پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

چهارخانه های زیبا | دکوراسیون داخلی درگرگان :وجود پارچه ها در طراحی و دکوراسیون داخلی از جایگاه ویژه ای برخوردار است .هر دکوراسیونی که با پارچه هایی از نقش و نگار زیبا تزوین شود بسیار چشم نواز می شود .یکی از خاص ترین و زیباترین پارچه ها در دکوراسیون چهارخانه است.پارچه ای بسیار آشنا و از جنس مردم است.

چهارخانه زیبا و دوست داشتنی| طراحی داخلی درگرگان

چهارخانه ها با ابعاد و نقش بندی که دارند در ذهن ما حک شده اند .از بهترین نمونه چهارخانه نوع سفید و قرمز و سفید و آبی است.از نمونه شطرنجی هایی که در دنیا محبوب همه است دو رنگ راهراه عمودی و افقی که بر زمینه سفید پارچه کتانی نقش بسته اند.که امروزه از آن بسیار استفاده می شود.

چهارخانه روستایی

با دیدن این چهارخانه ها روستا در ذهن انسان به تصویر کشیده می شود مانند خانه های ییلاقی که با این پارچه جلوه زیبایی به خود گرفته است.اما این پارچه ها علاوه بر روستا جایی برای خود در زندگی شهری پیدا کرده اند.با این پارچه ها زندگی شهری حالتی صمیمانه و محبوب به خود می گیرند.وجود پارچه از خانه ها به سمت رستوران ها هم رفته است که به عنوان رومیزی می توان از آن استفاده کرد.کوسن، ساک و زنبیل خرید و حتی به‌عنوان دیوارپوش هم از این الگوی نقشینه استفاده می‌کنند، ولی این پارچه معروف در چهارچوب روستا یا ییلاق باقی نمی‌ماند.

شطرنجی در خانه های شمالی

اگر به چیدمان خانه به سبک مینیمال علاقه مند هستید از پارچه های شطرنجی با رنگ های سرد مانند چهارخانه های آبی و سبز , خاکستری و ..با مبلمان با چوب سفید رنگ استفاده کنید.در چیدمان خانه ایی که کف فضا روشن است وجود این پارچه ها جذابیت خاصی به فضا می دهند. پارچه شطرنجی با ترکیب آبی کم‌رنگ در کنار لوازمی از جنس چینی با زمینه سفید و نقوش آبی و یا برعکس و هم‌چنین اکسسوری‌هایی به رنگ زرد و یا سفید یکدست در تزئین آشپزخانه‌های آمریکایی یا اروپایی زیاد دیده می‌شوند و حالتی مدرن دارند.

درنهایت پارچه‌های شطرنجی جزء پارچه‌هایی با طرح هندسی محسوب می‌شوند و در سبک‌های مدرن، هم به‌عنوان ایجاد تنوع بصری و هم برای آوردن رنگ و نقش به درون فضا به کار می‌روند. به سبب وجود خطوط قوی و مستقیم در این نقوش، این پارچه‌ها با لوازم و اکسسوری‌های مدرن و هندسی به زیبایی و درستی همراه می‌شوند. حتی به‌عنوان نقش بر وسایل و مبلمان و ظروف هم زیبا و متفاوت هستند.

گلستانی ها

خدمات گلستانی ها اجرای دکوراسیون داخلی, طراحی داخلی ,بیرونی و محوطه سازی , کاغذ دیواری-پارکت-لمینت و کابینت سازی و ...

کادر طراحی داخلی ما افراد کارآزموده می باشند.

ما معتقد هستیم اولین ومهمترین عامل موفقیت، صداقت دربرخورد با مشتری همراه با ارائه خدمات شایسته است.

جهت انجام سفارش با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

۰۹۱۱۴۴۸۱۸۷۰

۰۱۷۳۲۲۴۵۳۶۲

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی