پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

نحوه انتخاب کولرگازی و اسپلیت | فروش و تعمیر اسپیلت درگرگان : با توجه به روند رشد تکنولوژی مردم برای راحتی و آسایش خود و همچنین هزینه های جانبی را کاهش دهند از لوازم مدرن با مصرف کمتر انرژ یاستفاده می کنند که اسپیلت ها هم از این قضیه مستثنی نیستند.

نحوه انتخاب کولرگازی و اسپلیت

امروزه با کارایی بالایی که اسپیلت ها نسبت به کولر گازی و آبی دارند مورد استقبال بالایی قرار گرفته اند .از مزیت های مهم این دستگاه مصرف کم انرژی می باشد و برای راه اندازی و نصب آن هزینه های زیادی نباید انجام داد و به راحتی در هر جای دیوار که قابلیت نصب را داشته باشند وصل می کنند که در دو نمونه دیواری و زمینی وجود دارد.

 در زمان خرید به چه نکاتی توجه کنیم

اولین نکته که به آن باید توجه داشته باشیم برند و گارانتی محصول می باشد . تا می توانید از برندهایی استفاده کنید که به اصطلاح امتحان خود را پس داده باشند تا با هزینه ای که شما انجام می دهید دچار خسارات نشوید و اطمینان کامل از خرید خود داشته باشید. در مرحله بعدی بحث گارانتی می باشد که در حین خرید آن را با دقت مورد بررسی قرار دهید.

نکته بعدی مصرف انرژی آن می باشد. با این هزینه های جانبی که هر روز روبه افزایش است شما باید از لوازمی استفاده کنید که کمترین میزان مصرف انرژی را داشته باشد.که در اسپیلت این نکته اهمیت زیادی دارد و در ادامه به برچسب انرژی هم دقت کنید که بهتر است بر روی A باشد تا هزینه های برق مصرفی شما به میزان لازم کاهش یابد.

نکته سومی که به آن اشاره می کنیم ظرفیت سرمایشی کولر و اسپیلت می باشد.شما در حین خرید از فروشنده بخواهید تا شما را کمک کند که چه اسپیلت یا کولرگازی مناسب منزل شما می باشد.شما با دادن این اطلاعات که خانه شما در طبقه چندم و در چه نوع آب و هوایی زندگی می کنید به شما کمک می کنند .زمانیکه شما اسپیلت متناسب با فضای منزل خود خرید کنید میزان مصرف انرژی شما کنترل می شود.

خدمات ما در زمینه اسپیلت:

  • فروش ,نصب و راه اندازی اسپیلت و کولر گازی
  • تعمیر برد ،عیب یابی و نشت گیری گاز
  • سرویس و شارژ گاز اسپیلت و کولر گازی
  • تغییر مکان کولر و جابجایی
  • جانمایی مکان کولر با توجه به دکور شما

گلستانی ها

جهت انجام سفارش با شماره های زیر تماس بگیرید:

09114481870

01732245362

 

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی