پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

مزایای پکیج : در ابتدای امر باید بدانیم پکیج چی هست و چگونه کار می کند تا بتوانیم به این دانسته دست پیداکنیم که چه مزیتی دارد.پکیج یکی از بهترین لوازم گرمایشی است که امروزه طرفداران بسیار زیادی دارد.

کارایی پکیج شوفاژ دیواری

پکیج یک دستگاهی کوچک و جمع و جور است که کارایی بالایی دارد که برای گرم کردن درون خانه یا مکان های تجاری و ... مورد استفاده قرار می گیرد البته به غیر از گرم کردن خانه , آب مصرفی گرم نیز تامین می کند.

مزایای پکیج

پکیج یکی از رایجترین لوازم تولید گرما می باشد.که مزیت هایی زیادی دارد . اول اینکه جاگیری کمی دارد و به راحتی می توان در منازل آپارتمانی ازآن استفاده کرد.بالا بودن بازدهی و مصرف بهینه سوخت ،از دیگر عواملی هستند که دستگاههای اجرایی را نیز به استفاده از پکیج دیواری تشویق می نمایند .

با استفاده از پکیج دیگر از موتورخانه و شوفاژ راحت می شویدو می توانید اب گرم مصرفی را بدون دردسر زیاد تهیه کنید.از مزیت های فوق العاده ای که دارند این است که تعمیر آنها بسیار آسان تر از موتورخانه می باشد و از لحاظ اقتصادی هزینه های آن کمتر می باشد.

بطور کلی پکیج ،یک موتورخانه کامل با بالاترين بازدهی و کیفیت و با کمترين مصرف انرژی و فضا می باشد از نظر خطر پذیری هم بدلیل استفاده استانداردهای مطلق اروپایی و تامین گرمایش با آب گرم و رادیاتور ،خطر پذیری ساختمان توسط بخاری و آّبگرمکن حذف شده و دیگر هیچ نیازی به آبگرمکن و بخاری در ساختمان نیست.

با آمدن فصل سرما گلستانی ها خدمات زمستانه خود را ارائه می دهدیم که شامل تعمیر بخاری ، فروش , تعمیر و نصب پکیج و شوفاژ

جهت انجام سفارش با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

۰۹۱۱۴۴۸۱۸۷۰

۰۱۷۳۲۲۴۵۳۶۲

 

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی