پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

گرگان- با حضور وزیر کشور در گلستان دوشنبه هفته جاری آیین تودیع و معارفه استاندار گلستان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، تقریبا از همان روزهای نخست آغاز به کار دولت دوازدهم تغییر استاندار گلستان نقل محافل سیاسی و بیش از آن فضای مجازی بود.

بازار شایعه برای انتخاب استاندار جدید گلستان به شدت داغ بود و تقریبا در هفته نام یکی دو نفر از چهره های سیاسی از طیف های مختلف در فضای مجازی مطرح می شد.

در نهایت چهارشنبه گذشته (۱۹ مهرماه) در جلسه هیئت دولت، استانداری سیدمناف هاشمی به تصویب رسید و پرونده بازار داغ شایعات گزینه جایگزین حسن صادقلو به عنوان عالی ترین مقام اجرایی استان گلستان بسته شد.

سید مناف هاشمی با مدرک دکترای شهرسازی جایگزین حسن صادقلو با مدرک دکترای تاریخ شد و دوشنبه هفته جاری (۲۴ مهرماه) با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور آیین تودیع و معارفه استاندار گلستان برگزار می شود.

به این ترتیب روز دوشنبه صادقلو که سابقه معاونت وزیر آموزش و پرورش را در کارنامه کاری خود دارد کرسی استانداری گلستان را به هاشمی که معاونت توسعه و پشتیبانی و جانشینی وزیر ورزش و جوانان را برعهده داشته، واگذار می کند.

لازم به ذکر است؛ استاندار جدید گلستان همچنین سابقه معاونت برنامه ‌ریزی و توسعه شهری، قائم مقامی معاونت خدمات شهری، مدیرکلی تشخیص و وصول درآمد در شهرداری تهران، سرپرستی وزارت ورزش و جوانان در دولت یازدهم، مدیرکلی دفتر برنامه و بودجه سازمان شهرداری ‌ها و دهیاری‌ های کشور در دولت اصلاحات را در کارنامه فعالیت های اجرایی خود دارد.

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی