پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

کجا نیاز به لوستر داریم | دکوراسیون داخلی درگرگان : انتخاب لوستر و تعداد اینکه ما باید چقدر لوستر خریداری کنیم به این موضوع بستگی دارد که ما می خواهیم کجا استفاده کنیم و کاربری آن فضا چگونه است برای محیط کار , اتاق یا نشیمن و یا هر جای دیگر که فکر می کنید باید تغییری در آن به وجود آورید .

انتخاب لوستر

باید این نکته را در نظر داشته باشیم که میزان نور احتیاجی چقدر است که مازاد بر نیاز نباشد.اول اینکه بهتر است در انتخاب لوستر دقت کنید برای فضاهای کوچک لوستر با تعداد شاخه های کمتر خریداری کنید تا بخاطر افزایش روشنایی مجبور به خاموش شدن تعدادی از آن نشوید که این کار از زیبایی لوستر کم می کند.

دوم مکان خوبی را برای لوستر انتخاب کنید که جانمایی نادرست با هم درهم شدن و ناهماهنگی بین لوازم می شود.سوم اینکه اگر لوستر را در اتاق پذیرایی و برای روشن کردن مبلمان استیل به کار می‌برید، اطمینان حاصل کنید که شعاع‌های نور حاصل از آن تمام قطعات مبلمان را در برگرفته و به یک میزان روشن کند.

سقف کوتاهه یا بلند| خرید روشنایی درگرگان

برای اتاق هایی که سقف آنها کوتاه است گزینه مناسب لوسترهای سقفی می باشد .با این کار باعث می شوید خانه بزرگتر بنظر برسد و از استفاده از لوستر های آویزی خودداری کنید.

سبک منزل شما مدرن یا سنتی

همانطور که طراحی دکوراسیون انجام می دهید و در هنگام خرید هماهنگی و توازن لوازم را با هم برقرار م یکنید در هنگام خرید لوستر نیز باید این کار را انجام داد. به عنوان مثال در یک فضای کاملا مدرن، آویختن لوستری با آویزهای کریستالی کاری نامناسب بوده و به لحاظ دکوراسیونی محیطی ناهماهنگ را سبب می‌شود.

میز ناهارخوری لوستر میخواد یا نه

لوستر بر روی میز ناهار خوری کمی متفاوت است در این زمینه باید ارتفاع لوستر را تا روی میز پایین آورد تا بدین صورت ظروف روی میز و نیز غذاهای روی میز به طور کامل روشن شود و این نور جلوه ی خاصی به میز می دهد

اتاق خواب لوستر می خواهد ؟

نور مستقیم در اتاق خواب باعث خیرگی چشم می شود و زمانیکه شما روی تختخواب می خوابید چشم را اذیت می کند و گزینه مناسب برای اتاق خواب نیست.برای اتاق ها بهتر است از دیوارکوب ها و لامپ های هالوژنی استفاده کنید.

جهت سفارش انواع روشنایی با این شماره تماس بگیرید یا به پیوند زیر مراجعه نمایید

09114481870

برای مشاهده مدل های روشنایی و لوستر اینجا کلیک کنید

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی