پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

نکاتی کلیدی برای بزرگ نشان یک خانه کوچک |دکوراسیون داخلی درگرگان :برای بزرگ نشان دادن خانه تعدای رمز وجود دارد و با کمی تغییر در دکوراسیون داخلی خود براحتی می توانید خانه ای زیبا چیدمان کنید.

 نظم دهی به وسایل و تمیز کردن خانه

برای شروع کار شما اول باید خانه درهم بر هم خود را تمیز کنید و به فکر طبقه بندی و نظم دادن لوازم باشید.سعی کنید تعدادی شلف را با توجه به دکوراسیون خود طراحی کنید و در جای مناسب در منزل قرار دهید و لوازم کوچک را درون آن قرار دهید و تمام لوازم بلااستفاده و غیر ضروری که مدتها فقط جای شما را تنگ کرده است به دیگران هدیه دهید و یا آنها را به انباری انتقال دهید.

حذف لوازم ضروری از منزل

فضای داخای خانه را خلوت کنید ببینید که کدام لوازم کاربری بیشتری دارد و آن را نگه دارید .سعی کنید مبلمان اضافی را حذف کنید و درون خانه فضای رفت و آمد ایجاد کنید .با این کار شما فضای خانه را بزرگتر درست می کنید.
 استفاده از رنگ های سرد و روشن و نورپردازی دکوراتیو

استفاده از رنگ های سرد راه حل بعدی برای بزرگ نشان خانه می باشد.پس در خانه از نورپردازی دکوراتیو و رنگ های سرد و روشن استفاده شود.

استفاده از آینه در مقابل پنجره و چراغ های روشنایی

 همانطور که گفتیم برای بزرگ تر جلوه کردن خانه های کوچک باید از نور استفاده کنید. آینه های بزرگ را در فضای نورگیر مقابل پنجره ها و چراغ های روشنایی خانه قرار دهید. با این کار می توانید در طول شبانه روز از انعکاس نور در آینه کمک بگیرید و روشنایی خانه را بیشتر کنید. به علاوه استفاده از آینه در خانه باعث عمق بخشیدن به فضا می شود.
حذف دیوارهای غیر باربر

 داشتن پلان باز و حذف دیوارهای غیر باربر می تواند آخرین گزینه برای شما باشد. برای این کار حتماً از اهالی فن و یک متخصص کمک بگیرید تا به شما بگوید که کدام دیوار در خانه شما حکم دیوار باربر را ندارد و می توان آن را حذف کرد. فقط فراموش نکنید که پس از پایان کار ترمیم کف پوش و سقف فضا ضروری خواهد بود.

گلستانی ها

خدمات گلستانی ها اجرای دکوراسیون داخلی, طراحی داخلی ,بیرونی و محوطه سازی , کاغذ دیواری-پارکت-لمینت و کابینت سازی و ...

کادر طراحی داخلی ما افراد کارآزموده می باشند.

ما معتقد هستیم اولین ومهمترین عامل موفقیت، صداقت دربرخورد با مشتری همراه با ارائه خدمات شایسته است.

جهت انجام سفارش با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

۰۹۱۱۴۴۸۱۸۷۰

۰۱۷۳۲۲۴۵۳۶۲

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی