پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

چگونه کاغذدیواری را با مبلمان هماهنگ کنیم: بدون شک تمامی مردم به دکوراسیون خود اهمیت می دهند و هر چند سال یکبار دوست دارند تغییراتی در دکوراسیون خود به وجود آورند تا تنوع و زیبایی منزل خود را دو چندان کنند. بنابرای برای اینکه یک تغییرات درست انجام دهیم باید با یک طراح یا دفتر دکوراسیون مشورت کنیم.

اگر شما قصد انجام کاغذدیواری را دارید باید از مشاورین این زمینه کمک بگیرید تا بتوانند شما در ست و هماهنگی لازم در انتخاب کاغذ دیواری و مبلمان کمک کنند. با ست کردن لوازم با کاغذ دیواری زیبایی منزل خود را دو چندان کنید.

برای داشتن یک نشیمن و پذیرایی زیبا و دلنشین شما باید سه عنصر اصلی را با یکدیگر هماهنگ کنید. پرده , مبلمان و کاغذدیواری . هلرمونی مناسب با این سه عنصر چشم همگی را خیره به دکور می کند.

برای انتخاب کاغذ دیواری شما باید ابتدا سبک دکوراسیون خود را مشخص کنید و تم رنگی مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس کار ست کردن را شروع کنید.

استفاده از کاغذدیواری می تواند به ما کمک کند تا خانه ای زیبا تر و دلپذیرتر داشته باشیم. تنها کافی است که بدانیم آن را در کجا و به چه نحوی به کار بگیریم و چگونه مبلمان فضای داخلی را متناسب با آن بچینیم.

نکات لازم برای ست کردن کاغذدیواری با مبلمان منزل

برای اینکه منزل خود را کاغذدیواری کنید حتما تمامی لوازم منزل را در نظر بگیرید و هماهنگی رنگ و هارمونی را رعایت کنید. به عنوان مثال اگر مبلمان شما کرم یا قهوه ای می باشد شما برای جلوه بیشتر باید از کاغذ دیواری بژ یا طلایی استفاده کنید.

برای مبلمان استیل ، کاغذ دیواری های سبک کلاسیک بهتر است.و یا اگرمبلمان راحتی و اسپورت دارید با کاغذ دیواری های طرح مدرن بهتر ست می شوند.

برای دیواره اصلی خانه که معمولا دیوار پشت تلویزیون و یا میز ناهارخوری می باشد بهتر از یک رنگ تیره تر استفاده کنید.

نکات لازم برای هماهنگی کاغذدیواری و پرده ها

اگر پرده های خریداری شده شما گلدار است حتما از مبلمان ساده استفاده کنید و از پارچه های پرده خود کوسن های زیبا بر روی مبلمان خود استفاده کنید. اگر کاغذ دیواری هایی با طرح هندسی دارید، می شود طرح کاغذ دیواری را روی پارچه رومبلی پیاده کرد و با آن کوسن درست کرد.درصورتی که کاغذ دیواری های طرح دار را با کاغذ دیواری های ساده رنگی ست کرده اید، می توانید مبلمانی به رنگ کاغذ دیواری های ساده داشته باشید.

کاغذ دیواری هایی با زمینه رنگ سفید و طیف رنگ های خنثی خانه را روشن می کند  نیازی نیست که کاغذ دیواری سطح همه دیوارهای اتاق را بپوشاند شما می توانید با توجه به مکانی که برای وسایل خاص در چیدمان فضا در نظر گرفته اید با استفاده از کاغذ دیواری جلوه ای ویژه به یکی از دیوارها و حتی قسمتی از آن ببخشید.

به دلیل وسیع بودن سطح دیوارها انتخاب رنگ کاغذ دیواری تاثیر بسیار زیادی در روشن و پرنور جلوه کردن فضا دارد. اگر دوست دارید خانه ای پر نور و روشن داشته باشید بهتر است به سراغ کاغذ دیواری هایی با زمینه رنگ سفید و یا طیف رنگ های خنثی بروید و در انتخاب مبلمان نیز همین نکته را مد نظر قرار دهید.

گلستانی ها تشکیل شده از نصابان با سابقه چندین ساله که کار خود را به صورت تضمینی تانجام می دهند و بازدید و مشاوره رایگان می باشد.

گلستانی ها

نصب انواع کاغذدیواری , پارکت , کفپوش

جهت انجام سفارش با شماره های زیر تماس حاصل نمایید

09114481870

09374399523

 

نصاب کاغذدیواری درگرگان

نصاب پارکت درگرگان

دکوراسیون داخلی درگرگان

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی