پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

تفاوت کولر گازی پنجره ای با اسپیلت : روش کار کردن تمامی کولرهای گازی به یک صورت می باشد و همگی یکی از لوازم سیستم سرمایشی می باشد. استفاده از این دستگاه خیلی آسان است و به راحتی با یک ریموت می توان آن را کنترل کرد و از آن استفاده کرد.

تفاوت کولر گازی پنجره ای با اسپیلت

اندازه کولر ها با یکدیگر متفاوت است : کولر گازی ها با ابعاد و اندازه متفاوتی هستند . اسپیلت و کولر پنجره ای از نظر اندازه و میزان فضایی که اشغال می کنند با یکدیگر متفاوت هستند. کولر پنجره ای به صورت یکپارچه است و موتور و کمپرسور یکی است اما اسپیلت به صورت جداگانه است و دستگاه در بیرون ساختمان و پنل در قسمت داخلی نصب می شود که حتما باید یک نصاب اسپیلت آن را نصب کند. پنل اسپیلت در قسمت بالای دیوار قرار می گیرد و فضای زیادی را اشغال نمی کند اما کولر پنجره ای معمولا فضایی از یک دیوار را به خود اختصاص می دهد.

متفاوت از لحاظ طراحی بدنه

کولر پنجره ای زیاد از طراحی خاصی برخوردار نیست اما اسپیلت ها دارای طراحی مجزا و بسیار زیبایی هستند که با هر دکوراسیون متناسب هستند .

روش نصب کولرپنجره ای با اسپیلت

اسپیلت نصب آسانی ندارد و باید حتما یک نصاب اسپیلت این کار را انجام دهد , نصب اسپیلت شامل نصب پنل , نصب کمپرسور می باشد و شما از عهده ی نصب آن بر نمی ایید , اما در کولر پنجره ای نصب بسیار آسان است و احتیاجی نیست که نصاب این کار انجام دهد و به راحتی خودتان از عهده آن بر می آیید.

میزان صدای تولید آن

کولر پنجره ای ها معمولا در حین روشن شدن میزان صدایی که تولیدمی کنند زیاد است و این صدا در همه فضای منزل می پیچید , اما صدایی که از اسپیلت تولید می شود بسیار کم می باشد و اذیت نم یکند آن هم به دلیل این است که کمپرسور از محیط خانه خارج است و صدای آن به داخل نمی آید.

ظرفیت کولر گازی و اسپیلت

این واقعیت وجود دارد که در سیستم اسپلیت به دلیل اینکه دستگاه سردکن آن جدا از کمپرسور است این امکان را به تولیدکنندگان داده که کولر گازی هایی با قدرت بالاتر بسازند. که بتواند محیط بیشتری را تهویه کند و که در مقایسه با کولر گازی پنجره ای و قابل حمل این ظرفیت بسیار بالا بوده و چشم گیر است

خدمات ما در زمینه اسپیلت:

  • فروش ,نصب و راه اندازی اسپیلت و کولر گازی
  • تعمیر برد ،عیب یابی و نشت گیری گاز
  • سرویس و شارژ گاز اسپیلت و کولر گازی
  • تغییر مکان کولر و جابجایی
  • جانمایی مکان کولر با توجه به دکور شما

نصب انواع اسپیلت درگرگان

نصاب اسپیلت درگرگان

فروش انواع اسپیلت

تعمیر انواع اسپیلت درگرگان

تعمیرات لوازم خانگی درگرگان

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی