پشتیبانی 09114481870 انتخاب استان ارسال خبر و مقاله ثبت اقامتگاه ۰

بدون دیدگاه

هتل ها بر حسب ستاره | اجاره سوئیت در گرگان :هتل ها را بر حسب کیفیت و مکانی که دارند درجه بندی می شوند.این کیفیت ها مانند خدمات رستوران, تفریحات , چشم انداز و دیگر مزایاتی که دارند تقسیم بندی می شوند.مانند این که هتلی که آسانسور ندارد یکی از دلایلی است که مانع ارتقا ستاره می شود و از لحاظ کیفیت درجه بندی می شود.

هتل 2 ستاره | اجاره سوئیت در گرگان

این هتل ها معمولا برای افرادی طراحی می شوند که هزینه اقامت برای آنها نگرانی دارد و به همین دلیل از امکانات اولیه آن کاهش میابد.تا بتوانند قیمت را پایین بیاورند.و اگر امکانت دیگه ایی مسافرین بخواهند با هزینه جدا برای آنها محاسبه می شود.‏

معمولا در 2 یا 4 طبقه ساخته می شنود.امکانت اولیه را دارد ولی لوکس نیست .بیشتر این هتل ها رستوران ندارند و در جایی نزدیک به رستوران قرار می گیرند.

هتل 3 ستاره | اجاره سوئیت در گرگان

این هتل ها فضای بزرگتر و لابی شیک دارندو نسبت به هتل های دو ستاره امکانات بیشتری دارند.در این هتل ها معمولا پیش خدمت در نظر گرفته نمی شود و همچنین فاصله زیادی با مراکز خرید ندارند.رستوران در این هتل ها تعبیه شده است اما در سطح متوسط است و گران قیمت و لوکس نیست.صبحانه به صورت بوفه سرو می شود و در بعضی مواقع ناهار و شام هم سرو می شود اما هزینه جداگانه دارد.در برخی از این هتل ها ممکن است امکانت ئرزشی و استخر وجود داشته باشد اما الزامی ندارد.

هتل 4 ستاره | اجاره سوئیت در گرگان

این هتل های فضای بزرگ و بسیار رسمی دارند.در این هتل ها امکانات بهتر و قوانین سخت تری وجود دارد.در این هتل ها افرادی برای حمل چمدان ها در نظر گرفته می شود.تا لوازم مسافر بع اتاقش برده شود.امکانات هتل بسیار بهتر از درجه پایین تر است و فضا دارای مبلمان میباشد.رستوران هتل ها معمولا خدمات رفاهی و امکانات دهی بیشتری دارد.پارکینگ معمولا در این هتل ها تعبیه می شود و در اغلب این هتل ها استخر و مکان های تفریحی وجود دارد.

هتل 5 ستاره | اجاره سوئیت در گرگان

این هتل ها از بهترین و مجهزترین هتل ها میباشد.هتل 5 ستاره خدمات و امکانات بسیار زیادی دارد.فضاها بسیار بزرگ و امکانات متنوع دارد.لابی این هتل ها بسیار لوکس می باشد.از نظر موقعیتی در مرکز شهر و لوکس ترین مناظق ساخته می شود.اتناق ها دارای کیفیت بالا و مبلمان و تختخواب می باشد.‏‏‏ ‏ ‏‏ ‏ ‏‏‏ ‏ ‏ ‏ ‏این هتل ها باید نهایت امکانات را داشته باشند که اغلب شامل وجود ‏VCR‏ ، لوازم بهداشتی با کیفیت ، دستگاه ‏پخش کننده ‏CD‏ و ‏DVD‏ ، مینی بار و سایر امکانات اولیه اتاق ها نظیر حمام مجهز به سشوار ، حوله ، دمپایی ، خط تلفن ، ‏تلویزیون و ... می باشند

کارکنان این هتل ها بسیار مرتب و یونیفرم پوشیده با لباس های شیک و منظم هستند و فقط به رفع نیاز های مسافرین می باشند.مدیران متخصص دارند.سرویس دهی منظم می باشد و امکانات تفریحی در این هتل ها وجود دارد.

نکته مهم : نکته مهم درباره ستاره هتل ها و هتل آپارتمان ها اینست که « هتل ها را از یک تا 5 ستاره طبقه بندی می نمایند در ‏حالی که مهمانپذیر ها، مهمانسراها و هتل آپارتمان ها را از یک تا 3 ستاره طبقه بندی می نمایند . به تعبیرى دیگر هتل آپارتمان 3 ‏ستاره با هتل 5 ستاره برابرى مى کند و این دو نوع از مراکز اقامتى از نظر کیفیت و خدمات دهى در گروه خودشان بهترین ‏هستند.»‏

چرا گلستانی ها:

  • ارائه دهنده خدمات اجاره سوئیت و آپارتمان به صورت روزانه و هفتگی
  • بهترین خدمات اجاره سوئیت
  • انتخاب سوئیت یا ویلا و..از شما و ارائه خدمت به مسافرین عزیز با ما
  • سوئیت های ما قیمت های متنوعی دارد تا هزینه سنگین سفر شما را بکاهد
  • هدف ما اقامتی دلنشین و خاطره انگیز برای شما همراه با صرفه جویی در هزینه هاست.
  • دیگر نگران محل استراحت در گرگان نباشید فقط از مناطق دیدنی استان لذت ببرید.
  • سوئیت های ما در مکان درست و با قیمت های متفاوت می باشد.

 

جهت مشاهده تمامی سوییت های موجود ، اینجا را کلیک نمایید.

برچسب ها




ارسال دیدگاه


جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید



دیدگاه ها

گروه بندی