پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

علت کم شدن قدرت پرتاب اسپیلت | اسپیلت : کم شدن قدرت پرتاب اسپیلت یک مشکل بسیار بزرگی است که با آن ممکن است مواجه شویم , و خراب شدن اسپیلت یک معضل بزرگی در فصل گرما می باشد.

علت کم شدن قدرت پرتاب اسپیلت

روند کار سیستم کولر گازی بدین صورت است که هوای ورودی به دستگاه را از روی کویل های خود عبور می دهد تا بتواند هوای خنک را به سمت بیرون انتقال دهد. در کولر اسپیلت این کار به‌ وسیله یک فن بلور یا یک پروانه استوانه‌ای شکل که داخل پنل داخلی قرارگرفته است انجام می شود که این قطعه به همراه موتور خود وظیفه دارد تا مدام هوا را چرخانده و خنک کند.

چرا باید کولر گازی را سرویس کنیم

اگر شما بعد از یه مدتی طولانی از اسپیلت استفاده کرده اید و آن را تمیز نکرده اید به فکر یک سرویس اساسی باشید تا بتوانید عمر دستگاه خود را افزایش دهید و کیفیت بازدهی سرمای بهتری داشته باشید.

 تمیز کردن فیلترهای کولر گازی

سعی کنید که فیلتر های دستگاه را تمیز کنید. به مرور زمان این فیلترها کثیف می شود و ارام ارام روزنه های آن بسته می شود و میزان قدرت پرتاب باد دستگاه کم می شود. اگر می توانید سعی کنید هر یک ماه یا حدکثر دو ماه یک بار این فیلترها را جدا کنید و با اب گرم شستشو دهید.

نصب اسپیلت در آشپزخانه

آشپزخانه گزینه مناسبی برای نصب اسپیلت نیست بهتر است خارج از آشپزخانه نصب شود ,اما زمانی این اتفاق می افتد که دستگاه در نزدیکی آشپزخانه قرار دارد و چاره ای جزء نصب آن ندارد. در آشپزخانه با وجود ذرات گرد و غبار و ذرات ریز چربی پنل دچار مشکل می شود .

تمامی این ذرات به داخل دستگاه وارد می شود و به دور پره ها وارد می شود و در میزان شدت باد تاثیر بسزایی دارد .و از سویی دیگر ذرات چربی را همراه با باد به داخل خانه بفرستد . بنابراین لکه های سیاه رنگ خروجی همان ذرات چربی هستند که در داخل اسپلیت  شما رسوب کرده بودند. برای اینکه این مشکل برای شما اتفاق نیفتد باید در بازه زمانی کوتاه پنل را سرویس کنید .

دلایل مهم کم شدن قدرت پرتاب باد اسپیلت

یکی از اساسی ترین مشکلات که باعث می شود قدرت پرتاب کاهش یابد بسته شدن بین پره ها می باشد. این مشکل در دراز مدت باید وارد شدن فشار زیادی به موتور دستگاه می شود و بعد از مدت چند سال موتور دستگاه شما از کار می افتد و مجبور می شوید تا کولر خود را تعویض کنید. برای جلوگیری از هزینه های اضافی  سعی کنید حداکثر هر دو سال یک بار کولر خود را سرویس نمایید.

البته اگر شما نمی توانید سالانه این هزینه را پرداخت کنید بهتر است قاب جلوی دستگاه را باز کنید و با آب پاش و برس ذرات ریز و گرد و غبار جلوی پنل را تمیز کنید , البته به این نکته دقت کنید که حتما اسپیلت را از برق بکشید .

البته بهتر است که این کار را به یک متخصص در این زمینه بسپارید ممکن است شما در حین کار پره ها را بشکنید و خود را متضرر کنید.

تیم گلستانی ها آماده خدمت رسانی به همشهریان گرامی می باشد و شما با یک تماس سرویسکار مرتبط به درب منزل اعزام می شود.

خدمات ما در زمینه اسپیلت:

  • فروش ,نصب و راه اندازی اسپیلت و کولر گازی
  • تعمیر برد ،عیب یابی و نشت گیری گاز
  • سرویس و شارژ گاز اسپیلت و کولر گازی
  • تغییر مکان کولر و جابجایی
  • جانمایی مکان کولر با توجه به دکور شما

نصب انواع اسپیلت درگرگان

نصاب اسپیلت درگرگان

فروش انواع اسپیلت

تعمیر انواع اسپیلت درگرگان

تعمیرات لوازم خانگی درگرگان

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی