پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

مشکلات پکیج دیواری : پکیج یک وسیله گرمایشی است که بسیار پرطرفدار است و با کارایی بالایی که دارد جایگاه ویژه ای در خانه و مکان های اداری دارد. اما بعد از مدتی که استفاده می کنید دچار خرابی و مشکلاتی می شود.

مشکلات پکیج دیواری

یکی از مشکلات عمده پکیج ها این می باشد که که بعد از چند سال استفاده دوده می گیرد و تغیر رنگ می دهد و کمی تیره تر می شود.مشکل بعدی تولید صدا در حین کار می باشد که علت آن هوایی است که در پمپ قرار دارد.

تقریبا کارایی مفید این دستگاه بین 3 تا 4 می باشد و بعد از ان قطعات دستگاه خراب می شود یا کارایی بالایی ندارد. از مشکلات مهم پکیج همین است که سیستم گرمایشی دچار اختلال شده و به طبع آن کار اصلی پکیج دیواری که تولید آب گرم و افزایش دمای محیط است دچار نابسامانی عملکرد می شود.

مشکلات گرمایشی پکیج شوفاژ دیواری

اولین مشکل رسوب گرفتن و گرفتگی لوله ها می باشد .که باید با اسید شویی آن را برطرف کرد.دومین مشکل گرفتگی دودکش می باشد که باید آن را رفع کرد تا از خطرات جانبی جلوگیری شود.

برد پکیج دیواری مانند کامپیوتر آن است، وقتی برد هوشمند خراب شود مثل این است که دیگر دستگاهی وجود ندارد، برد، مغز پکیج دیواری است.از مهمترین مشکلات فرسودگی لوله ها می باشد که کمک کم در حین کارکرد این اتفاق می افتد و باید آن را برطرف کرد.
  
خدمات گلستانی ها
فروش , نصب , تعمیر انواع پکیج شوفاژ دیواری

تیم ما دارای افراد دوره دیده تخصصی در زمینه تعمیرات و نصب پکیج می باشد .شما با یک تماس از کیفیت کار ما آگاه شوید

جهت انجام سفارش با شماره ذیل تماس حاصل نمایید

09114481870

 

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی