح و كاربرد آن فضا متناسب باشد. طرح های گل دار، هندسی و یا تصویری هر یك اثری خاص برروی حالات و احساس افراد باقی می گذارند.
برای مثال استفاده از طرح شطرنجی در كف یك فضا احساس حركت و عدم سكون را در بیننده ایجاد می كند به طوری كه شما به عنوان بیننده احساس می كنید مایل به نشستن نیستید بلكه دوست دارید بدون توقف در طول مسیر پوشیده از این طرح حركت كنید. از این رو از طرح های شطرنجی برای پوشش كف رستوران هایی كه انواع ساندویچ و غذاهای مشابه را عرضه می كنند و غذا در آنها به صورت سریع سرو می شود استفاده می كنند.

اما استفاده از كاغذ دیواری به عنوان پوشش دیوارهای یك اتاق توجه بیشتری را در انتخاب مبلمان، كفپوش و باقی اجزای دكوراسیونی یك اتاق طلب می كند.

اگر كف اتاق ساده و به رنگ های خنثی است می توانید از كاغذ دیواری های گلدار با طرح های شلوغ بهره بگیرید اما چنانچه در كف پوشش طرح دار و شلوغ استفاده می كنید كاغذ دیواری را با طرح های ساده و رنگ های ملایم در نظر بگیرید و از تركیب طرح های شلوغ در دیوار و كف با هم بپرهیزید. همچنین این امر را در انتخاب مبلمان و سایر وسایل اتاق نیز در نظر داشته باشید.

گلستانی ها تشکیل شده از نصابان با سابقه چندین ساله که کار خود را به صورت تضمینی تاانجام می دهند و بازدید و مشاوره رایگان می باشد.

گلستانی ها

نصب انواع کاغذدیواری , پارکت , کفپوش

جهت انجام سفارش با شماره های زیر تماس حاصل نمایید

09114481870

09374399523

 

نصاب کاغذدیواری درگرگان

نصاب پارکت درگرگان

دکوراسیون داخلی درگرگان

 

 

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی