پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

نکاتی برای بسته بندی ظروف شکستنی |حمل و نقل و باربر ی درگرگان :بسته بندی این لوازم کار دشواری نیست فقط باید صبر و حوصله را چاشنی کار کنید.برای این کار ابتدا لوازم مورد نیاز را آماده کنید که شامل : کارتن , چسب , روزنامه ؛ نوارچسب , قیچی و ماژیک

شیوه ی درست بسته بندی لوازم شکستنی

در مرحله ی اول باید کارتن مناسب را که می خواهیم لوازم را داخل آن قرار دهیم انتخاب کنیم .این کارتن باید محکم باشد و قدیمی و پوسیده نباشد تا لوازم در حین حمل به مشکل برنخورید.

برای تهیه این کارتن ها می توانید به سراغ سوپر مارکت ها بروید یا لوازمی که خودتان قبلا خریداری کرده اید و کارتن آن قابل استفاده است استفاده کنید .

برای ضربه گیر شدن لوازم می توانیم تمامی لوازم را به صورت جداگانه در روزنامه پیچید و همچنین مقداری روزنامه را مچاله کنید و در کف جعبه ها بچینید تا با خیال راحت لوازم خود را جابجا کنید.
مرحله بعدی بسته بندی بشقاب ها می باشد که شما هر بشقاب را درون روزنامه ایی جداگانه می پیچید و دوباره زمانیکه می خواهید در درون کارتن بچینید روزنامه مچاله شده قرار دهید .

و در اخر اگر حوصله به خرج می دهید هر کدام را با چسب محکم کنید .و فضای خالی را با روزنامه پر کنید تا در حین حمل باعث جابجایی و ضربه خوردن لوازم شما نباشد.

بسته بندی ظروف | باربری در گرگان | اسباب کشی درگرگان

برای بسته بندی این لوازم باید از روزنامه های بیشتری استفاده کرد و حداقل برای هر فنجان از یک روزنامه الی دو روزنامه استفاده کرد.و در حین چیدن درون کارتن فنجان ها را درون یکدیگر قرار دهید تا فشار زیادی به آنها وارد نشود.

برای بسته بندی لوازم دیگر شما به این امر دقت کنید که میزان حساسیت لوازم شما چقدر است و به همان مقدار میزان پیچیدن روزنامه و ضربه گیر را افزایش دهید.تا از برخورد ظروف در درون کارتن جلوگیری کنید.

برای بسته بندی ظروف بزرگ مانند قابلمه ها ابتدا دور قابلمه را با روزنامه ببنیدی سپس در آن را بسته بندی کنید و در را به صورت برعکس بر روی همان قابلمه بگذارید و ما بقی را بسته بندی کنید.

برای بسته بندی ظروفی که از یکدیگر جدا می شوند ایتدا قطعات آن را از یکدیگر جدا کنید و هر قطعه را به صورت جداگانه بسته بندی کنید و درون یک کارتن قرار دهید.

از آنجایی که بسته بندی کار بسیار دشواری است پرسنل گلستانی ها آموزش هایی برای بسته بندی به افراد خود داده است و تیمی با افراد کاربلد را برای بسته بندی لوازم شما اعزام می کند.تا با استفاده از تجهیزات و آموزش های لازم بار شما را بسته بندی کنند.تا هزینه های جانبی را برای شما کاهش دهیم و اطمینان کامل به شما دهیم که لوازم شما سالم به مقصد می رسند.

خدمات گلستانی ها در زمینه حمل و نقل و باربری در گلستان

  • حمل و نقل و باربری اسباب منزل بین شهری
  • اسباب کشی شهری
  • حمل لوازم سنگین :پیانو ،گاو صندوق و...
  •  کارگر حرفه ایی در زمینه اسباب کشی
  • تریلی های بزرگ و کفی و ترانزیت

جهت درخواست سفارش با شماره های زیر تماس حاصل نمایید

09114481870

01732245362

 

 

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی