پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

شومینه و دکوراسیون داخلی | دکوراسیون داخلی درگرگان : زمانیکه فصل سرما آغاز می شوند کم کم باید به فکر لوازم گرمایشی باشیم که این لوازم شامل بخاری , پکیج , فن کوئل و شومینه ها می باشند.در میان این لوازم شومینه ها استقبال بهتری دارند.

بخاطر اینکه شومینه ها علاوه بر گرمایی که تولید می کنند یکی از بهترین لولزم چیدمان و دکوراسیون محصوب می شود.شومینه ها با توجه به فرم های متنوع , ساخت آن با مصالح و متریال متفاوت و تنوع زیادی که در آن وجود دارد استقبال زیادی به همراه دارد.

کاربری شومینه | خرید شومینه درگرگان | فروشگاه اینترنتی شومینه
    
شومینه ها با فصل گرما یعنی بهار و تابستان کاربری گرمایی ندارند و از آن به عنوان وسیله ای برای دکوراسیون استفاده می شود.

اگر فضای داخل شومینه قابلیت خالی شدن دارد آن را تمیز کنید و داخل آن را به سلیقه خود طراحی و دیزاین انجام دهید.

روش های استفاده از شومینه| خرید شومینه درگرگان

شاید شومینه شما در کنج خونه قرار داشته باشد و نورگیری خوبی داشته باشد که در این صورت با گذاشتن چند گلدان می توانی تغییر دکوراسیون در منزل ایجاد کنید.

راه دیگر استفاده از آن قرار دادن چند شمع درون آن است .می توانید یک شمعدان متناسب با فضای شومینه در نظر بگیرید و از چند شمع قطور یا نازک برای زیبایی بیشتر بهره بگیرید.چنانچه می خواهید علاوه بر زیبایی هوای منزل را تغیر دهید از شمع های عطری استفاده کنید و بوی مطبوعی را به منزل بدهید.

همچنین می توانید یك كوزه، گلدان یا ظرف زیبای دیگری را در شومینه قرار دهید و یا حتی مجموعه ای از ظروف مورد علاقه خود را در شومینه بچینید و یا با انواع ایده های ابتكاری دیگر به شومینه منزلتان نمایی منحصر به فرد ببخشید.

گلستانی ها

ما مفتخریم که در خدمت مشتریان گرامی هستیم .گلستانی ها با تکیه بر تخصص نیروهای خود در امر تعمیرات و فروش و همچنین جهت تکامل و تداوم موفقیت های خویش با آغوش باز از پیشنهادات شما استقبال می کند و تلاش بر این داریم که فرایند کاری خود را اصلاح نموده و در جهت بهینه سازی آن گام برداریم .هدف اصلی تیم گلستان رضایت مشتریان می باشد .

برای مشاهده مدل های شومینه اینجا کلیلک کنید

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی