پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

آبشار رنگو در 6 كيلومتری جنوب غربی شهر گرگان واقع شده است. اين آبشار كه بستری نيم دايره‌ای شكل دارد، شامل يک محل ريزش اصلی و چند محل ريزش فرعی است و حدود 7 متر ارتفاع دارد وباحجم آب به نسبت قابل توجه،منظره‌ای جالب و دیدنی را بوجود آورده است. این مجموعه فاقد امکانات تفرجگاهی برای علاقمندان به طبیعت می باشد.

برای اجاره ویلا در کردکوی با شماره 09114481870 تماس بگیرید

جاذبه های گردشگری آبشار رنگو

با توجه به وضعيت و نمای زيبای آبشار و وجود تنوع پوشش گياهی در پيرامون آن و برخورداری از هوای خنک و لطيف، يكی از جاذبه‌های طبيعی استان محسوب می‌شود. محیط پیرامون رودخانه رنگو دارای هوای خنک و لطیف و با درختان سربه فلک کشیده پوشانده شده است.  ورودی جاده جنگلی رنگو، با ویرانه های یک گرمابه قدیمی روبرو می شویم که سالیان سال است متروک افتاده و کمی جلوتر از آن گورستان قدیمی روستا جلب نظر می کند.

آبشار رنگو

در ادامه مسیر رودخانه، دره به ارتفاع بیش از پنجاه متر نمایان می شود که دو سوی آن درخت های بلند شاخه در شاخه هم انداخته اند. پیش از رسیدن به آبشار رنگو، کمپ رنگو نیز در بین راه قرار دارد. این کمپ برای اقامت طبیعت گردان و کوهنوردان، تعبیه شده است. مسیر دسترسی به آبشار رنگو در دل جنگل های پردرخت و تاریک منطقه، مسیری واقعا سخت و گمراه کننده بوده و بدلیل طولانی بودن مسیر پیاده روی (حدود 5ساعت )لازم است حتما از یک راهنمای محلی کمک بگیرید.

آبشار رنگو

در ادامه‌ی راه و در ابتدای مسیر رسیدن به آبشار با گرمابه قدیمی امامزاده ابراهیم و سپس گورستانی قدیمی برخورد می‌کنید که از روزگاران دور به یادگار مانده است و با عکاسی کردن از آن‌ها می‌توانید تصاویری به یادماندنی را در آلبوم خود به ثبت برسانید.

این آبشار رویایی حدود 7 متر ارتفاع دارد و با داشتن بستری نیم دایره‌ای، یک محل ریزش اصلی و چندین محل ریزش فرعی شکل و شمایلی دیدنی به آبشار رنگو بخشیده است. به همین دلیل به آبشار رنگو گرگان، آبشار دایره ای می‌گویند. در آنجا با انواع پوشش گیاهی مواجه می‌شوید که منظره‌ای جذاب ایجاد کرده‌ است و شما را شیفته‌ی این آبشار دلفریب و مناظر اطراف آن می‌کند به گونه‌ای که دل کندن از آن سخت است.

آبشار رنگو

که بنای آن به تازگی مرمت و بازسازی شده است. علاوه بر آبشار اصلی رنگو، در مسیر رودخانه جاری در میان جنگل، آبشارهای کوچک و بزرگ زیبایی ایجاد شده که هر کدام جلوه خاص خود را دارند. دسترسی به این آبشاراز مسیر پارک جنگلی و روستای توشن در 5 کیلومتری جنوب گرگان نیز مقدور است.

 

جهت مشاهده تمامی سوییت های موجود ، اینجا را کلیک نمایید.

 

 اجاره سوئیت در گرگان  

 

برچسب ها

گرگان کجا بریم دیدنی های گرگان جاهای دیدنی گرگان چشمه های معروف گلستان روستای رنگو آبشار رنگو



ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی