پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

اینورتر چیست | فروش و تعمیر اسپیلت درگرگان : اینورتر نسل جدیدی از اسپیلت ها می باشد که پا به عرصه بازار امروزی گذاشته شده است.

اینورتر چیست

اینورتر تکنولوژی جدیدی است که در اسپیلت ها قرار دارد . در حالت کلی کمپرسورهای اسپیلت را می توان به دو دسته تقسیم کرد که شامل دور ثابت و دور متغیر می باشد که به دور متغیر آن اینورتر می گویند.

در کولر گازی با دور ثابت با خاموش و روشن شدن کمپرسور دما تنظیم یم شود و این کار باعث می شود یک شک به برق وارد شود.

اما درنمونه  اینورتر با تغییر دور کمپرسور از خاموش و روشن شدن مکرر کمپرسور یا موتور کولرجلوگیری میکند و این فرآیند باعث صرفه جویی در مصرف برق می شود.

انواع اسپیلت ها

اسپیلت ها دارای تنوع زیادی هستند هم در نوع عملکرد و محیطی که از آن استفاده می شود و بسته به نیازی که داریم آن را خریداری می کنیم . به این صورت که می توانیم از نمونه دیواری یا از نمونه زمینی آن استفاده کرد.

محاسبه ظرفیت اسپیلت

برای اینکه بدانید چه اسپیلتی برای شما نیاز است اول اینکه باید متراژ ساختمان و مکان قرارگیری آن را بدانید.

تا در حین خرید فروشنده به شما راهنمایی کند که چه نوع اسپیلتی برای شما نیاز است و مس توانید محل مورد نظر شما را خنک کند.(مثلا" برای یک اتاق 12 متری اسپلیت 9000 و برای سالن 40 متری اسپلیت 24000 می تواند مناسب باشد.)

کولرگازی یا اسپیلت اینورتر

کولر گازی از لحاظ مصرف انرژی صرفه اقتصادی ندارد.برای همین نمونه اسپیلت اینورتردار دارای مصرف انرژی کمتری است و باعث شده این محصول در رقابت خود فروش بالایی داشته باشد.

اسپلیت های اینورتر با تبدیل برق متناوب به جریان برق مستقیم ، موجب استارت تدریجی، کم صدا و کم مصرف دستگاه در هنگام راه اندازی کولر می گردند.

کاهش مصرف برق در اسپیلت ها همیشه دمای آن را بر روی 25 تنظیم کنید . این عمل باعث می شود کمپرسور به صورت متناوب خاموش شود و هزینه برق را کاهش می دهد.

برای کاهش مصرف برق اسپیلت را با ارتفاع کمی زاد از سقف نصب کنید این عمل باعث می شود گرما در بالا بماند و دستگاه انرژی کمتری جهت خنک کردن مصرف می کند.

 

خدمات ما در زمینه اسپیلت:

  • فروش ,نصب و راه اندازی اسپیلت و کولر گازی
  • تعمیر برد ،عیب یابی و نشت گیری گاز
  • سرویس و شارژ گاز اسپیلت و کولر گازی
  • تغییر مکان کولر و جابجایی
  • جانمایی مکان کولر با توجه به دکور شما

گلستانی ها

جهت انجام سفارش با شماره های زیر تماس بگیرید:

09114481870

01732245362

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی