پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

کولر گازی بهتر است یا اسپیلت| فروش و تعمیر اسپیلت درگرگان :به طور کلی هر کدام از این دستگاه ها مزیت خاص خود را دارا می باشند.در  واقع اسپیلت ها همان کولر گازی های ابر قدرت با کیفیت بهتر می باشند که امروزه طرفدار بیشتری را دارند.

کولر گازی بهتر است یا اسپیلت

اسپیلت ها دارای کارایی و قابلیت بیشتری نسبت به کولرگازی یا حتی آبی دارند و همین امر باعث شده که طرفداران زیادی را به خود اختصاص دهند.اسپیلت ها علاوه بر خنک کردن هوا کارایی دیگر هم دارند که ما برای شما توضیح می دهیم.

کولر گازی بهتر است یا اسپیلت

 همانگونه که در گفتیم اسپیلت ها نسل برتر کولر گازی هستند که کارایی بهتر دارند .اسپیلت ها علاوه بر خنکی هوا باعث می شوند رطوبت موجود در خانه به حد تعادل برسد و همچنین فضای خانه را از باکتری ها پاک می کند.در اسپیلت ها فیلتر هایی تعبیع شده است که فضای خانه را تصفیه می کنند.

برای هزینه های برق نگرانید

دیگر نگران هزینه های جانبی برق نباشید این دستگاه ها نسبت به کولرهای گازی مصرف بسیار کمتری دارند و همین امر باعث شده است که استقبال زیادی از این محصول شود.

رنگ فروش بالا شیری

شما در انتخاب این دستگاه دستتون آزاد است و به راحتی می توانید رنگ دلخواه خود را تهیه کیند اما در این محصول رنگ پرفروش رنگ شیری است که متناسب با هر دکوراسیونی مباشد.

چند بی تی یو؟!

برای اینکه بدانید چه اسپیلتی نیاز دارید اید بدانید چند بی تی یو استفاده می کنید. برای دانستن آن کافی است متراژ محل مورد نظر را در حین خرید اعلام کنید تا شما را راهنمایی کنند که چه محصولی برای شما نیاز است .

خدمات ما در زمینه اسپیلت:

  • فروش ,نصب و راه اندازی اسپیلت و کولر گازی
  • تعمیر برد ،عیب یابی و نشت گیری گاز
  • سرویس و شارژ گاز اسپیلت و کولر گازی
  • تغییر مکان کولر و جابجایی
  • جانمایی مکان کولر با توجه به دکور شما

گلستانی ها

جهت انجام سفارش با شماره های زیر تماس بگیرید:

09114481870

01732245362

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی