پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

تفاوت کاغذدیواری با پوستر سفارش درچیست : کاغذدیواری و پوستر سفارشی از محصولات حوزه دکوراسیون داخلی می باشند. پوستر دیواری با کاغذ دیواری تفاوت های بسیار زیادی دارد هم از لحاظ جنس و هم طرح .

تفاوت کاغذدیواری با پوستر سفارش درچیست

تفاوت های اصلی این دو محصول بدینصورتاست که کاغذدیواری به صورت رول می باشد که در ابعاد و اندازه های متفاوتی به بازار عرضه می شود. کاغذ دیواری معمولا تکرار یک نقش در عرض تعیین شده می باشد و کل دیواراز آن نقش به صورت تکراری قرار می گیرد. مانند تکرار یک گل , یا طرح هندسی و ... می باشد. یکی از مزیت های کاغذ دیواری این می باشد که شما هر چقدر هم که دیوار عریضی داشته باشید فقط با اضافه کردن رول می توانید دیوار را از کاغذ بپوشانیدو هیچ محدودیتی برای ارتفاع و عرض ندارید.کاغذ دیواری با کیفیت های متفاوتی دربازار وجود دارد که تعدادی از آنها قابل شستشو و تعدای غیر قابل شستشو می باشد.

اما در پوستر دیواری زمانیکه نصب به پایان برسد شما یک تصور کلی و بزرگ خواهید داشت. پوستر های سفارشی به دو صورت در بازار عرضه می شوند یا به صورت چاپی آماده هستند در ابعادو اندازه مشخص و یا شما با ابعاد و اندازه دلخواه سفارش چاپ می دهید.

در نمونه های آماده تصویر کلی به صورت چند پنل می باشد که با پایان نصب شما تصویر کامل را مشاهده می کنید که این تصویر می تواند یک منظره یا شهر و یا هر چیز دیگری که دوست دارید باشد.اما در مدل چاپی شما می توانید تصویر مورد نظر خود را انخاب و برای چاپ سفارش دهید و همچنین میتوانید کاغذ مورد نظر خود را نیز انتخاب کنید. از معایب این سیستم این است که نمی توان تصاویر افقی را به صورت عمودی چاپ کرد و همچنین استفاده بیش از اندازه رنگ مشکی کیفیت کار را پایین و همچنین هزینه ها را افزایش می دهد.

بعد از سفارش شما باید کار را به نصاب این حرفه محول کنید چرا که اگر هر یک از پنل ها را خراب کنید امکان تهیه مجدد آن وجود ندارد و کار شما خراب می شود. این پوستر در پشت خود دارای چسب نیستند و باید از چسب مخصوص برای چسباندن آن استفاده کرد. از معایب پوسترها این است که غالبا قابل شستشو نیستند و فقط می توان روی آن را گردگیری کرد.

کاربرد پوستر دیواری

پوستر دیواری را در هر جایی می توان استفاده کرد چراکه تنوع این محصول از رسته دکوراسیون داخلی بسیار زیاد است و میتوان به راحتی تصویر متناسب با فضا انتخاب کرد .البته برای انتخاب یک پوستر شما باید به این موضوع دقت کنید که کجا می خواهید از این پوستر استفاده کنیم در محل کار , محل زندگی و ....

یکی از بهترین مکان هایی که پوستر دیواری بسیار جلوه م یکند و تاثیر چشمگیری بر فضا می گذارد قرار دادن آن بر روی دیوار اصلی و نقطه کانونی خانه می باشد. به طور مثال اگ رمسخواهید فضای پذیرایی منزل خود را بسیار زیبا جلوه دهید بزرگترین دیوار آن را در نظر بگیرید و از پوستر بر روی آن استفاده کنید.

برای زیبایی بیشتر پوستر از رنگ های روشن استفاده کنید و از خرید رنگ های تیره جلوگیری کنید به این دلیل که در رنگ های تیره درزهای پنل نمایش بیشتری دارند و از زیبایی کار کم می کنند.

گلستانی ها

ارائه دهنده انواع خدمات فروش و نصب انواع پارکت , کاغذدیواری , پوستر سفارش , کفپوش ,کناف و ...

برای مشاوره و انجام سفارش با شماره های زیر تماس بگیرید

09114481870

09374399523

نصاب کاغذ دیواری درگرگان

نصاب پارکت درگرگان

نصاب پوستر سفارشی درگرگان

فروش کاغذ دیواری درگرگان

فروش پارکت درگرگان

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی