پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

دلایل افت فشار در پکیج دیواری :پکیج دیواری هم مانند تمام دستگاه ها مشکلاتی دارد که تمامی آنها با یک فرد متخصص در این زمینه رفع می شود.

دلایل افت فشار در پکیج دیواری

اولین دلیل که بسیار مهم است نشتی در رادیاتور و پکیج می باشد.شما حتما باید این کار را پیگیری کند تا نشتی برطرف شود .میزان این نشتی هر چقدر هم کم باشد باعث افت فشار می شود.

دومین دلیل  نشتی لوله هایی که از کف خانه عبور کرده است .برای جلوگیری از این امر باید از لوله های با جنس مقاوم استفاده کرد تا بعدا مشکلی پیش نیاد هر چند که این اتفاق خیلی به ندرت می افتد .

بازگذاشتن شیرپرکن پکیج که دربعضی از موارد در زمان نصب نصابان فراموش می کنند که آن را تنظیم کنند و همین امر باعث کاهش افت فشار می شود.

 سوراخ بودن مبدل حرارتی از درون  این حالت بیشتر در پکیج های تک مبدل اتفاق میفته  وقتی مبدل از درون سوراخ میشه یعنی اب مسیر شوفاژ  با مسیر ابگرم ارتباط پیدا میکنند و باعث بالا رفتن  فشار پکیج یا پایین آمدن فشار پکیج میشه. نشونه های این حالت تقریبن مثل دلیل قبلی یعنی خرابی شیر پرکن هست یعنی افت فشار و یا افزایش فشار پکیج با سرعت خیلی کمی اتفاق میفته. البته این اتفاق میتونه در پکیجهای دو مبدل هم اتفاق بیفته ک البته و واقعن به ندرت اتفاق میفته

اینها علتهای بالا رفتن فشار پکیج دیواری و پایین امدن فشار پکیج دیواری هستند الته ممکنه علتهای دیگری رو هم بر شمرد ولی معمولا بقیه موارد هم حالت خاصی از همین موارد هستند

خدمات گلستانی ها
فروش , نصب , تعمیر انواع پکیج شوفاژ دیواری درگلستان

تیم ما دارای افراد دوره دیده تخصصی در زمینه تعمیرات و نصب پکیج می باشد .شما با یک تماس از کیفیت کار ما آگاه شوید

جهت انجام سفارش با شماره ذیل تماس حاصل نمایید

09114481870

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی